20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sesongen så langt  (Lest 4899 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Sesongen så langt
« Svar #15 på: 26. Des. 2008, 00:28 »
Jeg har forsvart Butt med nebb og klør flere ganger, men nå er jeg gått lei. Han er og forblir en stor kløne.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 26. Des. 2008, 00:31 »
Enig:)
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 26. Des. 2008, 04:31 »
Hvor hadde du forventet at vi skulle ligge på tabellen før sesongen: H

Beste spiller sålangt: Given / Bassong

Dårligste spiller sålangt:Cacapa

Beste kamp sålangt: 2-0 mot Villa og 3-0 mot p'mouth

Dårligste kamp sålangt: Hull ..

Hvem ønsker du vi kjøper i januar: Håper på en deffansiv midtbanespiller med litt offansive kunnskaper ala Miguel Veloso. (ikke butt altså)

Hvem ønsker du vi selger i januar: Cacapa og Smith. Det er 2 spillere vi ikke trenger og kan finnansiere for 2 nye kjøp.

Hva synes du om Joe Kinnear, bør han få fortsette og evt. hvor lenge: Joe kinnear trudde jeg betydde nedrykk for sure. Men mannen har imponert. greier han UEFA så kan jeg gjerne gi han en 2 års avtale.

Hvordan ser du for deg resten av sesongen: top10, vi er gode nok for det.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 27. Des. 2008, 20:34 »
Hvor hadde du forventet at vi skulle ligge på tabellen før sesongen: Jeg forventet vel egentlig at vi skulle ligge og vake rundt midten av tabellen hele sesongen, og ende opp rundt en åttende-niendeplass.

Beste spiller sålangt: Shay Given. Han er den mest stabile - og når ingen andre presterer, så er Keegan der, og gjør sitt ytterste.

Dårligste spiller sålangt: Cacapa. Han har vært en katastrofe i hver kamp han har spilt denne sesongen.

Beste kamp sålangt: Ettersom jeg ikke så storseieren over Pompey, så må jeg gå for Villa hjemme. Glimrende kamp.

Dårligste kamp sålangt: Hull-kampen var helt forferdelig. Fra 1. til 91. minutt.

Hvem ønsker du vi kjøper i januar: Offensiv midtbane, hback, vback.

Hvem ønsker du vi selger i januar: Blir vi kvitt Cacapa og Alan Smith blir jeg veldig glad.

Hva synes du om Joe Kinnear, bør han få fortsette og evt. hvor lenge: Gjort en fullt ut godkjent jobb så langt. Med noen svært positive overraskelser innimellom. Skal få sitte ut sesongen, men ikke et sekund mer!

Hvordan ser du for deg resten av sesongen: We win some, we lose some. Forhåpentligvis gjør vi det bedre enn vi har gjort i høst, og unngår de verste skandalene utenfor banen. Jeg forlanger fremdeles topp 10.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #19 på: 01. Feb. 2009, 21:27 »
Hvor hadde du forventet at vi skulle ligge på tabellen før sesongen: 7-10

Beste spiller sålangt:  Given, men fristet til å si Bassong siden han har vært best utfra hva jeg hadde forventet av de ulike spillerene.  Vil også trekke fram Jonas, herlig type.

Dårligste spiller sålangt: Cacapa

Beste kamp sålangt: Velger Villa framfor Pompey grunnet Villa er ett meget godt lag.

Dårligste kamp sålangt: Hull

Hvem ønsker du vi kjøper i januar:   Nesten litt sent å komme med ønsker nu,   Nolan og Dansken er greie kjøp.   Håper ett par til kan komme inn helt på tampen, om det er kjøp eller lån spiller ingen rolle, så lenge de kan hjelpe oss med å ikke rykke ned.   Det er i sommer det skal handles!

Hvem ønsker du vi selger i januar:    Vel Given var ihvertfall ikke på listen min :'(    Zog kan gjerne forsvinne, ellers ser jeg helst at alle blir til sommeren. Pga skadesituasjonen kan vi desverre komme til å trenge spillere som Smith, Geremi, Viduka o.l rask!

Hva synes du om Joe Kinnear, bør han få fortsette og evt. hvor lenge: Burde sitte ut sesongen, men ikke ett sekund lenger.

Hvordan ser du for deg resten av sesongen: Tror vi berger oss akkurat.   Usikker på om jeg egentlig tror det, eller om det bare er ett lite håp som narrer meg til å tro det.   Bare helt utenkelig å se for seg PL uten Newcastle.

sunt pueri pueri puerilia tractant

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 01. Feb. 2009, 21:32 »
Sitat fra: meg selv
Hvordan ser du for deg resten av sesongen: We win some, we lose some. Forhåpentligvis gjør vi det bedre enn vi har gjort i høst, og unngår de verste skandalene utenfor banen. Jeg forlanger fremdeles topp 10.
Snakker om å tro på julenissen. Midt i romjula.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 01. Feb. 2009, 21:34 »
I fotball kan alt skje, derfor er der jo enda håp for vårs :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 01. Feb. 2009, 21:38 »
Hehe, her er optimismen på topp skjønna eg  :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 01. Feb. 2009, 21:41 »
Håpet vil en alltid ha! ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 01. Feb. 2009, 21:46 »
Håpet vil en alltid ha! ;)
Skal jeg være helt ærlig, så svinner håpet mer og mer for hver kamp vi taper.
Men jeg kan ikke grave meg ned i depressive tanker heller. Da kommer jeg aldri levende ut av tunellen.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 01. Feb. 2009, 21:51 »
Sitat
Hva synes du om Joe Kinnear, bør han få fortsette og evt. hvor lenge: Syns han er konge....

Ja, ting snur i fotball kan vi vel konkludere...