20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs. Hull City, FA-Cup omkamp, Onsdag 14.Jan kl 20.45  (Lest 61931 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Chelsea v Southend utsatt. Håp om at vi blir sendt i stedet?
Tvilsomt om de har alt utstyr for å sende oss direkte vel?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Chelsea v Southend utsatt. Håp om at vi blir sendt i stedet?
Tvilsomt om de har alt utstyr for å sende oss direkte vel?

ITV skal vise høydepunkter så kameraer må de da ha på plass. Sies nå at Stamford Bridge blir inspisert på nytt. Var pga tåke. Kan jo håpe.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Det er vel Roots Hall Stadium som blir inspisert, ikke Stamford Bridge! ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
NUFC: Shay Given, David Edgar, Charles N'Zogbia, Sebastien Bassong, Fabricio Coloccini, Nicky Butt, Danny Guthrie, Jonas Gutierrez, Damien Duff, Michael Owen (c), Xisco
Subs: Steve Harper, Steven Taylor, Tamas Kadar, Kazenga LuaLua, Andy Carroll, Ryan Donaldson, Nile Ranger

HCFC: Matt Duke, Nathan Doyle, Craig Fagan, Ryan France, Richard Garcia, Peter Halmosi, Paul McShane, George Boateng (c), Dean Marney, Kamil Zayate, Daniel Cousin
Subs: Ian Ashbee, Bernard Mendy, Caleb Folan, Tony Warner, Nicky Featherstone, Will Atkinson, Stelios

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Det er vel Roots Hall Stadium som blir inspisert, ikke Stamford Bridge! ;)

Hehe selvsagt. Ser ut som kampen skal gå nå.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
NUFC: Shay Given, David Edgar, Charles N'Zogbia, Sebastien Bassong, Fabricio Coloccini, Nicky Butt, Danny Guthrie, Jonas Gutierrez, Damien Duff, Michael Owen (c), Xisco
Subs: Steve Harper, Steven Taylor, Tamas Kadar, Kazenga LuaLua, Andy Carroll, Ryan Donaldson, Nile Ranger

HCFC: Matt Duke, Nathan Doyle, Craig Fagan, Ryan France, Richard Garcia, Peter Halmosi, Paul McShane, George Boateng (c), Dean Marney, Kamil Zayate, Daniel Cousin
Subs: Ian Ashbee, Bernard Mendy, Caleb Folan, Tony Warner, Nicky Featherstone, Will Atkinson, Stelios

Fornøyd med laget. Hull stiller vel en del redusert her eller?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Ja, veldig overrasket over laget til Hull egentlig. Denne kampen SKAL vi vinne!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Synes jeg traff bra med laget. Det er utelukkende negativt da det tyder på at vi har altfor få alternativer. Satser på en seier i dag, alltid hyggelig å være med i cuper, det eneste vi har et teoretisk håp om å vinne egentlig.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Ja, veldig overrasket over laget til Hull egentlig. Denne kampen SKAL vi vinne!

Er ikke ofte jeg har lyst til å tippe på Newcastle, men 2 blank i odds frister.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Chelsea kampen skal spilles 21:10, men kan fortsatt bli utsatt.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Tipper Donaldson og Lua Lua får et innhopp hver ;D. Begge har spilt en gang tidligere ;). Donaldson kom faktisk inn mot Hull i kampen som gikk i august  :)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Bra lag, det eg tippet  ;) Carroll og Taylor på benken. Overaskende, men om vi leder klart, så håper eg Ranger kommer innpå !

Howay the Lads   !!!!!!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Jaja, den som intet våger intet vinner! :D

Newcastle - Hull City H(0.0 - 1.0)     1           3.50 
AS Roma - Sampdoria (1x2)          1           1.77
Manchester United - Wigan (1x2)       1           1.26

Beløp plassert:    500,00 NOK
Mulig gevinst:    3.902,85 NOK

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Noen som tørr å tippe resultat med målscorere?

Jeg tipper 2-1. (NUFC: Xisco, Duff Hull: Cousin)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Jaja, den som intet våger intet vinner! :D

Newcastle - Hull City H(0.0 - 1.0)     1           3.50 
AS Roma - Sampdoria (1x2)          1           1.77
Manchester United - Wigan (1x2)       1           1.26

Beløp plassert:    500,00 NOK
Mulig gevinst:    3.902,85 NOK
OJJJJJJJ!!!!!! ;)