20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 28/1: مانشستر سيتي - Newcastle 20.45  (Lest 71161 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

toontoon

• Benkvarmer
  • **
  • Meg og Oba Martins pÃ¥ flyplassen i Newcastle 2007
    • Vis profil
Sv: 28/1: مانشستر سيتي - Newcastle 20.45
« Svar #225 på: 28. Jan. 2009, 21:34 »
he's a dwarf, a dwarf
 its plain to see,to see
  he's smaller than you and me
    he's a dwar ,a dwarf  (Dennis Wise)

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #226 på: 28. Jan. 2009, 21:35 »
Dette er bra tragisk. Kvar blei det av han indiske potensielle eigaren som skulle vere så bra? Skremt vekk? Synest synd på gutane eigentleg, det må vere tragisk å framstå så latterlig og skuffe så mange helg inn og helg ut. Solbrilla sit der og smiler i dag også..

Off-T: På utdanningsmesse i dag, Hans Emil?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #227 på: 28. Jan. 2009, 21:36 »
Dette er bra tragisk. Kvar blei det av han indiske potensielle eigaren som skulle vere så bra? Skremt vekk? Synest synd på gutane eigentleg, det må vere tragisk å framstå så latterlig og skuffe så mange helg inn og helg ut. Solbrilla sit der og smiler i dag også..

Off-T: På utdanningsmesse i dag, Hans Emil?

Stemmer fortreffeleg det. ;)
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #228 på: 28. Jan. 2009, 21:37 »
Daniel: man vet aldri med Kinnear! og er det skade, så er det jo nesten værre enn at han er på vei ut! skjer med at vi ikke starter med Løvenkrans eller jonas?
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #229 på: 28. Jan. 2009, 21:37 »
Joe Kinnear har gitt klar beskjed: IKKE PRESS PÅ BALLFØRER FØR DE ER 20 METER FRA MÅLET VÅRT, OG FOR GUDS SKYLD IKKE PRESS HARDT. DETTE KLARER VI GUTTER!

Herlig å se en manager som atpåtil velger å ligge så dypt og ikke ha spisser som truer bakrom på kontringer. Jeg gir meg ende over! Samba!!
Oscillons From The Anti-Sun

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 28. Jan. 2009, 21:39 »
Jaja...Trøysta oss med at Blackburn ligg unde 0-2 enn so lenge. Fy fan eg grua meg til kampen på søndag!!! :(

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 28. Jan. 2009, 21:40 »
owen er jo bytta ut. Hvis det ikke er skade, så ser det jo greit ut som om han forsvinner asap han også! Ikke noe nytt om given?
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1536828,00.html
Den må de dra lenger ut på landet med.
Da hadde vi garantert hørt om skadene tidligere.

Mike Ashley er tilstede for å sluttføre overgangen til Shay Given. Samtidig kan det hende han sitter i forhandlinger med en klubb om salg av N'Zogbia, og at han møter representanter for den klubben i samme slengen. Given selv er hjemme i Newcastle og pakker. Innen uka er omme har Given skrevet under for Man City.

Skade på Owen er jo bare det som mangler nå. Så kommer nyheten om at Martins likevel ikke rekker Sunderland-kampen, og vi taper 5-0 på hjemmebane for våre erkerivaler. DA ser det lyst ut da.

Det burde egentlig si sitt når vi sitter her og spår dommedagsprofetier, og er ironiske overfor eget lags prestasjoner, og sier oss fornøyde med 0-1 til pause.

Men det har fremdeles ikke gått opp noe lys for deg, Erlend?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #232 på: 28. Jan. 2009, 21:41 »
link til dere iraqstreamen?

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 28. Jan. 2009, 21:41 »
Daniel: man vet aldri med Kinnear! og er det skade, så er det jo nesten værre enn at han er på vei ut! skjer med at vi ikke starter med Løvenkrans eller jonas?

Jonas har slitt med skader, Løvenkrands har ikkje spelt i år og er neppe fit for ein heil kamp. Kjem nok innpå uti 2. omgang.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 28. Jan. 2009, 21:42 »
Først nå? ;D Og hvem faen er Inman?
Bradden Inman 2 kampar frå start på reservelaget, og 5 som innbyttar!

Høres ut som en god forsterning til førstelaget. Ikke fast på reservelaget engang. Alt er rett og slett bånn i bøtta nå.
11 kampar frå start på U18 laget, og 2 som innbyttar!

1 mål!
Har du startet opp som orakel igjen?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #235 på: 28. Jan. 2009, 21:42 »

Løvenkrands er vel 29 år i dag? Må få sleppe å lide seg gjennom bursdagen saman med dei stakkars idiotane.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 28. Jan. 2009, 21:43 »
Det er nå jeg virkelig ler av de som har støttet Ashley. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

JEG LER HAHAAHAH

Dette går rett til strake helvete. Jeg jeg mener seriøst at Ashley bør frykte for livet sitt. For dette er ene og alene hans skyld.  
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #238 på: 28. Jan. 2009, 21:44 »
hvorfor i helvete skal det til alle døgnets tider gå en eller annen tilbakestående serie når det er sport og kvalitet på fjernsynsapparatet? Cæsar, gossip girls, butt ugly betty...kvinnfolk!
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 28. Jan. 2009, 21:44 »
Det er nå jeg virkelig ler av de som har støttet Ashley. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

JEG LER HAHAAHAH

Dette går rett til strake helvete. Jeg jeg mener seriøst at Ashley bør frykte for livet sitt. For dette er ene og alene hans skyld.  

Tror faktisk ikke det er en eneste person på forumet som har støttet ashley...