20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Peter Løvenkrands  (Lest 46591 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Peter Løvenkrands
« Svar #30 på: 25. Mai 2009, 19:42 »
Da får vi nesten bare håpe på at han ikke får noe tilbud...noe han helt sikkert gjør.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 25. Mai 2009, 19:46 »
Jeg tror dessverre ikke klubbene vil stå i kø for din signatur, Peter.
Det vil sikkert være noen som kan være interesserte, men det helt store vil det neppe være. Lag som Bolton, Hull, kanskje Sunderland og kanskje et par til kan være interesserte. Men det er bare kanskje. Newcastle kan fort være noe av det beste du kan få tilbud fra. Om du i det hele tatt får tilbud fra Newcastle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DLZ

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #32 på: 25. Mai 2009, 19:53 »
Tror Løvenkrands kan finne seg en bedre klubb enn Newcastle nå som vi er i Championship. Men som Joakim sier er han ikke det hotteste spilleren på transfermarkedet i sommer. Han kan helt sikkert gå til Wolves eller Burnley, den typen lag.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 25. Mai 2009, 20:27 »
Tror flere har Løven på lista si, spesielt når han kan gå gratis. Han har gjort det ganske bra for oss, og det må jo noen ha lagt merke til.
Han har også ambisjoner om å spille for Danmark i VM, og da kan han vel ikke spille i Championship?
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Peter

• Gjest
« Svar #34 på: 25. Mai 2009, 20:31 »
Det må da ikke være PL klubber som signerer han. Ser at det kan bli en Tysk, Dansk eller Fransk klubb

DLZ

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #35 på: 25. Mai 2009, 20:34 »
Uansett så er han ikke med oss til høsten. Mest sannsynligvis.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 25. Mai 2009, 20:40 »
Men det har nok vel så mye med at interessen fra vår side er ganske begrenset også.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 25. Mai 2009, 21:59 »
jeg hadde håpet på å få navnet hans bakpå drakta til neste år... men det er jo synd å høre dette da...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 25. Mai 2009, 22:27 »
jeg hadde håpet på å få navnet hans bakpå drakta til neste år... men det er jo synd å høre dette da...

Har vert inne på tanken eg også, men no ser det ut til at han forsvinner. Håpet er jo selvfølgelig at Jonas blir, ellers blir det en helgardering med Taylor...

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #39 på: 25. Mai 2009, 22:28 »
Jeg er ikke veldig begeistret for Løvenkrands, ser gjerne at han forsvinner og at vi får inn noen yngre spillere.
an sparker ikke Bobby Robson??

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 25. Mai 2009, 22:55 »
Løven bidrar med fart i laget, og han har virkelig levert for laget når han har fått spille i sin favoritt posisjon som er spiss... på ving har han slitt, men det er ikke der han skal spille.. han og martins har vært god på topp ilag, og jeg hadde håpet at han ville bli, han er vant med engelsk fotball...
Han kom, ble mett og dett var dett....

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #41 på: 25. Mai 2009, 23:03 »
Står jo ingen sitater fra Løvenkrands selv, bare agenten hans. Så det er ikke sikkert det er så mye mer enn agent-snakk. Jeg vil i allefall veldig gjerne ha han med ned i Championship, tror han kunne gjort det bra for oss der. Men da må han spille spiss og ikke ving!

Synd hvis han forsvinner egentlig, for jeg hadde og tenkt å ha han bakpå drakten min :)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 25. Mai 2009, 23:03 »
Hvis han ikkje vil være her kan han berre reise for min del. Vi treng topp motiverte folk når vi skal opp fra gjørma.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 26. Mai 2009, 01:22 »
Jeg tviler på at Newcastle har altfor store planer om å tilby Løvenkrands kontrakt, så jeg tror ikke det er en spesielt interessant problemstilling, egentlig. Altså hvorvidt han vil, eller ikke vil, bli værende.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 26. Mai 2009, 19:06 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_5347972,00.html

Løven er tydeligvis lite interessert i å ta veien ned til CCC, og håper på tilbud fra PL-lag.

Bra! Dette gjør det veldig enkelt. Vi må signere spillere som vil spille for klubben, som vil være med på å spille klubben tilbake i PL, som vil være med å sette sitt navn på NUFC sin nye epoke og historie. Det vil tydligvis ikke Løvenkrands, da er det heller ikke vits å sette seg ned å prøve.