20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bør vi hente Zenden gratis?  (Lest 8314 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bør vi hente Zenden gratis?
« på: 15. Juni 2005, 19:55 »
Zenden har fortsatt ikke blitt enig med Boro om ny kontrakt. Både LFC og NUFC har vært linket til Zenden i sommer. Er det verdt å hente Zenden som ble kåret til årets Boro spiller av supporterene denne sesongen? Hva mener dere?

For min del tror jeg det hadde vært spennende å brukt Zenden som en offensiv venstreback. Også en spiller som er perfekt i en vingback rolle i et 3-5-2 system. Han kan også brukes sentralt på midtbanen i en krise situasjon som Boro måtte gjøre denne sesongen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #1 på: 15. Juni 2005, 19:56 »
Dersom han krever en "normal" lønn (går ut i fra at Boro ikke sprengte banken for å ha ham i klubben) så synes jeg absolutt vi bør tilby en kontrakt. Tror helt klart han har mer å gi. Vet du hvor gammel han er?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 15. Juni 2005, 20:01 »
Sitat fra: "Nordin"
Dersom han krever en "normal" lønn (går ut i fra at Boro ikke sprengte banken for å ha ham i klubben) så synes jeg absolutt vi bør tilby en kontrakt. Tror helt klart han har mer å gi. Vet du hvor gammel han er?

Han er født 15.8.1976, Altså fyller han 29 år ved seriestart. Jeg tror en 3 års kontrakt ville vært fornuftig.

Tipper Boro fansen hadde blitt frustrerte om deres favorittspiller hadde gått til erkerivalen :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Fabio

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #3 på: 15. Juni 2005, 20:17 »
Trudde han var eldre jeg :?
Kunne vært en god signing han, visst han ikke krever for mye lommepenger :P
åtte Chelskji brenne!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 15. Juni 2005, 21:02 »
Jeg er svært skeptisk til Zenden. Han er ikke i nærheten av å være det talentet han en gang var. Zenden har såvidt jeg vet heller ikke satt særlig mye preg på PL, og selv om han ble kåret til årets Boro-spiller av klubbens supportere i fjor, så er han ikke god nok for NUFC. Vi bør sikte høyere enn som så.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 16. Juni 2005, 22:10 »
Ettersom dette er en bosman-spiller vel, syns jeg dette er meget spennende. Har ikke samme ferdigheter som Robert på sitt beste, men er til gjengjeld mer stabil per dags dato, og har vært klart bedre enn Robert. Men er usikker da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #6 på: 17. Juni 2005, 13:17 »
Eg er svært skeptisk til Zenden. Han er ikkje like god som han var før.
Det fins bedre spelarar vi kan hente.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Mr. Rasmussen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #7 på: 17. Juni 2005, 14:02 »
Enig at det finnes en spillere som er bedre en Zenden. Men hvis vi ser på det slik at vi hadde fått han gratis og ikke gi han en overkommelig lønn så burde vi vurdert det. Det er vel en slik spiller vi skulle hatt etter at Robert er dratt. Da har vi Zog å han som kan bytte og kjempe om den plassen, dobbeldekning:)

Da slipper vi å bruke spillere som egentlig spiller sentral på kantene, (slik det var snakk om Emre skulle, visst han kommer - håper) og prioritere kjøp av spillere som kan forsterke oss andre plasser. Siden han er gratis.
e's black, He's White, He's Uniteds Dynamite!
David Ginola

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #8 på: 17. Juni 2005, 14:49 »
Sitat fra: "Mr. Rasmussen"
Enig at det finnes en spillere som er bedre en Zenden. Men hvis vi ser på det slik at vi hadde fått han gratis og ikke gi han en overkommelig lønn så burde vi vurdert det. Det er vel en slik spiller vi skulle hatt etter at Robert er dratt. Da har vi Zog å han som kan bytte og kjempe om den plassen, dobbeldekning:)

Da slipper vi å bruke spillere som egentlig spiller sentral på kantene, (slik det var snakk om Emre skulle, visst han kommer - håper) og prioritere kjøp av spillere som kan forsterke oss andre plasser. Siden han er gratis.

Sant nok. Får vi han gratis, pluss med ein middels lønn er det greit nok. Men trur ikkje kjem til å spele seg inni hjerte mitt vertfall :?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 17. Juni 2005, 14:54 »
Hvorfor skal vi hente middelmådigheter bare fordi de er gratis og vi kan ha bruk for dem, i og med at vi har solgt vår beste spiller i den posisjonen for en slikk og ingenting til en annen PL-klubb?

Zenden er god nok for Boro, men altfor dårlig for Newcastle. Når vi først solgte Robert, så stiller jeg klare forventninger til at det kommer inn en bedre spiller på den plassen, i stedet for at vi skal hente en som er bare halvparten så god som spilleren  vi nettopp solgte.

NEI til Zenden.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 17. Juni 2005, 15:07 »
Sitat fra: "Joakim"
Hvorfor skal vi hente middelmådigheter bare fordi de er gratis og vi kan ha bruk for dem, i og med at vi har solgt vår beste spiller i den posisjonen for en slikk og ingenting til en annen PL-klubb?

Zenden er god nok for Boro, men altfor dårlig for Newcastle. Når vi først solgte Robert, så stiller jeg klare forventninger til at det kommer inn en bedre spiller på den plassen, i stedet for at vi skal hente en som er bare halvparten så god som spilleren  vi nettopp solgte.

NEI til Zenden.

Boro kom langt foran oss på tabellen. Zenden ble kåret til årets spiller av supporterene. Vår beste spiller som du sier signet for Pompey. Er det ikke skremmende at vår beste spiller signer for Pompey. Da kan umulig Newcastle ha et bedre lag enn 14. plassen vi fikk i dine øyne?

At Robert var vår beste spiller er selvsagt bare tull. Det er ihvertfall min mening. Robert har ikke vært god de to siste sesongene. Lat og uinspirert er det rette ordet. Frispark klarer han å score på, men det er vel det.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 17. Juni 2005, 15:33 »
Robert var vår soleklart beste spiller på venstrevingen, det var det som var pointet mitt, og han er også soleklart bedre enn Zenden. Zenden er for dårlig for Newcastle. Lat og uinspirert? Det var kun denne sesongen det. Men nei, han er ikke noe arbeidsjern, uten at jeg ser at det er noe galt. Vi trenger de som ikke nødvendigvis er arbeidsjern også.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 17. Juni 2005, 15:35 »
Vi skal ha 11 krigere.. Om du kan et par triks eller ikke alltid tar et tak defensivt er du ikke en spiller som passer inn hos Souness..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #13 på: 17. Juni 2005, 15:36 »
Er ikke helt sikker på om Zenden er rett mann å hente. Men siden han er gratis så heller jeg vel i den retning at vi bør hente han. Det er ikke tvil om at mannen har kvaliteter til å komme inn på hvilket som helst lag. Spilte han ikke fast for Nederland i EM i sommer? Han har jo hatt en veldig variabel karriere så langt. Meget god i PSV, anonym i Barcelona, brukbar i Chelsea og meget god i Boro. Det skal jo sies at Zenden levde under et enormt forventningspress både i Barca og Chelsea, og at det kanskje var derfor han ikke fikk det til der. Jeg tror Zenden er en type spiller som lykkes i trygge omgivelser, og da mener jeg Newcastle bør slå til. Men lønnen må ligge på et anstendig nivå, helst ikke over £40.000 i uka.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 17. Juni 2005, 15:37 »
Sitat fra: "Mushans"
Vi skal ha 11 krigere.. Om du kan et par triks eller ikke alltid tar et tak defensivt er du ikke en spiller som passer inn hos Souness..

Jeg vet det, og det er der problemet mitt ligger. Et slikt Newcastle kan jeg bare ikke akseptere. Det er ikke Newcastle.

Det blir som å se Rosenborg spille erketypisk Drillo-fotball med ekstremt lavt press, og lange baller på en råsterk, ekstremt treg og hodespesialist som ving.