20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny rute fra oslo til castle  (Lest 5399 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ny rute fra oslo til castle
« Svar #15 på: 14. Jan. 2009, 13:01 »
Jeg har brukt denne selv, men da meg tog mellom London og Castle. Bestiller man tidlig, koster det ca 400 spenn tur/retur.

Det er jo billig. Men for 200 ekstra for å fly er jo kjempebra. Sparer sikkert litt tid også? Hvor lang tid bruker du fra london til castl med tog da?

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 14. Jan. 2009, 13:59 »
Mellom 3 og 4 timer alt etter hvilket tog du velger.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 14. Jan. 2009, 14:23 »
Jeg har brukt denne selv, men da meg tog mellom London og Castle. Bestiller man tidlig, koster det ca 400 spenn tur/retur.

Det er jo billig. Men for 200 ekstra for å fly er jo kjempebra. Sparer sikkert litt tid også?

Sant nok, men de 200 kronene går som regel med for å komme seg fra flyplassen og inn til Newcastle - ihvertfall en del av pengene. Toget stopper i sentrum.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 14. Jan. 2009, 14:42 »
Går toget direkte fra stanstead flyplass, eller må jeg forflytte meg til bykjernen?3 timer er ikke lenge, spesielt hvis togene går ofte slik at det blir bedre timinng i forhold til når jeg lander i stanstead. Tok forøvrig tog direkte fra flyplassen i castle  ned til kjernen, betalte ikke mange £.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 14. Jan. 2009, 14:57 »
I tillegg er det en mulighet å fly med ryanair til dublin og deretter til castle. Holder hardt på bortoverturen da. Flyet fra torp lander 20:10. Flyet til castle går 20:45. Blir litt for små marginer, spesielt med tanke på at det er med Ryan Air vi har å gjøre.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 14. Jan. 2009, 21:45 »
Går toget direkte fra stanstead flyplass, eller må jeg forflytte meg til bykjernen?3 timer er ikke lenge, spesielt hvis togene går ofte slik at det blir bedre timinng i forhold til når jeg lander i stanstead. Tok forøvrig tog direkte fra flyplassen i castle  ned til kjernen, betalte ikke mange £.

Mener det skal gå fra Stanstead, ja.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 15. Jan. 2009, 11:36 »
Man må vel ta til Liverpool Street, og bytte der...?