20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs. Hull City, FA-Cup omkamp, Onsdag 14.Jan kl 20.45  (Lest 61909 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Var vel heller 4-5 STORE sjangser Owen bommer på. Legg til dei i den første kampen. Må ta det på hans kappe. For dårligt.

SAVNER MARTINS :(
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Owen har vist sløst noke jævli med sjansa. Men det kan vi skylde på Kinnear for.
Nei, det er jo Ashley vi må skylde på! For guds skyld!!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Jada, Owen er skyld i dette. La oss bli historieløse her. LATTERLIG.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Faan gutter, slutt å grin over Ashley uansett hva som skjer a? Hva faan kan han gjøre med at Owen brenner 2-3 100% sjanser i denne matchen? Hvorfor gir dere ikke Owen huden i steden?
Owen bommer på for mange store sjanser. I Forrige oppgjør mot Hull var det alene mot keeper.
Han trenger for mange sjanser før han settern. Unntaket var West Ham kampen.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Owen har vist sløst noke jævli med sjansa. Men det kan vi skylde på Kinnear for.
Nei, det er jo Ashley vi må skylde på! For guds skyld!!!

Evt Lliambas...

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Faan gutter, slutt å grin over Ashley uansett hva som skjer a? Hva faan kan han gjøre med at Owen brenner 2-3 100% sjanser i denne matchen? Hvorfor gir dere ikke Owen huden i steden?

Det kan han selvsagt ikke gjøre noe med, men glem ikke at den onden mannen har fremprovosert denne tragedien som jeg snart assosierer med Titanic.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil

Poenget er at spelarane må ta sin del av ansvaret og. Når laget sløser med hundrevis av sjanser blir det for dumt å skylde på alle andre.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Det kan han selvsagt ikke gjøre noe med, men glem ikke at den onden mannen har fremprovosert denne tragedien som jeg snart assosierer med Titanic.
Det er greit nok, men trenger vi virkelig å grine over Ashley hver gang noe går litt i mot oss? Kan vi ikke gi spillerne skylda for dette tapet? Som jeg og flere har nevnt: Owen har hatt 6,7,8 100% sjanser i løpet av disse oppgjørene uten å score. Hva kan egentlig Ashley gjør med det?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Selv Torres, Berbatov og Drogba har slike kamper. Uten Owen i dag hadde vi knapt skapt en eneste sjanse, og uten Owen denne sesongen hadde vi ligget på nedrykk. Owen og Given er de eneste spillerene vi har som det oser klasse av. Uten dem kan vi like godt pakke sammen og begynne å heie på Hartlepool istedet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Så spillerne skal ikke ta noe av skylda her? ALT og absolutt ALT er Ashley sin feil?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ja, men når noen er så historieløse at de påstå at Owen setter for få sjanser generelt blir det latterlig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Har folk sett kampen ? Undrer meg over hvordan folk kan klage over at Owen bommer på en sjanse dei ikke har sett. Dere har ikke sett sjansene men vil bare ha noe å skylde på. Skuffende resulatat ja, men utifra det eg fikk ut av nufc.co.uk, førte vi kampen i helle 2 omg, og at Hull scoret mot spillets gang. Klar over at det er resultata som gjelder, men ville skuffet meg mer om vi gikk på ett 5-1 tap, som vi gjorde for noen år siden mot den gang championship laget Birmingham.

Nå har eg sagt det eg mener, så fyr løs mot meg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Så spillerne skal ikke ta noe av skylda her? ALT og absolutt ALT er Ashley sin feil?

Overhodet ikke, men ja, han har hovedansvaret.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil

Ja og kva gleder finn du viss du går tilbake i historien? Tja, sånn ca frå den dagen Sir Robson fekk sparken og fram til idag? Snart på tide å innsjå at vi har vore ein middelmådig klubb leeeeeeenge! Og ja, det er synd Ashley ikkje ser ut til å ta oss oppover men snarare nedover, men på den vegen har vi vore lenge før han kom inn i bildet...
Hugsar foreksempel eit 1-4 tap mot Birmingham...er dette verre?

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Selv Torres, Berbatov og Drogba har slike kamper. Uten Owen i dag hadde vi knapt skapt en eneste sjanse, og uten Owen denne sesongen hadde vi ligget på nedrykk. Owen og Given er de eneste spillerene vi har som det oser klasse av. Uten dem kan vi like godt pakke sammen og begynne å heie på Hartlepool istedet.
Hæ? Martins er da minst like god som Owen.. Er en grunn til at Owen ikke er i den engelske troppen engang. Spillere som Heskey blir jo prioritert framfor han.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.