20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Blackburn Rovers vs. Newcastle United, Ewood Park Lørdag 17. Jan kl 16:00  (Lest 48122 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Tusen takk skal du faen med meg ha Nicky Butt....dette var akuratt hva vi trengte. Nå må Barton spille neste kamp.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Og der leder Villa. Så marginalt kan fotball være. Første målet til villa skulle ha vært annulert for hands på Milner, men rett skal være rett så var den vanskelig å se. Straffa til Villa var ikke straffe, sunderlandspilleren sparket til utenfor 16meteren med god margin. Rett før straffa fikk Jones en stor sjanse for sland -

Bra for oss at sland ligger under selvsagt. Men skulle gjerne ha hatt marignene til villa.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Dette er faen meg latterlig! Vi begynner kampen bra og alle er fornøyde, så får vi et feil idømt straffespark i mot oss, kampen er ødelagt og hylekoret er tilbake!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Og der leder Villa. Så marginalt kan fotball være. Første målet til villa skulle ha vært annulert for hands på Milner, men rett skal være rett så var den vanskelig å se. Straffa til Villa var ikke straffe, sunderlandspilleren sparket til utenfor 16meteren med god margin. Rett før straffa fikk Jones en stor sjanse for sland -

Bra for oss at sland ligger under selvsagt. Men skulle gjerne ha hatt marignene til villa.

Hehe dei har gullhår for tida... Med 1 mann mindre for fan!

Og her kjem vi som snart må ha sett ny rekord i antall straffar fått mot seg i løpet av ein sesong...Hurra!
« Siste redigering: 17. Jan. 2009, 17:44 av lgrinde »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Tusen takk skal du faen med meg ha Nicky Butt....dette var akuratt hva vi trengte. Nå må Barton spille neste kamp.

Helt enig, håper han aldri kommer innpå igjen.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Pressekonferansen til Kinnear eller nei det er Hughton som har de nå, burde være jævelig bra. Det eneste som kan glede meg nå er at vi har signert M'bia, Gomis, Løvendkrand, Meireles.

Det eneste positive vi kan ta med oss fra denne kampen er at Ashley må åpn lommeboka. ;)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

ScandinavianMagpie

• Gjest

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Villa er 2p foran Chelsea også atm. Inponerende. Synd me aldri fekk Martin.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
JADA!!!! 3-0. Kjempe kamp dette her.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Dette er faen meg latterlig! Vi begynner kampen bra og alle er fornøyde, så får vi et feil idømt straffespark i mot oss, kampen er ødelagt og hylekoret er tilbake!

Klapp klapp. Fornuftig sagt.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
JADA!!!! 3-0. Kjempe kamp dette her.
Verre enn Liverpool kampen jo. >:(
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
fat sam må kose ræva av seg...hvorfor er det slik at alle som blir kasta ut av newcastle får en slik "takk for sist kamp" ved første mulighet
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sitat
Sitat fra: lgrinde på I dag kl. 12:45
Sitat fra: Asbjørn på I dag kl. 11:09
Sitat fra: lgrinde på I dag kl. 09:47
Ja alt det Big Sam presterte hjå oss tilseie jo at vi kjem til å verta grusa idag...

Tett kamp, som vi taper...

Ser man bort i fra Bobby Robson er det vel han som har gjort det best for oss de 10 siste årene, og vi har ikke akkurat hatt få managere. En manager som aldri burde vært sparket.

Synst han var på lik linje med dei andre...Men øve tid kunne det vorte bra. Men tid er ikkje noke ein får i denne klubben. Uansett, ser ingen grunn til at vi skal verte grusa idag. Dette er ein 6 poengar og viktig kamp, desto større sjanse for at vi sviktar, men kreve full innsats og ein helvettes innstilling likevel.

Ser nok slik ut

2-0 i ein tett kamp...er det grusing? Ulik oppfatning av ordet vi då.

Vi går mot nedrykk og det Ashley gjer er å gi Jk ny kontrakt og la vera forsterka laget...Joda, lika moro vera Nufc-supportar som vanleg.

Jeg skrev ser nok slik ut. Forresten 3-0, og det er nok på tide å slutte og le.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Men kjære vene snille Geir.
Fra og med 1-0 er vi sjanseløse. Og når Butt topper det hele med rødt kort, så er jo farsen komplett. Vi MÅ sette sjansene våre. Vi må slutte å slippe inn billige mål.

Og der sørget Gamst for at vi kommer på Dagsrevyen ja. Mange takk, Gamst.

Det er ikke tilfeldig at vi slipper inn tre billige mål uten å score ett eneste ett selv. Det har vært gjennomgangstonen i de siste kampene.
Det var nøyaktig det samme mot Hull i forrige kamp. Det var nøyaktig det samme mot West Ham, men der scoret vi merkelig nok to mål, og reddet oss fra ydmykelsen.

Det er ikke dommerens feil. Det er VÅR feil!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
God natt!