20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Blackburn Rovers vs. Newcastle United, Ewood Park Lørdag 17. Jan kl 16:00  (Lest 48146 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
2-0
jeg orker snart ikke mer....
Newcastle United Football Club<3

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Ja alt det Big Sam presterte hjå oss tilseie jo at vi kjem til å verta grusa idag...

Tett kamp, som vi taper...

Ser man bort i fra Bobby Robson er det vel han som har gjort det best for oss de 10 siste årene, og vi har ikke akkurat hatt få managere. En manager som aldri burde vært sparket.

Synst han var på lik linje med dei andre...Men øve tid kunne det vorte bra. Men tid er ikkje noke ein får i denne klubben. Uansett, ser ingen grunn til at vi skal verte grusa idag. Dette er ein 6 poengar og viktig kamp, desto større sjanse for at vi sviktar, men kreve full innsats og ein helvettes innstilling likevel.

Ser nok slik ut
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Hva var det eg sa. Newcastle starter kampen bra, får en på tryne og taper lett 3-1. Begynner å bli så jævla lei av å se på dette laget tape, ikke prøver de engang.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Det var ikke straffe, men uansett så var det jævlig klønete av Edgar...

Tull, selvfølgelig er det ikke klønete av Edgar når det ikke er straffe din gjøk!

Hva kaller du meg din jævla idiot?? Jeg synes Edgar virket klønete der...

Det er jo en motsetning for faen! Han kan jo ikke både være klønete og ikke gjøre noen ting.
Det er da fullt mulig for Edgar å opptre på en noe klønete måte, selv om det ikke burde vært dømt straffespark.

Men problemet er ikke dommeren. Problemet er oss. Problemet er at vi slipper inn for mange mål.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jeg kan desverre, nærmest garantere at vi rykker ned. Hvorfor?? Vi har marginene mot oss, vi har kun en halvgod spillerstall, vi har etter min mening alt annet enn en manager til å lede laget og vi har en tulling på toppen.

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Det var ikke straffe, men uansett så var det jævlig klønete av Edgar...

Tull, selvfølgelig er det ikke klønete av Edgar når det ikke er straffe din gjøk!

Hva kaller du meg din jævla idiot?? Jeg synes Edgar virket klønete der...

Det er jo en motsetning for faen! Han kan jo ikke både være klønete og ikke gjøre noen ting.

Jeg synes han virket klønete i den situasjoen. Er nok derfor dommer blåste straffe? Uansett så må man få mene ting uten at folk som deg kommer med karakteristikker som "gjøk". Sier mer om deg...

ScandinavianMagpie

• Gjest
Gi JK livstidskontrakt...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Vi har jo aldri marginene på vår side. Helt utrolig. Selv om burn er best nå var castle klart best i 1. omgang. Med vår lave selvtillit trenger vi ikke dommere som driter seg ut gang på gang!!

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
Kan like godt "ta en City" nå... Hadde vært kjekt!
Er Jonas på banen nå forresten? Streamen klikka
Howay the Lads!

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Dette har jeg sett før!!! Og nå kommer Rocky..  ::)

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Skal personlig lage løkka til hele den jævla dommertrioen! forbanna idioter.....
Vi rykke ned i år, det føle eg meg rimelig sikker på. HORE

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
At Jk ikke starter med Jonas er jo helt latterlig.... fy faen for en inkompetent idiot, skulle vært straffpenetrert..

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Neste gang bør vi uten tvil stille med juniorlaget.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
Tror vi har gått av et/noen år i championship sånn som vi spiller nå

og hva faen mener du med det? på en dag der vi har vært det klart beste laget og ligger under på dommerfeil og ugli. latterlig kommenter. det samme gjaldt mot hull i midtuken. normalt sett hadde vi vunnet den kampen 3-1. vi var soleklart best! Vi sliter med marginer i mot oss hele forbanna tida, men vi er fan meg mye bedre enn resultatene i d siste viser

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
HVORFOR I HELVETE BYTTER HAN IKKJE