20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Blackburn Rovers vs. Newcastle United, Ewood Park Lørdag 17. Jan kl 16:00  (Lest 48165 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ØyvindVaslag

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
    • Automote AS
Ny kamp, nye muligheter.
Newcastle møter igjen Big Sam som har tatt over et Blackburn i krise.
Helt åpen kamp mener jeg, skal bli spent å finne ut hva slags spillere vi vil ha tilgjengelig.
Owen er god, men blir nok jubel med bismak skulle han score iom han er omtrent klar for City til sommern.

Hjernen sier 2-1 til hjemmelaget, hjertet sier 1-3, seier og 3 viktige poeng til Newcastle!

Noen som har siste nytt på skadefronten?
Howay the lads!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
det her vil jeg kalle stygg kopiering av profil bilde!:P
Han kom, ble mett og dett var dett....

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Vi tar vel en kamp av gangen regner jeg med ;) Hull på onsdag, omkamp i 3.runde av FA cupen.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ØyvindVaslag

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
    • Automote AS
Oj.. det bildet tok jeg fra VG nett sin reportasje.. er vel tilfeldig om du har det samme bare.
Er det kamp mot Hull og ja... det glemte jeg. Ble vel litt ivrig med den posten hehe :-)
Howay the lads!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Fyfaen lenge siden jeg har hatt så dårlig følelse før en kamp... BigSam vil sikkert bevise litt av hvert også nå!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Er manageren vår suspendert til denne kampen?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

nemo

• Supersub
    • Vis profil
Fyfaen lenge siden jeg har hatt så dårlig følelse før en kamp... BigSam vil sikkert bevise litt av hvert også nå!

Det vil ikke helt overraske meg om trenden fortsetter der eks-Magpies ødelegger for sin tidligere klubb.
Her sikter jeg til vår eks-manager, Sam Allardyce.

Jeg er stygg redd for at Blackburn skal finne storformen nettopp mot Newcastle...

pondus

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
går denne på tven,jeg grugleder meg ??? :o ;)

pondus

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Nei, det gjør den ikke.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Takk for det!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
vi taper stort....... -.-

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Tipper 1-1 jeg.

Mål: Damien Duff (mot gamle lagkamerater), David Dunn.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Big Sam kommer til å gruse oss.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Tommy Nilsen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Idag har jeg faktisk troen på at vi får med oss 3 poeng.Rovers har tatt 5 poeng på de siste 5 mens vi har tatt 4,kommer til å bli jevnt men jeg har troen på at vi drar denne i land:) Kommer til å tippe i mot newcastle idag,for da vet jeg at vi vinner:)

Tips: 1-2 Santa cruz- Owen, Xisco