20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 28/1: مانشستر سيتي - Newcastle 20.45  (Lest 71180 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 28/1: مانشستر سيتي - Newcastle 20.45
« Svar #390 på: 28. Jan. 2009, 22:55 »
Hater at vi sparka Big Sam, btw.

Jepp, har lyst å sei ka var det eg sa men det hjelper ikkje når vi har desse mongolide folka i toppen.

Helt klart den verste avgjørelsen Ashley har tatt hittil.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #391 på: 28. Jan. 2009, 22:56 »
Hater at vi sparka Big Sam, btw.

Jepp, har lyst å sei ka var det eg sa men det hjelper ikkje når vi har desse mongolide folka i toppen.

hAHAHA nå har vel strengt talt ikke feite sam gjort tingene sine så knallbra. han er nok strået vassere enn jk men ingen av dem er vel gode nok for en sovende kjempe som newcastle.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #392 på: 28. Jan. 2009, 22:58 »
5 poeng opp til 9.plass, fy fader så mange lag som har vært ustabile i år ::)
Det bør vi være glad for...
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #393 på: 28. Jan. 2009, 22:58 »
Sovende kjempe meg i ræva.

At Big Sam fikk sparken var intet annet enn en katastrofe.. Med litt tid og støtte kunne han ha etablert oss blandt de 8 beste.

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #394 på: 28. Jan. 2009, 22:59 »
Vi har, faktisk, fortjent bedre i dag.

10(5)-3(1) skudd (på mål i parantes)  56-44 poss
Hadde me corner i det heila tatt??
Heilt greit City vinner.

syns nå at vi skal ta med oss det som er positivt i all tragedien. vi kommer faktisk utpå til andre omgang og viser oss som et lag som kan spille litt fotball og ønsker å dra hjem med poeng. statistikken du presenterer driter jeg i. vi var best i andre omgang og fortjente å ta med oss 1 poeng hjem. at ikke taylor får straffe er en skam. der hadde d vært 1-1 og hvem vet ka som hadde skjedd videre. mål preger fotballkamper. var nå ikke akkurat mange gangene eg pusta letta ut over at city ikkje putta på en sjanse i denne kampen. de produserer veldig lite. men nå har vi fått 9 straffer mot oss denne ses vel? mange av dem tvilsomme og feil, når vi i tillegg blir snytt så blir d tungt for et lag i motgang.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #395 på: 28. Jan. 2009, 23:00 »
Det folk også glemmer er at vi hadde en bedre start enn vi hadde hatt på 10 år, samt at vi slettes ikke lå veldig faretruende til.
Sparkingen av Big Sam blir for meg klarere og klarer at var en megatabbe.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #396 på: 28. Jan. 2009, 23:00 »
Tipper Bellamy blir solgt til Sunderland i mårra, slik at han kan score mot oss i helga og!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #397 på: 28. Jan. 2009, 23:01 »
Jeg er så lei så lei så lei...

At jeg i det hele tatt gidder det her. Tenk så jævelig deilig det må være å holde med et storlag som bare knuser alt og alle.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #398 på: 28. Jan. 2009, 23:02 »

At Big Sam fikk sparken var intet annet enn en katastrofe.. Med litt tid og støtte kunne han ha etablert oss blandt de 8 beste.

8 beste? og det syns du er kjempe?? haha jeg ekke fornøyd før vi er stabilt topp 4. og et av verdens morsomste lag å se på.. slik vi var på midten av 90tallet. men tror vi må rykke ned først og rydde skikkelig opp først.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #399 på: 28. Jan. 2009, 23:02 »
Jeg er så lei så lei så lei...

At jeg i det hele tatt gidder det her. Tenk så jævelig deilig det må være å holde med et storlag som bare knuser alt og alle.

Men kjedelig :P
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #400 på: 28. Jan. 2009, 23:03 »

8 beste? og det syns du er kjempe?? haha jeg ekke fornøyd før vi er stabilt topp 4. og et av verdens morsomste lag å se på.. slik vi var på midten av 90tallet. men tror vi må rykke ned først og rydde skikkelig opp først.

Rykke ned hjelper INGEN!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #401 på: 28. Jan. 2009, 23:04 »

Rykke ned hjelper INGEN!

jo det vil jeg tro.. da går såpillere, ledelse,manager,, og vi kan begynne på null.. bygge alt fra begynnelsen..noe new trenger sårt

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #402 på: 28. Jan. 2009, 23:07 »

Å gå fra et lag som slåss mot nedrykk til et stabilt topp 8 lag på et år eller to er for meg veldig bra ja. Hvis vi noen gang skal bli et topp 4 lag så må vi først stabilisere oss midt på tabellen.. Ting tar tid, og ditt mål tar minst 10 år, dersom det i hele tatt noen gang kommer til å skje.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #403 på: 28. Jan. 2009, 23:07 »
Vi har, faktisk, fortjent bedre i dag.

10(5)-3(1) skudd (på mål i parantes)  56-44 poss
Hadde me corner i det heila tatt??
Heilt greit City vinner.

1 av 1 er jo knall stat benson. er ikke alle lagene i pl som netter hvert eneste skudd de har på mål. dette må vi bygge videre på:)
Bra utelling ja, men det gjør oss ikkje fortjent til poeng.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #404 på: 28. Jan. 2009, 23:08 »

Å gå fra et lag som slåss mot nedrykk til et stabilt topp 8 lag på et år eller to er for meg veldig bra ja. Hvis vi noen gang skal bli et topp 4 lag så må vi først stabilisere oss midt på tabellen.. Ting tar tid, og ditt mål tar minst 10 år, dersom det i hele tatt noen gang kommer til å skje.
ehh. vet du hvor lang tid det tok new fra de rykka opp til pl til de var i toppen?