20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Blackburn Rovers vs. Newcastle United, Ewood Park Lørdag 17. Jan kl 16:00  (Lest 48141 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Ja alt det Big Sam presterte hjå oss tilseie jo at vi kjem til å verta grusa idag...

Tett kamp, som vi taper...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Hentet fra Blackburn forumet, de virker ganske sikre på å slå oss.

Jeg er vel nødt til å gå tilbake til den latteren jeg innledet Newcastle-fortellingen med. Det er noe med såkalte storklubber, som jeg rett og slett bare blir lattermild av, enten det er Tottenham eller Newcastle. Jeg tror det har med mitt ståsted å gjøre, som Blackburn-supporter - i de siste årene forholdsvis bortskjemt med spillere som faktisk realiserer potensialet sitt i klubben. Mens vi hadde Craig Bellamy i europeisk toppklasse, hadde Newcastle Jean Alain Boumsong - en fransk klassestopper som presterte ikke ulikt Darren Peacock. Mens vi hadde en David Bentley i europeisk toppklasse, hadde Newcastle en Damien Duff - the Wing Wizard of Ballyboden, som presterte ikke ulikt Corrado Grabbi.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hentet fra Blackburn forumet, de virker ganske sikre på å slå oss.

Jeg er vel nødt til å gå tilbake til den latteren jeg innledet Newcastle-fortellingen med. Det er noe med såkalte storklubber, som jeg rett og slett bare blir lattermild av, enten det er Tottenham eller Newcastle. Jeg tror det har med mitt ståsted å gjøre, som Blackburn-supporter - i de siste årene forholdsvis bortskjemt med spillere som faktisk realiserer potensialet sitt i klubben. Mens vi hadde Craig Bellamy i europeisk toppklasse, hadde Newcastle Jean Alain Boumsong - en fransk klassestopper som presterte ikke ulikt Darren Peacock. Mens vi hadde en David Bentley i europeisk toppklasse, hadde Newcastle en Damien Duff - the Wing Wizard of Ballyboden, som presterte ikke ulikt Corrado Grabbi.
Nææææ! Dette var spennende lesning! Utrolig!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
En utrolig viktig kamp. Vinner vi her tror jeg vi kan si farvel til bunnstriden. Håper Xisco får starte. Kanskje Kadar på venstreback. Zog er alt for dårlig på backplass til at jeg vil ha han der på bortekamper.  Sett i lys av at burn har godt tak på oss på sin hjemmebane, er jeg fornøyd med uavgjort her.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Vi taper 3-0 i dag..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Med en skadeliste som teller 10 spillere; Ameobi, Barton, Beye, Cacapa, Enrique, Geremi,  Gonzalez, Martins, Smith og Viduka, blir dette en utrolig tøff kamp!
Er optimist, men er redd for at B'burn blir for sterke. Håper på 2-1 seier, men er redd for tap!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Livesport sender ikke dagens kamp, men det gjør derimot https://www.free-football.tv/ . Koster 7.99 for et helt år. Gir sannsynlgivis tilgang til ICAST-stremingnettverket som også livesport bruker. Noen som har prøvd eller hørt om denne siden? Er litt fristet. 80 kr for å se castlekamp er ikke dyrt.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
ser ut at den går her :
http://atdhe.net/

Gratis ;D

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Ja alt det Big Sam presterte hjå oss tilseie jo at vi kjem til å verta grusa idag...

Ser man bort i fra Bobby Robson er det vel han som har gjort det best for oss de 10 siste årene, og vi har ikke akkurat hatt få managere. En manager som aldri burde vært sparket.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
ser ut at den går her :

Gratis ;D

Men er det p2p? Er forsinkelse på rundt 5 min på p2p opplever jeg,pluss lagging av og til.

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Vi taper i dag...

Erlend

• Supersub
    • Vis profil
ser ut at den går her :

Gratis ;D

Men er det p2p? Er forsinkelse på rundt 5 min på p2p opplever jeg,pluss lagging av og til.

Her kommer også kampen
www.livesoccer247.com

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil

Ser man bort i fra Bobby Robson er det vel han som har gjort det best for oss de 10 siste årene, og vi har ikke akkurat hatt få managere. En manager som aldri burde vært sparket.

Synst han var på lik linje med dei andre...Men øve tid kunne det vorte bra. Men tid er ikkje noke ein får i denne klubben. Uansett, ser ingen grunn til at vi skal verte grusa idag. Dette er ein 6 poengar og viktig kamp, desto større sjanse for at vi sviktar, men kreve full innsats og ein helvettes innstilling likevel.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Ser at oddsen har sunket fra ca 2.20 til 1.87 på Blackburn. Sikkert mange som har spilt!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Vi kommer til å spille bra de første 15 min så får vi et mål i mot og vi taper enkelt 3-1.