20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Blackburn Rovers vs. Newcastle United, Ewood Park Lørdag 17. Jan kl 16:00  (Lest 48121 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Nei jeg tror på seier  idag, de siste kampene har jo gått til helvete og det MÅ jo snu en gang.. Håper egentlig at Dennis Wise blir utsatt for et attentat i dag, så slipper jeg å se den lille ørkenrotta mer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Joey Barton ryktes å være på benken i dag, gode nyheter isåfall!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Kjøpte abb på fre-fotball.tv. Bare piss. For 80 kr får du lenker til p2pkamper. Eneste fordelen er at jeg slipper å leite. Heldigvis ikke snytt for den store summen

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil

VELDIG gode nyheter!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
BRFC: Paul Robinson, Andre Ooijer, Stephen Warnock, Chris Samba, Tugay, Ryan Nelsen, Brett Emerton, Benni McCarthy, Morten Gamst Pedersen, Keith Andrews, Jason Roberts
Subs: Vince Grella, Aaron Mokoena, Keith Treacy, Roque Santa Cruz, David Dunn, Mark Bunn, Matt Derbyshire

NUFC: Shay Given, David Edgar, Fabricio Coloccini, Sebastien Bassong, Jose Enrique, Nicky Butt, Danny Guthrie, Damien Duff, Charles N'Zogbia, Michael Owen (c), Andy Carroll
Subs: Steve Harper, Joey Barton, Jonas Gutierrez, Xisco, Steven Taylor, Tamas Kadar, Kazenga LuaLua

Merkelig at Duff blir prioritert foran Jonas.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil

VELDIG gode nyheter!
Bare ikke kast ham innpå for tidlig nå så.

Noen som vet om det er noen spesiell grunn til at Edgar er foretrukket foran Taylor? Taylor småskada eller noe? Jeg er uansett brukbart fornøyd med det.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
BRFC: Paul Robinson, Andre Ooijer, Stephen Warnock, Chris Samba, Tugay, Ryan Nelsen, Brett Emerton, Benni McCarthy, Morten Gamst Pedersen, Keith Andrews, Jason Roberts
Subs: Vince Grella, Aaron Mokoena, Keith Treacy, Roque Santa Cruz, David Dunn, Mark Bunn, Matt Derbyshire

NUFC: Shay Given, David Edgar, Fabricio Coloccini, Sebastien Bassong, Jose Enrique, Nicky Butt, Danny Guthrie, Damien Duff, Charles N'Zogbia, Michael Owen (c), Andy Carroll
Subs: Steve Harper, Joey Barton, Jonas Gutierrez, Xisco, Steven Taylor, Tamas Kadar, Kazenga LuaLua

Merkelig at Duff blir prioritert foran Jonas.
Gamle lagkamerater han møter vettu.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Duff er ire, fredd.

Er fryktelig redd for at vi får se Enrique og Carroll hinke av i løpet av kampen!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Duff er ire, fredd.

Det forklarer vel det valget ja. Det han har vist på banen de siste kampene tilsier hvertfall ikke at han skal ta Jonas plass.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Korleis i helvette er det mulig å sette Jonas på benken !? Ikke vits å kjøpe gode spillere om dei skal sitte på benken!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sjøl er jeg glad at Råkke Santa Krus sitter på benken, jeg. Fæl spiller for alle forsvar!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Kanskje det er planen Jonas skal inn og terrorisere Blackburn litt uti kampen som han gjorde mot Hull i første kampen. Men ville nok starta hadde eg tatt meg av laguttaket.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Skandale at Jonas ikke spiller..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Jeg er glad David Dunn ikke starter, som er en av deres viktigste spillere. De får slite ut Tugay litt på midtbanen da. ;D ;)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Helt greit at Jonas starter på benken synes jeg. Kampene mot Blackburn er alltid en krig og jeg håper han kan komme inn i 2omg og terrorisere et slitent forsvar.