20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 28/1: مانشستر سيتي - Newcastle 20.45  (Lest 71154 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 28/1: مانشستر سيتي - Newcastle 20.45
« Svar #420 på: 28. Jan. 2009, 23:17 »
Sovende kjempe meg i ræva.

At Big Sam fikk sparken var intet annet enn en katastrofe.. Med litt tid og støtte kunne han ha etablert oss blandt de 8 beste.

8 beste? og det syns du er kjempe?? haha jeg ekke fornøyd før vi er stabilt topp 4. og et av verdens morsomste lag å se på.. slik vi var på midten av 90tallet. men tror vi må rykke ned først og rydde skikkelig opp først.

Å gå fra et lag som slåss mot nedrykk til et stabilt topp 8 lag på et år eller to er for meg veldig bra ja. Hvis vi noen gang skal bli et topp 4 lag så må vi først stabilisere oss midt på tabellen.. Ting tar tid, og ditt mål tar minst 10 år, dersom det i hele tatt noen gang kommer til å skje.
ehh. vet du hvor lang tid det tok new fra de rykka opp til pl til de var i toppen?
Minner deg på at det var cirka 15 år siden og fotballen har forandret seg en del siden den gang, Norge var jo blant de tre beste landslagene i verden, så sier jo sitt...

Det er riktig, vi gikk gjennom store forandringer fra og med 1980 og fremover.. Det var Keegan som fikk lov til å ta oss med til toppen, men andre før han bygde en solid grunnmur, akkurat som Big Sam prøvde å gjøre for oss.
ja feite sam er guden.. herregud at folk støtter slik fotball han står for er jo helt sykt. er jo slike som han som gjør at fotball er dritt kjedelig se på når man ikke har forhold til det ene laget.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #421 på: 28. Jan. 2009, 23:18 »

for lag som burn ,sunderland,pompey har ikke samme mulighet som newcastle har. newcastle er av helt annet kaliber.mye mye mye større. vi er en sovende kjempe. meget stort potensiale i newcastle.

Javel? Hva er det som gjør oss til en sovende kjempe? En stor stadio og mange supportere?

Vi er ikke nærheten av å være i stand til å true topp 4 på mange mange år..
potensiale i klubben, supporterne, økonmien. newcastle er faktisk en av de klubbene i england som er gjeldfrie.

Alle lag som ligger midt på tabellen i PL i dag har potensialet.Det Newcastle har som de andre "sliterne" i PL ikke har er en stor stadio og en stor supporterskare.

Ikke er vi gjeldfrie (teknisk sett) hvertfall og ikke har vi økonomi til å kjempe mot topplagene.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #422 på: 28. Jan. 2009, 23:18 »
Harper

Edgar-Coloccini-Taylor-Bassong

Løvenkrands - Geremi - Butt - Duff

Martins - Carroll

Muligens det beste vi kan stille med...men håper at Guthrie er tilbake...og noen nye folk...
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #423 på: 28. Jan. 2009, 23:19 »

ja feite sam er guden.. herregud at folk støtter slik fotball han står for er jo helt sykt. er jo slike som han som gjør at fotball er dritt kjedelig se på når man ikke har forhold til det ene laget.

Ingen som sier han er gud. Men sier det var feil å sparke han! å tro at vi skal kjempe om topp 4 over natten er verre enn å tro på julenissen...

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #424 på: 28. Jan. 2009, 23:20 »

At Big Sam fikk sparken var intet annet enn en katastrofe.. Med litt tid og støtte kunne han ha etablert oss blandt de 8 beste.

8 beste? og det syns du er kjempe?? haha jeg ekke fornøyd før vi er stabilt topp 4. og et av verdens morsomste lag å se på.. slik vi var på midten av 90tallet. men tror vi må rykke ned først og rydde skikkelig opp først.

Å gå fra et lag som slåss mot nedrykk til et stabilt topp 8 lag på et år eller to er for meg veldig bra ja. Hvis vi noen gang skal bli et topp 4 lag så må vi først stabilisere oss midt på tabellen.. Ting tar tid, og ditt mål tar minst 10 år, dersom det i hele tatt noen gang kommer til å skje.
ehh. vet du hvor lang tid det tok new fra de rykka opp til pl til de var i toppen?
Minner deg på at det var cirka 15 år siden og fotballen har forandret seg en del siden den gang, Norge var jo blant de tre beste landslagene i verden, så sier jo sitt...

fotballen har utviklet seg ja, men å komme med det utsagne er bare tull. at norge var så gode kommer av at vi hadde mange av verdens beste spillere i laget.. blant annet solskjær,berg,ronny j, mykland. vi hadde store stjerner den gangen. derfor var norge blant verdens beste landslag
Poengterer mitt poeng, at de spillerne var verdensklasse sier litt om fotball på den tiden, er en helt annen verden nå.
Bobby Robson:

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #425 på: 28. Jan. 2009, 23:21 »
Harper

Martins - Carroll

Muligens det beste vi kan stille med...men håper at Guthrie er tilbake...og noen nye folk...

Enrique må selvsagt starte.. Og heller Colo - Butt på midten enn Geremi.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #426 på: 28. Jan. 2009, 23:21 »
Hva faen hjelper det at vi ikke har gjeld om vi ikke bruker penger???
det hjelper det faktum at vi er en sovende kjempe. trenger bare bedre ledelse og litt andre spillere enn vi har nå. jeg mener helt seriøst at jeg tror klubben hadde høstet godt på å rykke ned.. bli kvitt dritt.. dritt mener jeg spillere som given!zoggi!owen! .. de vil jo faen ikke spille for klubben mer. blir nok krig nå men slik tar frem et hat i meg. de skal være stolte av å bære fengselsdrakta. og får at det noen gang skal skje igjen må vi rykke ned og bygge på nytt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #427 på: 28. Jan. 2009, 23:23 »
Harper

Martins - Carroll

Heller Geremi enn Colo slik han spilte i dag. Det var mye rart ute å gikk der i gården.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #428 på: 28. Jan. 2009, 23:23 »

fotballen har utviklet seg ja, men å komme med det utsagne er bare tull. at norge var så gode kommer av at vi hadde mange av verdens beste spillere i laget.. blant annet solskjær,berg,ronny j, mykland. vi hadde store stjerner den gangen. derfor var norge blant verdens beste landslag
Poengterer mitt poeng, at de spillerne var verdensklasse sier litt om fotball på den tiden, er en helt annen verden nå.
ikke enig. kan du nevne 10 stopper par i verden som er bedre enn hva henning berg og ronny j var i united og på landslaget så er du god. de er enda blant verdens beste forsvarsspillere.selv etter at fotballen har utviklet seg.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #429 på: 28. Jan. 2009, 23:24 »
Harper

Martins - Carroll

Ja, men synes Enrique fortjener en plass på benken nå, er for ustabil. Og er greit å ha de tre hodesterke bak der mot Kenwyne Jones...Men er enig i at alternativet med colo inn på midten og enrique på back er like bra..

Colo vakke gærlig i dag, digg å ha en hodesterk midtbanespiller igjen...
Bobby Robson:

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #430 på: 28. Jan. 2009, 23:25 »
Hadde KK forsatt vert her hadde me jo hadt Europa i kikkerten nå  :'(
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #431 på: 28. Jan. 2009, 23:25 »
Harper

Martins - Carroll

Heller Geremi enn Colo slik han spilte i dag. Det var mye rart ute å gikk der i gården.

Colo skal få mer enn en kamp på midtbanen før jeg avskriver han. Geremi har sugd i et par år nå... Colo gjorde en del rart, men han har hvertfall tendenser til pasninger og gjennomspill.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #432 på: 28. Jan. 2009, 23:26 »
Hadde KK forsatt vert her hadde me jo hadt Europa i kikkerten nå  :'(
hvertfall nærmere enn om feite sam hadde styrt skuta.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #433 på: 28. Jan. 2009, 23:26 »
Syns Geremi hadde vel så mye tendenser til pasninger og gjennomspill. Colo hadde mange farlige balltap og elendige pasninger i dag, og jeg ser heller at han gjeninnsettes der bake.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #434 på: 28. Jan. 2009, 23:28 »
Harper

Martins - Carroll

Colo skal få mer enn en kamp på midtbanen før jeg avskriver han. Geremi har sugd i et par år nå... Colo gjorde en del rart, men han har hvertfall tendenser til pasninger og gjennomspill.

Ikke lett å være sentral midtbanespiller i dag heller, ikke stort med bevegelse, og hvis man ikke er driblesterk og veldig god teknisk da så sliter man....
Bobby Robson: