20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 26/12: Wigan - Newcastle 16.00 (C+ Extra)  (Lest 28498 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 26/12: Wigan - Newcastle 16.00 (C+ Extra)
« Svar #135 på: 26. Des. 2008, 18:23 »
Duffs skuddfot plager så enormt
Ja for den scorer alle på.
Hva faen er det med enkelte her på forumet? Hvor enkel var den ballen egentlig???
AT BUTT skyter som ei and helt på slutten, det er verre i mine øyne.
Først har han åpent mål men får dårlig mottak og fyrer ballen over så får han ballen på 18 meter og triller den 20 meter uttafor.
Men Duff kan ikkje bedre for værre skuddfot har eg ikkje sett i Nufc trøya.

Den siste du refererer til er BUTT hvis ingen har putta metanol i ølla mi
Da har du nok fått metanol øl. Det var Duff med høyra. :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 26. Des. 2008, 18:24 »
Hvorfor i faen får Duff så jæææævla mye kritikk mens Jonas slipper unna? Han var da av det jeg så ikke det spor bedre!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 26. Des. 2008, 18:24 »
Lurer på hvem som blir backer mot Liverpool ass. Men fy faen, hadde jeg vært manager hadde jeg kanselert kontrakten til Duff og Butt med en gang:P Herreguuud.
Kan tenke meg du mente det samme etter kampen mot Spudz.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 26. Des. 2008, 18:25 »
Hvorfor i faen får Duff så jæææævla mye kritikk mens Jonas slipper unna? Han var da av det jeg så ikke det spor bedre!
Jeg synes Jonas var mye bedre enn Duff i dag. Skaper mer og jobber fantastisk defensivt.

Crowo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #139 på: 26. Des. 2008, 18:26 »
Elendig kamp i dag, svak innstats av nesten samtlige spillere i 90 min. Jeg tror det ødela veldig at Enrique var skadet, da Valencia ikke hadde noen som helst form for problemer med å runde N'Zogbia og legge inn fra høyre gang på gang.
Vi taper fullt fortjent, men alikevell er det ufattelig bittert da jeg føler dommeren ødelegger kampen for oss. Gjennom hele kampen føler jeg dommeren driver å favoriserer Wigan og det blir ikke bedre med det røde kortet til bassong, for det første var det offside og forselsen skjer da klart utenfor 16-meteren. Det ble heller ikke bedre av at Carroll får gult kort for filming isteden for straffe 6min på overtid(selv om det selvfølgelig aldri skulle vært lagt til så mye).

Ellers må jeg skryte av Carroll som viste stor arbeidsvilje og var god på hodet pluss at han skaffet oss et straffe(Burde vært 2).

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #140 på: 26. Des. 2008, 18:26 »
I dag gir eg Butt, Dommeren og Linjemennene 0 !!!! Butt er kun god når han gjør det enkelt, i dag prøvde han på alt for mye ting han ikkje kan, og tippe treffprosenten hans i dag var ca 20 % uten jeg kan huske hvilken pass han traff på. Eneste bra Butt gjorde var å ta han der forbanna Lee Catterettellerannet. Skada Barton og Beye stygt, godt ein av trenerne i Newcastle kjefta på han på vei inn t pausen...

Dommeren e rett og slett ein skandale idag. 1: Frisparket til mål 1, er ikke frispark i det hele tatt. Jeg mener at frispark fra 30 meter skal uanz taes.
Straffen og det røde kortet er helt horribelt, for det første er Heskey offside, og det er han som springer ut med armen, frispark kansje. Så lar han det gå, og så blir han holdt igjen, utenfor 16 meteren. Men neida, straffe og rødt kort. Rødt kort, når Colo står klar til å gripe inn, ogdet sjer på hjørnet av 16 meter.
FULLSTENDIG UHØRT !
Og det siste som sjer me Caroll er jo ein klar hekting, men når ein vis pikk av en dommer har spilt H på oddsen så går det som det går. Det e vertfall latterlig å gi gult kort.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #141 på: 26. Des. 2008, 18:27 »
Jonas redda jo Newcastle flere ganger hvertfall. Han var ikke god offensivt, men Duff var seriøst til og grine av. Og Butt slo 7 feilpasninger før jeg mista tellinga.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #142 på: 26. Des. 2008, 18:28 »
Jeg synes Jonas var mye bedre enn Duff i dag. Skaper mer og jobber fantastisk defensivt.

Enig i det. Redda jo eit par mål med sine defansive løp.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 26. Des. 2008, 18:31 »
værste dømminga ever. hvis han viser ut bassong så må da han for faen gi kirkland rødt og? slår jo ned fyren jo.

og carroll skulle hatt enda en straffe, at det blir gult for filming er helt sykt, alle som ser reprisen ser jo at han blir spent
lt;3 Newcastle <3

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #144 på: 26. Des. 2008, 18:35 »
I dag gir eg Butt, Dommeren og Linjemennene 0 !!!! Butt er kun god når han gjør det enkelt, i dag prøvde han på alt for mye ting han ikkje kan, og tippe treffprosenten hans i dag var ca 20 % uten jeg kan huske hvilken pass han traff på. Eneste bra Butt gjorde var å ta han der forbanna Lee Catterettellerannet. Skada Barton og Beye stygt, godt ein av trenerne i Newcastle kjefta på han på vei inn t pausen...

Dommeren e rett og slett ein skandale idag. 1: Frisparket til mål 1, er ikke frispark i det hele tatt. Jeg mener at frispark fra 30 meter skal uanz taes.
Straffen og det røde kortet er helt horribelt, for det første er Heskey offside, og det er han som springer ut med armen, frispark kansje. Så lar han det gå, og så blir han holdt igjen, utenfor 16 meteren. Men neida, straffe og rødt kort. Rødt kort, når Colo står klar til å gripe inn, ogdet sjer på hjørnet av 16 meter.
FULLSTENDIG UHØRT !
Og det siste som sjer me Caroll er jo ein klar hekting, men når ein vis pikk av en dommer har spilt H på oddsen så går det som det går. Det e vertfall latterlig å gi gult kort.

Helt enig i alt du sier om dømmingen. Frisparket før 1-0 så ut som soleklar filming.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 26. Des. 2008, 18:35 »
Jonas var ikke like mye involvert fordi vi hadde gode defensive spillere på back. Wigan visste jo å utnytte venstresida vår, der Zog var fullstendig skakkjørt hele kampen som back, dermed fikk Duff langt mer å sette tenna i. Jeg irriterer meg ofte over hvor ofte Jonas går seg inn i trøbbel istedet for å slå tidligere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #146 på: 26. Des. 2008, 18:44 »
Jonas var jo nesten back utpå der i dag.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #147 på: 26. Des. 2008, 18:45 »
Elendig kamp i dag, svak innstats av nesten samtlige spillere i 90 min. Jeg tror det ødela veldig at Enrique var skadet, da Valencia ikke hadde noen som helst form for problemer med å runde N'Zogbia og legge inn fra høyre gang på gang.
Vi taper fullt fortjent, men alikevell er det ufattelig bittert da jeg føler dommeren ødelegger kampen for oss. Gjennom hele kampen føler jeg dommeren driver å favoriserer Wigan og det blir ikke bedre med det røde kortet til bassong, for det første var det offside og forselsen skjer da klart utenfor 16-meteren. Det ble heller ikke bedre av at Carroll får gult kort for filming isteden for straffe 6min på overtid(selv om det selvfølgelig aldri skulle vært lagt til så mye).

Ellers må jeg skryte av Carroll som viste stor arbeidsvilje og var god på hodet pluss at han skaffet oss et straffe(Burde vært 2).

rett å slett helt enig!!
ingen tvil om at om vi hadde fått poeng idag så hadde det vært ran, men klare dommer feil er klare dommerfeil. for jævlig rett å slett. dette burde vært en dag der vi fikk med oss 1 p på en dårlig dag, men satte den mislykka horeungen mike dean og hans menn en effektiv stopper for.
dog sykt at duff ikkje klarer å sette sjansen sin på overtid. ikkje dean engang hadde vel klart å annulere den.
edgar-tayls-colo- zog/enriqe mot pool? eller kommer ikke karanten så fort? kan uansett bli interessant...

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #148 på: 26. Des. 2008, 19:07 »
Et eksempel på at vi er "verdens beste fans" som mange her sier i samme setning som de vil skyte duff/butt/viduka/Kinnear: The big Australian showed his displeasure by walking off before substitute Andrew Carroll was ready to come on, which prompted chants of 'You're not fit to wear the shirt' from the travelling fans. Sitat hentet fra teamtalks kamprapport...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 26. Des. 2008, 19:10 »
Toon Army sang t.o.m da vi lå under 0-2 og var strålende i dag. Selvfølgelig ikke spesielt hyggelig for Viduka å høre det, men han kunne vel gitt litt mer av seg selv i dag?? Han var rett og slett stillestående utpå der!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM