20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Peter Løvenkrands  (Lest 46604 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Peter Løvenkrands
« Svar #75 på: 17. Juni 2009, 17:45 »
Han kom i en Audi A6. Lamborghini'en og Porscha har jeg ikke sett siden han sendte de av gårde.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #76 på: 25. Juni 2009, 21:21 »
The Sun melder, at Sunderland prøver å hente Løvenkrands! Håper ikke at det er noe i dette, synes Løven har vært god for oss, og ville gjerne hatt han med ned.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 25. Juni 2009, 21:24 »
Løvenkrands virker ikke spesielt interessert i å spille for oss. For meg er det samma faen. Han kan gjerne ta turen ned til helvete for min del.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 25. Juni 2009, 22:54 »
Jeg gir meg faen, likegyldig, i likhet til endel andre. Ikke noen undergang om ikke Løvenkrands er i stallen vår når vi starter sesongen.
At han så så god ut syns jeg sier mye om hvor bedritne våre andre angrepsspillere var etter nyttår.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #79 på: 28. Juni 2009, 01:51 »
totalt uenig.
Jeg ønsker Løven for NUFC. Vi trenger fart og offervilje. Løven er bedre enn Oba i mine øyne.. (ikke potensial, men sist sesong)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 28. Juni 2009, 04:44 »
totalt uenig.
Jeg ønsker Løven for NUFC. Vi trenger fart og offervilje. Løven er bedre enn Oba i mine øyne.. (ikke potensial, men sist sesong)

Ja. Det Løven mangler på fart og teknikk tar han igjen på at han rett og slett har fotballintelligens over 0.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 01. Juli 2009, 15:04 »
Vår fantastiske, gjennomført profesjonelle klubb, som ikke har en manager, har gitt Løvenkrands sparken. Per brev.

Jepp. Du leste riktig. Løvenkrands fikk et brev i posten fra Newcastle United FC, som meddelte han at hans tjenester ikke lenger var ønsket i Newcastle, og at han ikke behøvde å bry seg om å møte opp på trening i dag. Ifølge The Chronicle skal Løvenkrands ha blitt særdeles skuffet over dette.
Les mer

Peter

• Gjest
« Svar #82 på: 01. Juli 2009, 15:20 »
Oi. Det var faktisk litt overraskende. :P

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 01. Juli 2009, 15:23 »
Oi. Det var faktisk litt overraskende. :P

Ingenting overasker meg lenger med denne klubben. Men uansett skuffende siden eg har sansen for Løven  :-\

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 01. Juli 2009, 15:23 »
Er det noko som blir gjort normalt i denne klubben?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 01. Juli 2009, 15:25 »
Spørsmålet er vel hvem som har tatt denne avgjørelsen og hvorvidt Shearer er underrettet.

Peter

• Gjest
« Svar #86 på: 01. Juli 2009, 15:27 »
Spørsmålet er vel hvem som har tatt denne avgjørelsen og hvorvidt Shearer er underrettet.

Kanskje det er Cashley som ga ham sparken for å spare cash så han fremdeles har en liten formue når/hvis denne klubben blir solgt.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 01. Juli 2009, 15:30 »

Kanskje det er Cashley som ga ham sparken for å spare cash så han fremdeles har en liten formue når/hvis denne klubben blir solgt.

Løven står vel uten kontrakt fra og med i dag, så i brevet sto det nok at klubben ikke ville tilby han en ny. Men det kan jo fort endre seg om nye eigere kommer inn, og Shearer vil ha han med  ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 01. Juli 2009, 15:32 »
vedkommende bak nufcblog.com mener det lukter Derek Llambias, ettersom han også var mannen som la klubben ut for salg via e-mail.
nufcblog velger også å tro at Shearer støtter avgjørelsen, og at han har blitt informert på forhånd.
Jeg er ikke like sikker. Tror Ashley og co vil ha minst mulig med Alan Shearer å gjøre.

Peter

• Gjest
« Svar #89 på: 01. Juli 2009, 15:34 »

Løven står vel uten kontrakt fra og med i dag, så i brevet sto det nok at klubben ikke ville tilby han en ny. Men det kan jo fort endre seg om nye eigere kommer inn, og Shearer vil ha han med  ;)

Cashley var vel redd for at treneren har villet ha med han videre. Så han fortet seg å få han bort.

Det er en mulighet på hvorfor han fikk sparken.