20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Veien videre...  (Lest 10998 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Veien videre...
« Svar #30 på: 03. Feb. 2009, 16:29 »
Eg har trua på Caroll, han er MYE bedre en Shola, som så vidt greier  å slå en støtte passning... Bedre på hode bedre avsluttninge og kanskje litt raskere. :)

Har og trua på Carroll, virker og som han har god ballkontroll
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 03. Feb. 2009, 16:30 »
Carroll har fremdeles VELDIG langt å gå på avslutningene sine.
Men i forhold til Ameobi er han jo verdensklasse. Uten at det er noen prestasjon.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 03. Feb. 2009, 21:15 »
Jeg liker Carroll. Det virker som han blør for klubben. Hvem var den førtste som satte inn en jævlig takling for å få gang på kampen mot Sunderland, jo Local Andy. Det var akkurat som å se en ung Shearer. Fryktløs.  Han ga og fikk mye bank. Han tråkket over mot slutten av kampen, og det så ikke bra ut. Da var det ut en liten tur på linja, og så var det rett inn igjen etterpå. Håper han får en god vårsesong nå, og putter et par mål, slik at han kan bli satset på som 3 eller 4 valg neste sesong.  Tror fansen trenger en ny lokal gutt i klubben. Det er alltid noe spesielt med local lads. At det var Taylor som fosset fram og ordnet straffe forbauset meg faktisk ikke.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 14. Mars 2009, 17:37 »
Ashley har sviktet totalt når det gjelder.. At han lar Hughton styre skuta nå vitner om er rett og slett ikke bra nok!! Han har sviktet på det eneste punktet jeg mente var virkelig viktig!!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 14. Mars 2009, 18:01 »
Dette føyer seg bare inn i rekken av Ashley dårlige sportslige avgjørlser. Vi skal takke Ashley for mye, men noen stor fotballfaglig kunnskap har han ikke. Når han har så liten innsikt på dette temaet blir det også vanskelig å få skusess som eier av en PL klubb. Lurer på hva han gjør hvis det blir nedrykk for det ser alt annet enn bra ut nå.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 14. Mars 2009, 18:04 »
Ashley har svikta gong på gong...Og kvar gong har det fått oss nermare botn. Det at han ikkje har fått inn ny manager no når JK er sjuk er siste spikaren i kista. Desverre. Og viss han presterar å tilby Jk ny kontrakt så er det nok eit bevis på at han har svikta totalt og øydelagt denne klubben endå meir enn det den var øydelagt... Prestasjon i seg sjølv det.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 14. Mars 2009, 18:05 »
Ashley har svikta gong på gong...Og kvar gong har det fått oss nermare botn. Det at han ikkje har fått inn ny manager no når JK er sjuk er siste spikaren i kista. Desverre. Og viss han presterar å tilby Jk ny kontrakt så er det nok eit bevis på at han har svikta totalt og øydelagt denne klubben endå meir enn det den var øydelagt... Prestasjon i seg sjølv det.

Har han ikke allerede gjort det?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 14. Mars 2009, 18:06 »
Kjekkt dåkk oppdager det no 1 år for seint men alikevel  ;)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 14. Mars 2009, 18:10 »
Etter min mening så så fikk vi allerede et tegn på han inkompetanse da Big Sam ble sparka. Det har dessverre bare blitt verre og verre.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 14. Mars 2009, 18:22 »
Etter min mening så så fikk vi allerede et tegn på han inkompetanse da Big Sam ble sparka. Det har dessverre bare blitt verre og verre.

Sant.
Denne mangelen på handlingskraft vi ser nå fører oss lengre og lengre ned i mørket. Dette er helt forferdelig å bivåne.
Hughton har effektivt bevist at han IKKE er noen manager - vi klarer rett og slett ikke vinne kamper med han bak roret. Dette burde og skulle Fat Mike gjort noe med for lengst.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #40 på: 14. Mars 2009, 18:32 »

Sant.
Denne mangelen på handlingskraft vi ser nå fører oss lengre og lengre ned i mørket. Dette er helt forferdelig å bivåne.
Hughton har effektivt bevist at han IKKE er noen manager - vi klarer rett og slett ikke vinne kamper med han bak roret. Dette burde og skulle Fat Mike gjort noe med for lengst.

Det er jo dessverre ikke noen som vil ta over skuta per dags dato. Utenom personligheter som Joe Kinnear som er alkoholisert klovn uten like!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 14. Mars 2009, 18:40 »

Tror ikke det er noen som er/har vært over positive til Ashley det siste halve året. Men alle er ikke over pessimistike med alt han foretar seg.. Januar vinduet og manager emnet har vært de to tingene som for meg har vært det desidert viktigste.

Januar vinduet var nærmere dårlig enn bra, og på manager fronten har han sviktet totalt. Tviler på at han selger klubben, men at noe må gjøres er det liten tvil om.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 14. Mars 2009, 18:46 »

Spar meg. Veit ikkje kven du siktar til. Men trur dei fleste her inne har vore skeptiske til Ashley sidan dag 1, og at han bevist dette med alle dei feil valga han har teke. Sjølvsagt har ein alltid dei som er heilt i mot, dei som er midt i mellom og i dette tilfelle svært få som totalt for.
Derfor er det ingen som no OPPDAGAR at vi rykker ned og at leiinga har gjort mange feil. Dette har alle fått med seg jevnt og trutt heile sesongen. I vertfall flesteparten her inne.
Derfor kan ein spara seg for "kva var det eg sa" , "på tider resten innsåg dette" og "dette har eg sagt heile tiden" osv...

So da so :)

« Siste redigering: 14. Mars 2009, 18:49 av lgrinde »

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #43 på: 14. Mars 2009, 18:48 »
jeg tok meg selv i å ønske meg tilbake til tidene under Graeme Souness midt i 2.omg...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 14. Mars 2009, 18:49 »
Hehe. Ting så langt bedre ut da. Det er jo rimelig sjukt i seg selv.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida