20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 26/12: Wigan - Newcastle 16.00 (C+ Extra)  (Lest 28465 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 26/12: Wigan - Newcastle 16.00 (C+ Extra)
« Svar #165 på: 26. Des. 2008, 22:54 »
Det er stor forskjell på å slakte og å fortelle at han ikke var fornøyd med innsatsen. Det er da ikke riktig å stå å prate varmt om laget uansett prestasjoner.

Se på Phil Brown, lot hele England få se at han var misfornøyd med spillernes innsats. Sier ikke at dette var den rette måten å gjøre det på heller, jeg synes bare det er latterlig av Kinnear å prate slik han gjør.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #166 på: 26. Des. 2008, 22:58 »
Synes det for øvrig var helt riktig å sette innpå Carroll i stedet for Xisco. Carroll har en ekstrem ferdighet, og det er hodestykren. Xisco har ingen ekstreme ferdigheter, men er mer den som er god til å putte ballen i mål. Det er ikke slike spillere som endrer kamper, men en med ekstreme ferdigheter, som f.eks Carroll.  :)

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #167 på: 26. Des. 2008, 23:21 »
Har Carrol noen Ekstreme ferdigheter?
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #168 på: 26. Des. 2008, 23:30 »
Nå begynnte jeg også å lure.-

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 26. Des. 2008, 23:31 »
Det er stor forskjell på å slakte og å fortelle at han ikke var fornøyd med innsatsen. Det er da ikke riktig å stå å prate varmt om laget uansett prestasjoner.

Se på Phil Brown, lot hele England få se at han var misfornøyd med spillernes innsats. Sier ikke at dette var den rette måten å gjøre det på heller, jeg synes bare det er latterlig av Kinnear å prate slik han gjør.

For det første tviler jeg på at Phil Brown sin metode er den riktige, men det vil jo fremtiden vise. Hull har uansett nå fått vist at de ikke er så gode som starten på sesongen viste.

For det andre så er jeg helt enig med Bjørni angående det å slakte laget eller innsatsen i pressen. Slike ting bør og skal foregå bak lukkede dører med kun de innvolverte tilstede.Det er nå min mening.

Hvor ofte ser man Alex Ferguson, Arsene Wenger, Rafa Benitez, og resten av de store klage på spillerne sine til pressen? Det er sjelden, det er som oftest ALT annet som er galt om laget ikke presterer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 26. Des. 2008, 23:36 »
Og hvor ofte ser du Ferguson, Wenger eller Benitez fortelle pressen at We did exceptionally well today etter at de har tapt fullt fortjent mot et middels PL-lag?

Jeg ønsker ikke at Kinnear skal stå å skjelle ut laget, men det får da være måte på.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 26. Des. 2008, 23:54 »
Og hvor ofte ser du Ferguson, Wenger eller Benitez fortelle pressen at We did exceptionally well today etter at de har tapt fullt fortjent mot et middels PL-lag?

Aldri! Da får de fokuset heller over på dommeren, hvordan motstanderen spiller, tilskuerne, ballguttene, linjedommerne, fjerdedommeren, hvordan banen er å spille på, osv. De får fokuset over på alt annet som en unnskyldning.

Før dagen runde begynte allerede Ferguson å unnskylde laget sitt om de ikke skulle klare å slå Stoke ved å skylde på jetlag. Mens Arsenal som idag ble utspilt og rævp.... av Villa men allikevel klarte 2-2, står Wenger å snakker om 4. dommeren som blandet seg inn i diskusjonen han hadde med MOM. Wenger presterer videre å si følgende: "I feel in the second half they were never really dangerous and yet we conceded two goals in the half where we were never really troubled."
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4704415,00.html

Jeg vil nok heller si Arsenal var utrolig heldige som fikk med seg et ganske ufortjent poeng.

PS! Alt jeg mener er at det er ingenting å henge seg opp hva Kinnear sier etter en slik kamp. Jeg går utifra at han har gitt hver enkelt spiller beskjed om hva han synes de presterte. Er jo like greit at han sier det han sa istedenfor å klage på banen (som også blir brukt av byens rugbylag) som enkelte andre managere har gjort.

« Siste redigering: 26. Des. 2008, 23:59 av Frode »

oyvinvo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #172 på: 27. Des. 2008, 03:49 »
Tapet i dag var helt greit etter å ha sett kampen. At noen av oss skriver så mye negativt om Caroll forstår jeg ikke. Han er en 19 år gammel lokal gutt med god ballkontroll og som kan skåre med begge ben. Om _du_ ønsker at vi skal slakte unge gutter istedenfor å satse på de så føler jeg at jeg holder med feil klubb. Jeg liker å tro at laget mitt skal støtte under og la unge gutter få kamperfaring, og jeg har full forståelse for at de ikke klarer å herje i Premier League med engang de får sjansen. Vi gjør en bedriten kamp, og Kinnear velger å la Caroll få litt mer erfaring på det høyeste nivået, han setter han ikke innpå fordi han regner med at han skal snu kanpen.

Støtt vår egne spillere! Jeg har full forståelse for di som slenger en drittkommentar når en spiller gjør en dårlig ting, men i det store bildet så burde vi støtte de spillerene som gjør sitt beste for klubben!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 27. Des. 2008, 04:13 »
SELVFØLGELIG har Kinnears standpunkter noe å si. Skal vi gå inn med en Souness-innstilling der alt alltid er dommernes feil og vi aldri gjør noe galt?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 27. Des. 2008, 09:13 »
Jeg vil påstå at Xisco er en bedre fotballspiller enn Carroll, det baserer jeg på det lille jeg har sett av begge i Newcastle samt det har jeg har sett av Xisco i Deportivo. At Carroll er en dust i tillegg hjelper ikke saken hans... Han gjorde et greit innhopp i går, men håper jeg slipper å se han altfor mye fremover. Det er fint at noen tror de er fasiten selv på hvordan en bør oppføre seg og hva en bør mene.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 27. Des. 2008, 09:53 »
Synes ikke det at kampen var så ille som mange andre sier her. Vi skapte våre sjanser i andre omgang + at vi hadde "uflaks" i sluttminuttene da vi kanskje skulle hatt straffespark og Butt eller Duff bommet på en kjempe sjanse. Vi har faktiskt spilt 6 kamper uten tap før denne, og ting begyner å fungere. .  Vi skåret mål! Ta med det positive og se frem mot Liverpool kampen.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 27. Des. 2008, 12:33 »
SELVFØLGELIG har Kinnears standpunkter noe å si. Skal vi gå inn med en Souness-innstilling der alt alltid er dommernes feil og vi aldri gjør noe galt?

Når Wenger, Ferguson, Scolari, Mourinho, osv legger skylden på ALT annet og nekter å vedta at deres eget lag spilte dårlig, hvorfor i hellsikke skal Joe Kinnear måtte gjøre det da? Er det andre regler for han? Eller er det bare at noen enkelt og greit ikke tåler trynet hans?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=539267

Den artikkelen handler om Wenger og kampen igår. Nå er det jaggu meg MOM og assistentene hans sin skyld for at laget tapte. De påvirket ifølge Wenger dommeren! Ikke et kløyva ord fra Wenger om at laget hans ble utspilt, brukt til rundingsbøyer og rævp... nesten hele kampen igjennom. Og hva sutrer han etter for straffesparket? Noe mer solklart skal man lete lenge etter!!!

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #177 på: 27. Des. 2008, 12:45 »
Tapet i dag var helt greit etter å ha sett kampen. At noen av oss skriver så mye negativt om Caroll forstår jeg ikke. Han er en 19 år gammel lokal gutt med god ballkontroll og som kan skåre med begge ben. Om _du_ ønsker at vi skal slakte unge gutter istedenfor å satse på de så føler jeg at jeg holder med feil klubb. Jeg liker å tro at laget mitt skal støtte under og la unge gutter få kamperfaring, og jeg har full forståelse for at de ikke klarer å herje i Premier League med engang de får sjansen. Vi gjør en bedriten kamp, og Kinnear velger å la Caroll få litt mer erfaring på det høyeste nivået, han setter han ikke innpå fordi han regner med at han skal snu kanpen.

Støtt vår egne spillere! Jeg har full forståelse for di som slenger en drittkommentar når en spiller gjør en dårlig ting, men i det store bildet så burde vi støtte de spillerene som gjør sitt beste for klubben!

Helt enig..
Syns folk er litt for negative mot egene spillere.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 27. Des. 2008, 13:12 »
Både Wenger og Sir Alex kan finne på å si at de ikke spilte en god nok kamp. Kinnear kunne holdt seg for god for å komme med en slik idiotisk uttalelse etter en så svak kamp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 27. Des. 2008, 13:37 »
lurer på hva sir alex og wenger hadde sagt om dommern hadde dømt så dårlig mot dem som mot oss i går.
stakkars dommer
lt;3 Newcastle <3