20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United vs. Hull City, FA-Cup omkamp, Onsdag 14.Jan kl 20.45  (Lest 61918 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg setter 100 kroner på at Nile Ranger prioriteres foran Xisco.
Jeg føler meg ganske trygg på at jeg slipper å gi fra meg den hundrelappen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Håper vi får se Kadar på venstrebacken, Edgar på høgre, Xisco på topp.

Min lagoppstilling.:

Given

Edgar   Colo Bassong   Kadar

Duff    Guthrie  Zog   Jonas

Xisco  Owen

Subs: Harper, Donaldson, Ranger, Lualua, Tozer, Geremi, Butt

Fin benk.. Tipper JK starter med Butt i stedet for Zog, Zog på kant og Duff på topp med Owen. Håper heller på min.
« Siste redigering: 13. Jan. 2009, 16:29 av Leslie »
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg setter 100 kroner på at Nile Ranger prioriteres foran Xisco.
Jeg føler meg ganske trygg på at jeg slipper å gi fra meg den hundrelappen.

Setter 100 i mot.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Er det ikke snakk om at Ameobi skal kunne bli klar igjen? Kinnear har tydeligvis noe i mot Xisco, men hvis alle spissene er ute er det vel ikke så mye annet han kan gjøre enn å la Xisco spille.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ameobi er også ute..

Tipper vi ser dette laget:

------------Given----------------
Edgar - Colo - Bassong - Zog
Jonas - Butt - Guthrie - LuaLua
---------Owen - Duff------------
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Slapp av dere, Duff kommer til å spille på topp sammens med Owen.

Tipper vi får se dette laget:

Given

Edgar - Coloccini - Bassong - N'Zogbia

Lua Lua - Butt - Guthrie - Jonas

Duff - Owen

Edit: Bassong skal selvfølgelig spille. Jeg som rotet bare! :)
« Siste redigering: 13. Jan. 2009, 18:49 av Daniel »

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Hvorfor ingen Bassong Daniel? Noe jeg ikke har fått med meg?

Det skadeforebyggende arbeidet som bedrives i denne klubben må være under enhver kritikk. Helt latterlig at vi alltid har så mange spillere ute med skader, da også spillere som ikke er kjent for å være injury-prone.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Skriver under på laget til daniel. Så lenge det blir en ungutt akademiet som starter på venstrekanten, kan det vere det samme. Det viktigeste er at Geremi ikke starter. Ikke kun fordi han spilller generelt under par, men fordi han ødelegger for resten av laget ved at Toon Army begynner å buer. Ikke noe han kan gjøre annet enn å spille bedre, noe eg ike har noe som helst tro på.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Donaldson virker å være nærmere førstelaget enn Ranger, da han var med i troppen til forrige kamp. Satser på at en av dem får et innhopp, eller at Xisco og en av dem spiller ca. en omgang hver. Donaldson skal vistnok være en rask spiller med målscoreregenskaper. Han scorte sitt første reservelagsmål som 15 åring.
« Siste redigering: 13. Jan. 2009, 20:05 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Ser ingen grunn til at Ranger skal starte. Xisco er jo til og med i troppen framfor han, selv om JFK i følge mange på dette forumet hater han. Mulig han er crap på trening, og da ser eg ingen grunn til at JFK skal satse så veldig på han. Eg skulle gjerne sett han gjøre det, bare så det er sagt

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Jeg tror kanskje Donninger kan få et innhopp mot Hull i morra. Han har tidligere debutert mot nettopp Hull i August 2007 som innbytter.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Å spille med Duft på topp sammen med Owen har overhodet ikke fungert før og jeg tror ikke det vil fungere nå heller. Latterlig hvis ikke Xisco nå får muligheten. Cupcamp og her har vi ingenting å tape.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg leste noe på NO om at grunnen til at Xisco ikke blir brukt er fordi vi må betale mer penger til Deportivo ved antall kamper spilt osv...Var skrevet som en spøk, men det hadde ikke overrasket meg om dette var sannheten! :P

Stormoen

• Supersub
    • Vis profil
Xisco burde absolutt få sjansen i morra, så ekstremt dårlig kan han vel ikke være? Han scorte vel en god del mål i Spania forrige sesong. Ellers ser jeg at vi har hele 11 spillere på skadelista, så vi trygger ledelsen på toppen av denne, og det går mot nok en sikker seier her. Kan jo stille dette "laget" med skadde spillere:

Viduka
Beye - Taylor - Cacapa - Enrique
    Barton - Smith - Nacho
      Ameobi - Martins - Carroll

Viduka får lov til å stå i mål, han er så treig uansett...
Se her for full skadeliste: http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg leste noe på NO om at grunnen til at Xisco ikke blir brukt er fordi vi må betale mer penger til Deportivo ved antall kamper spilt osv...Var skrevet som en spøk, men det hadde ikke overrasket meg om dette var sannheten! :P

Hehe, forundrer meg ikke. Men han har jo nesten ikke spilt kamper. Har castle virkelig vært så dumme og gått med på et så lite antall kamper før utbetaling må skje?