20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Blackburn Rovers vs. Newcastle United, Ewood Park Lørdag 17. Jan kl 16:00  (Lest 48159 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sitat fra: Daniel
Helt greit at Jonas starter på benken synes jeg. Kampene mot Blackburn er alltid en krig og jeg håper han kan komme inn i 2omg og terrorisere et slitent forsvar.
'
Jeg mener Jonas bør starte enhver kamp. Så kan han terrorisere backen sin i 75-80 minutter, før vi setter inn Duff, som kan utnytte en dødssliten back, lure seg forbi ham og score mål.

Duff har ikke den samme motoren som Jonas har.
Og derfor bør Duff være superreserve, mens Jonas er den som starter kampene.

skjønne ikke kordan vi ikke har greid å putte balln i mål.......!
Det skjønner jeg. Carroll er ikke god nok, Owen er ikke motivert nok. Resten av laget er av samme ulla. Enten er de ikke motivert nok, eller så er de ikke gode nok.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Det skjønner jeg. Carroll er ikke god nok, Owen er ikke motivert nok. Resten av laget er av samme ulla. Enten er de ikke motivert nok, eller så er de ikke gode nok.

Jævla idiot. Er det Carrolls skyld at headingen hans ble stoppet på streken? Og hvordan i helvete klarer du å lire av deg at Owen ikke er motivert nok? Hvis du ikke har noe fornuftig å skrive, så kan du vel bare drite i det? Vi er jo bedre enn Blackburn med halve laget ute! Hva mer kan du forvente?

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sitat fra: Daniel
Helt greit at Jonas starter på benken synes jeg. Kampene mot Blackburn er alltid en krig og jeg håper han kan komme inn i 2omg og terrorisere et slitent forsvar.
'
Jeg mener Jonas bør starte enhver kamp. Så kan han terrorisere backen sin i 75-80 minutter, før vi setter inn Duff, som kan utnytte en dødssliten back, lure seg forbi ham og score mål.

Duff har ikke den samme motoren som Jonas har.
Og derfor bør Duff være superreserve, mens Jonas er den som starter kampene.

Jeg mener det er riktig at vi starter med Duff, men derimot Zoggy burde vært benka. Zoggy har vært mer anonym i første omgang. ::)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Det er lett å si nå.

Eirik

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Utrolig viktig å få med seg poeng i dag. Taper vi kamper som denne - hvor vi har de største sjansene - blir det garantert nedrykk. Er latterlig jevnt i bunnen nå, og i de neste kampene mot City, Sunderland og West Brom må det sankes poeng.

Håper vi fortsetter spillet vårt og Jonas kommer inn og ordner seieren  ;)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
2/3 av alle målene Blackburn har sluppet inn i år, har kommet i andre omgang.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil

Jævla idiot. Er det Carrolls skyld at headingen hans ble stoppet på streken? Og hvordan i helvete klarer du å lire av deg at Owen ikke er motivert nok? Hvis du ikke har noe fornuftig å skrive, så kan du vel bare drite i det? Vi er jo bedre enn Blackburn med halve laget ute! Hva mer kan du forvente?

Det aller meste han skriver er jo bare tull og rene løgner uansett.

At han nærmere slutten av første omgang lirer av seg at Duff burde startet på benken, en spiller som har vært blant våre beste idag, viser jo at han ikke har noe særlig til peil eller ser kampen. Om sistenevnte er tilfelle blir det vel litt feil å mene noe som helst om akkurat det.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil

Helt enig med Eivind. Carroll har ofte farlige avslutninger og har spilt godt de kampene han har spilt!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil

'
Jeg sa ikke noe om headingen til Carroll. Jeg nevnte den ikke med et eneste ord.
Det er selvfølgelig ikke hans feil at headingen ble reddet på streken. Det skjer de beste. Men jeg står fremdeles ved det jeg sa. Owen har ikke den rette motivasjonen, han tenker mer på å komme seg bort herfra så fort som mulig (og jeg forstår han godt). Andy Carroll er heller ikke så god at jeg vil forvente at han er vår redningsmann. Men det er jo lov å håpe at jeg tar grundig feil, og at begge spissene våre scorer hvert sitt hat-trick i andreomgang.'
'
Det jeg skrev om Duff hadde ingenting med førsteomgangen hans å gjøre. Jeg mener likevel at Duff egner seg bedre til å erstatte Jonas mot slutten av andreomgang. For all del, han ser ut til å gjøre det ganske bra i denne kampen, og det er supert. Jeg snakker utelukkende på generelt grunnlag.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Zoggy brenner enda en sjanse for oss.

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Satan jeg kunne gitt mye for å fått Shearer tilbake på topp for oss!!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Nå ryker det... Blackburn frispark - 17 meter

ScandinavianMagpie

• Gjest
neineinei.. ikke frispark der fra... :s

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
faen faen faen faen... skummelt..
Newcastle United Football Club<3

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
2/3 av alle målene Blackburn har sluppet inn i år, har kommet i andre omgang.
Husker godt da City hentet inn Blackburn i sluttminuttene. Med Guitierrez inn nå uti andre omgang, vil vi feste et grep om kampen og forhåpentligvis putte et eller flere mål. Howay!
Howay the Lads!