20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 26/12: Wigan - Newcastle 16.00 (C+ Extra)  (Lest 28428 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 26/12: Wigan - Newcastle 16.00 (C+ Extra)
« Svar #180 på: 27. Des. 2008, 13:39 »
At han sier ifra om disse håpløse dommeravgjørelsene er nå så, men han kan da vel ikke påstå at vi gjorde det fantastisk bra utpå der. Dommeren og Newcastle United var søppel i går!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 27. Des. 2008, 13:43 »
Både Wenger og Sir Alex kan finne på å si at de ikke spilte en god nok kamp. Kinnear kunne holdt seg for god for å komme med en slik idiotisk uttalelse etter en så svak kamp.

ÅÅ? Det må være sjeldent! Jeg kan ihvertfall ikke huske sist disse managerne klaget på eget lag i pressens sone etter en match.
Dessuten synes jeg ikke vi spilte så svakt som du skal ha det til. Vi spilte jevnt med Wigan helt til scoringen dems, derfra falt det litt av. I 2. omgang var Wigan bedre med god hjelp fra dommeren, men de siste 10 minuttene var det NUFC som styrte, uten tvil.

Når man tar med seg at Wigan er et av de store formlagene i PL for tiden med en 2. plass på formtabellen, kun ManU som er over dem, så synes jeg det er for dumt å tute over hva Kinnear sa i et knepent 2-1 tap.
På de siste 6 kampene har Wigan kun 1 tap, det var 1-0 tapet borte for Arsenal.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 27. Des. 2008, 13:48 »
lurer på hva sir alex og wenger hadde sagt om dommern hadde dømt så dårlig mot dem som mot oss i går.
stakkars dommer

Ja si det! Wenger har jo klaget på det meste etter gårsdagens poengdeling mot Villa. Og er det noen i dette univers som synes at det ikke skulle blåses straffe til Villa på taklingen Gallas hadde på Agbonlahor? Hva i granskauen er det Wenger sutrer over der?

nerli

• Gjest
« Svar #183 på: 27. Des. 2008, 14:49 »
skjønner ikke hvorfor så mange har så mye imot carrol som fotballspiller ..
blir jo mislikt totalt .. i går viste han mye positivt .. og d er ikke første gangen etter min mening ..
carrol kan bli en god spiss om noen år .. hvis han får SJANSEN ! carrol skal ikke ende opp som chopra ...
slakt heller owen eller viduka etter lørdagens kamp .. makan de var dårlig .. carrol var mye farligere .. og prøvde mye mer ..
blir bare gla jeg hvis carrol får mer spilletid .. jeg har iallfall troa på han ..
dere andre skal få mene det dere vil .. men dere får carrol til å høres ut som den verste av alle ..
tro meg .. carrol kommer til å bli en mye bedre spiss en for eksempel ameobi ..
carrol og martins som er fremtiden i newcastle .. owen og viduka er ikke så mye lenger i newcastle drakta .. mark my words !
men har ikke noe imot xisco så dere vet d .. kan gjerne få sjansen han å .. men carrol er jo et mer lokalt talent .. det er og blir en newcastle gutt .. blir xisco god forsvinns han tilbake til en større klubb i spania .. men carrol kan bli god og han kan vi holde på i mange mange år .. hvis han blir behandlet riktig .. men blir xisco en god spiss håper jeg han og enrique blir maaange år i newcastle drakta ..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 27. Des. 2008, 14:53 »
En grunn til at Carroll er mislikt er fordi han går for å være en dust som er mislikt av både supportere og medspillere. Litt på samme måte som Bendtner er i Arsenal..

Når Carroll i tillegg har til gode å vise gode ferdigheter på 1 laget så ser jeg ikke helt hva som er så spesielt med han. Skal vi først bruke et spisstalent så synes jeg vi bør prøve ut Nile Ranger eller Fabio Zamblera.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 27. Des. 2008, 15:03 »
En grunn til at Carroll er mislikt er fordi han går for å være en dust som er mislikt av både supportere og medspillere. Litt på samme måte som Bendtner er i Arsenal..

Når Carroll i tillegg har til gode å vise gode ferdigheter på 1 laget så ser jeg ikke helt hva som er så spesielt med han. Skal vi først bruke et spisstalent så synes jeg vi bør prøve ut Nile Ranger eller Fabio Zamblera.

Han viser seg som den desidert beste spissen hver gang hos reservene, så det er ikke overraskende at det er han som får sjansen på førstelaget av våre unge spisser. Dessuten synes jeg han hadde noen flotte innhopp i fjorårssesongen også.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 27. Des. 2008, 15:21 »
Har Carrol noen Ekstreme ferdigheter?

Han er nok ikke like ekstrem som Crouch, men så høg og hodesterk som Carroll er, så vil eg kalle hans hodestyrke en ekstrem ferdighet. Ekstreme ferdigheter blir brukt som en beskrivelse på eg veldig utviklet evne eller ferdighet. I Carroll sitt tilfelle, har han en høyde og hodestyke som ikke så mange har. DErfor kaller eg det en ekstrem ferdighet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 27. Des. 2008, 15:25 »
Er helt enig med deg Sebastian. Andy Carroll har en ekstremferdighet eller spisskompetanse med at han er råsterk i lufta.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 27. Des. 2008, 15:27 »
Martins har ekstreme ferdigheter. Det jeg har sett av Carrol så langt tilsier at han er en middelmådig spiller som muligens kan bli en habil spiss.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 27. Des. 2008, 15:30 »
Martins har ekstreme ferdigheter. Det jeg har sett av Carrol så langt tilsier at han er en middelmådig spiller som muligens kan bli en habil spiss.

Enig i at han er en middelmådig fotballspiller, som sannsynligvis ikke vil bli noe serlig til fotballspiller. Men til å med Valujev kunne man sagt hadde hatt ekstreme ferdigheter om man satt han på en fotballbane. Hadde man sikta på hodet hans, hadde han holdt alle som prøvde seg vekke, og vunnet bortimot alle hodedueller. Alikevell villa han vert en elendig fotballspiller.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 27. Des. 2008, 15:33 »
En middelmådig spiller kan inneha en voldsom spisskompetanse, så hva er poenget ditt??

Eks. Det hjelper Espen Johnsen veldig lite at han er så god til å stoppe skudd, når han er ubrukelig i feltet. Ingen toppkeeper i det hele tatt, men som skuddstopper holder han nivået til de fleste i PL.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 27. Des. 2008, 15:38 »
En middelmådig spiller kan inneha en voldsom spisskompetanse, så hva er poenget ditt??

Eks. Det hjelper Espen Johnsen veldig lite at han er så god til å stoppe skudd, når han er ubrukelig i feltet. Ingen toppkeeper i det hele tatt, men som skuddstopper holder han nivået til de fleste i PL.

Poenget mitt er at jeg ikke ser noen ekstreme ferdigheter hos Carrol? Vanskelig å forstå?

Jeg er enig i at Carrol er god på hodet, men jeg synes ikke at han har ekstreme ferdigheter når man sammenligner han med andre som er på samme stadiet i karrieren. Feks Bendtner ser jeg på som like god på hodet, men synes ikke han har noen ekstremferdigheter der heller.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 27. Des. 2008, 15:41 »

Enig i at han er en middelmådig fotballspiller, som sannsynligvis ikke vil bli noe serlig til fotballspiller. Men til å med Valujev kunne man sagt hadde hatt ekstreme ferdigheter om man satt han på en fotballbane. Hadde man sikta på hodet hans, hadde han holdt alle som prøvde seg vekke, og vunnet bortimot alle hodedueller. Alikevell villa han vert en elendig fotballspiller.

Jeg skjønner hva du mener. Men jeg synes ikke at Carrol er så god på hodet at han fortjener bemerkelsen "ekstreme ferdigheter". Han er GOD på hodet, men det er mange mange andre i PL som er langt bedre. Når jeg tenker "ekstreme ferdigheter" så tenker jeg "one of a kind", slik Martins, Ronaldo osv.. Jeg tenker ikke på hodestyrken til Carrol :)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 27. Des. 2008, 15:44 »

Poenget mitt er at jeg ikke ser noen ekstreme ferdigheter hos Carrol? Vanskelig å forstå?

Jeg er enig i at Carrol er god på hodet, men jeg synes ikke at han har ekstreme ferdigheter når man sammenligner han med andre som er på samme stadiet i karrieren. Feks Bendtner ser jeg på som like god på hodet, men synes ikke han har noen ekstremferdigheter der heller.

Du argumenterte med at Carroll ikke hadde en ekstremferdighet fordi han var en middelmådig spiller. Men greit. Du skal selvfølgelig få mene det du vil, men spør du meg har både Carroll og for den saks skyld Bendtner spisskompetanse i lufta.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 27. Des. 2008, 15:47 »
Det er nok der vi definerer begrepet "ekstreme ferdigheter" forskjellig. Spisskompetanse er for meg ikke synonymt med ekstreme ferdigheter...