20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 28/1: مانشستر سيتي - Newcastle 20.45  (Lest 71199 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 28/1: مانشستر سيتي - Newcastle 20.45
« Svar #405 på: 28. Jan. 2009, 23:09 »
Jeg synes ikke en så enkelt syn å se på ting sier om vi fortjente poeng eller ikke.

City var best i første omgang, vi var best i andre og skulle hatt straffespark. Tviler på at noen hadde vært veldig misfornøyd med U egentlig..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #406 på: 28. Jan. 2009, 23:10 »
Sovende kjempe meg i ræva.

At Big Sam fikk sparken var intet annet enn en katastrofe.. Med litt tid og støtte kunne han ha etablert oss blandt de 8 beste.

8 beste? og det syns du er kjempe?? haha jeg ekke fornøyd før vi er stabilt topp 4. og et av verdens morsomste lag å se på.. slik vi var på midten av 90tallet. men tror vi må rykke ned først og rydde skikkelig opp først.

Å gå fra et lag som slåss mot nedrykk til et stabilt topp 8 lag på et år eller to er for meg veldig bra ja. Hvis vi noen gang skal bli et topp 4 lag så må vi først stabilisere oss midt på tabellen.. Ting tar tid, og ditt mål tar minst 10 år, dersom det i hele tatt noen gang kommer til å skje.
ehh. vet du hvor lang tid det tok new fra de rykka opp til pl til de var i toppen?

Hvis det er så forbanna enkelt, hvorfor er ikke alle lag topp 4 lag da?? Hvorfor gidder Blackburn osv å slite midt på tabellen??

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #407 på: 28. Jan. 2009, 23:10 »

At Big Sam fikk sparken var intet annet enn en katastrofe.. Med litt tid og støtte kunne han ha etablert oss blandt de 8 beste.

8 beste? og det syns du er kjempe?? haha jeg ekke fornøyd før vi er stabilt topp 4. og et av verdens morsomste lag å se på.. slik vi var på midten av 90tallet. men tror vi må rykke ned først og rydde skikkelig opp først.

Å gå fra et lag som slåss mot nedrykk til et stabilt topp 8 lag på et år eller to er for meg veldig bra ja. Hvis vi noen gang skal bli et topp 4 lag så må vi først stabilisere oss midt på tabellen.. Ting tar tid, og ditt mål tar minst 10 år, dersom det i hele tatt noen gang kommer til å skje.
ehh. vet du hvor lang tid det tok new fra de rykka opp til pl til de var i toppen?
Minner deg på at det var cirka 15 år siden og fotballen har forandret seg en del siden den gang, Norge var jo blant de tre beste landslagene i verden, så sier jo sitt...
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #408 på: 28. Jan. 2009, 23:10 »

Rykke ned hjelper INGEN!

Rykker ein ikkje ned i år så gjør ein det neste sesong.. Så kan likegodt gå ned i år. Så får me forhåpentligvis oppleva og vera på øvre halvdel igjen allerede neste sesong =)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #409 på: 28. Jan. 2009, 23:11 »

Hvis det er så forbanna enkelt, hvorfor er ikke alle lag topp 4 lag da?? Hvorfor gidder Blackburn osv å slite midt på tabellen??
for lag som burn ,sunderland,pompey har ikke samme mulighet som newcastle har. newcastle er av helt annet kaliber.mye mye mye større. vi er en sovende kjempe. meget stort potensiale i newcastle.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #410 på: 28. Jan. 2009, 23:12 »
Ille om noen virkelig har slik innstilling.
Big Sam hadde realistiske mål, og han stressa hele veien at hans plan ikke gav topp 4 eller spill som ManU over natta, han trengte tid på seg, først til å etablere seg på øvre halvdel, så kunne en starte tenke på e-cup og CL etterhvert!
Synd ikke Ashley skjønte at Big Sams planer faktisk var realistiske også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #411 på: 28. Jan. 2009, 23:12 »
Nå er det nok bare og forberede seg på nedrykk. Vi mangler enda flere spillere mot Sunderland på søndag, og det blir garantert tap.
På mandag er jeg ganske sikker på at vi ligger på nedrykkplass.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #412 på: 28. Jan. 2009, 23:13 »

for lag som burn ,sunderland,pompey har ikke samme mulighet som newcastle har. newcastle er av helt annet kaliber.mye mye mye større. vi er en sovende kjempe. meget stort potensiale i newcastle.

Javel? Hva er det som gjør oss til en sovende kjempe? En stor stadio og mange supportere?

Vi er ikke nærheten av å være i stand til å true topp 4 på mange mange år..

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #413 på: 28. Jan. 2009, 23:13 »
vi er en sovende kjempe uten stall. denne kampen er tapt grunnet nettop det. jeg var usikker på hvilket lag vi skulle stille idag... hva skal vi stille neste gang hvis Barton og Owen nå er ute?

Kinnear kan ikke klandres for denne kampen.
Han kom, ble mett og dett var dett....

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #414 på: 28. Jan. 2009, 23:13 »

Minner deg på at det var cirka 15 år siden og fotballen har forandret seg en del siden den gang, Norge var jo blant de tre beste landslagene i verden, så sier jo sitt...

fotballen har utviklet seg ja, men å komme med det utsagne er bare tull. at norge var så gode kommer av at vi hadde mange av verdens beste spillere i laget.. blant annet solskjær,berg,ronny j, mykland. vi hadde store stjerner den gangen. derfor var norge blant verdens beste landslag

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #415 på: 28. Jan. 2009, 23:15 »

Javel? Hva er det som gjør oss til en sovende kjempe? En stor stadio og mange supportere?

Vi er ikke nærheten av å være i stand til å true topp 4 på mange mange år..
potensiale i klubben, supporterne, økonmien. newcastle er faktisk en av de klubbene i england som er gjeldfrie.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #416 på: 28. Jan. 2009, 23:15 »

Det er riktig, vi gikk gjennom store forandringer fra og med 1980 og fremover.. Det var Keegan som fikk lov til å ta oss med til toppen, men andre før han bygde en solid grunnmur, akkurat som Big Sam prøvde å gjøre for oss.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #417 på: 28. Jan. 2009, 23:16 »
vi er en sovende kjempe uten stall. denne kampen er tapt grunnet nettop det. jeg var usikker på hvilket lag vi skulle stille idag... hva skal vi stille neste gang hvis Barton og Owen nå er ute?

Kinnear kan ikke klandres for denne kampen.

Kinnear gjorde jobben sin i pausa, men slik vi starta kampen er under enhver kritikk. Her var altså ballpress før 16-metern vår en kriminalitet!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #418 på: 28. Jan. 2009, 23:16 »
For aller første gang i hele mitt liv som Newcastle supporter har tanken om nedrykk slått meg. I fjor var jeg overbevist hele tiden om at vi skulle klare oss, men nå er hele klubben i oppløsning. Given drar, Zog vil ikke være her, vi har så mye skader at det gjør vondt og vi har et tøft matchprogram. Når vi slo Spurs noen dager før julaften så sto sesongen og bikket. Klarte vi å gjennomføre juleprogrammet bra, så kunne vi kommet oss og sikret oss greit inne på øvre halvdel. Isteden driter vi på draget nok engang og vi har havnet i en faretruende nedrykksone jeg aldri har sett maken til i min tid som Newcastle fan.

Det som er det værste er alle skadene, men klubben er også i oppløsning etter vanstyre fra Ashley og den uduglige gjengen hans. Lliamba er kanskje den største idioten etter min mening, for ei jævla fitte han er. Jeg tror faktisk ikke dette ville skjedd med Chris Mort i stolen.

Jeg håper vi karrer til oss et par spillere før vinduet stenger, og at våre nøkkelspillere kan holde seg skadefri. Selv med det materialet vi har nå, så har vi en god 11'er, men det er for tynt i rekkene. Jeg har fortsatt troen på at vi skal klare oss, men nedrykk er overhodet ikke noe jeg skal skyve helt under stolen lenger. Problemet er ikke Joe Kinnear, la det være sagt helt til slutt. Jeg har fortsatt respekt for mannen som tok på seg et helvette av et arbeid med å berge oss. Men vær så snill og bruk Kazenga LuaLua mer! Andy Carroll har også overbevist meg veldig den siste måneden, det gror hvertfall godt i rekkene våre og det er veldig artig!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #419 på: 28. Jan. 2009, 23:17 »
Hva faen hjelper det at vi ikke har gjeld om vi ikke bruker penger???