20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 21/12 - Newcastle vs Tottenham [Canal+ Sport2 kl 15:55]  (Lest 24874 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: 21/12 - Newcastle vs Tottenham [Canal+ Sport2 kl 15:55]
« Svar #90 på: 21. Des. 2008, 18:04 »

Yes! Vi slo Leeds :D

Synes det er VEL hardt å sparke MCallister for å tape mot oss...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 21. Des. 2008, 18:06 »
Fy fan no e eg overtruisk vorte...
Såg ikkje kampane mot verken villa og pompey, og ikkje siste 10 min av dagens kamp! :P Så no begynna eg fan meg lura...
Utruleg viktig seier og laget spelar til tider veldig godt! Godt å sjå Viduka finne formen, han har eit eller anna som gjer at ballen er limt til føtna hass.

Gratulera folkens og god jul! ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 21. Des. 2008, 18:06 »
Hamstringproblemer på Ameobi. Selv om Viduka har endel igjen før han er i toppform, beviser han fortsatt i glimter hvor god han faktisk er. Sistemålet er et prov alene på akkurat det!
Ellers syns jeg MOTM er Nicky Butt, han styrer spillet vårt i dag, meget solid kamp. Ellers må Zog selvfølgelig nevnes i samme leia, sammens med Jose og Bassong! At Enrique var så kjapp visste jeg faktisk ikke, for Lennon ble kneblet stort sett kampen gjennom.
Mye fantastisk positivt å si om denne kampen, for vi fortsetter å spille positiv fotball, og på slutten poler vi heller ikke ballen frem i håp om at Viduka skal vinne noen hodedueller. Vi fortsetter å spille fotball, og får betalt for det. Sliteseier, og kred til hele laget. Satser på at Owen er misfornøyd med dagens fæle bom og gjør det godt igjen mot Wigan!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 21. Des. 2008, 18:08 »
Min lille uhøytidelige børs:

Given: 7 - Har ikke altfor mye å gjøre, men gjør det han skal.

Beye 7 - Kommer på gode offensive løp, og er  som vanlig stabil og god.
Coloccini 6 - Ikke noen toppkamp, spør du meg. Er langt oppe på tottenhams mål.
Bassong 8 - Nok engang en MEGET god kamp!
Enrique 7 - Sliter litt til tider, men en helt grei kamp, med tanke på at det er Lennon han spiller mot.

Jonas 5 - Ingen god kamp i dag. Jobber mindre enn jeg noen gang har sett vår argentinske venn gjøre.
Butt 7,5 - Meget god kamp. Rydder opp på midten og har noen gode pasninger.
Guthrie 7 - Grei kamp.
N'Zogbia 8 - MOM! Meget god kamp - skjærer gjennom tottenhamforsvaret gang på gang!

Owen 7 - Helt grei kamp. Verken mer eller mindre.
Viduka 7 - Spiller rimelig dårlig, men sikrer seieren når han setter opp Duff, og da er alle fornøyd!!

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #94 på: 21. Des. 2008, 18:09 »
Herlig med seier idag :) (mot hat laget mitt i PL, så jeg er veldig fornøyd)
Morsom kamp å se..

Duff og Viduka sin scoring er class..

Zogbia var knall god idag, veldig farlig på kanten og gode innlegg..
« Siste redigering: 21. Des. 2008, 18:11 av MaKo »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 21. Des. 2008, 18:09 »
Hamstringproblemer på Ameobi. Selv om Viduka har endel igjen før han er i toppform, beviser han fortsatt i glimter hvor god han faktisk er. Sistemålet er et prov alene på akkurat det!
Ellers syns jeg MOTM er Nicky Butt, han styrer spillet vårt i dag, meget solid kamp. Ellers må Zog selvfølgelig nevnes i samme leia, sammens med Jose og Bassong! At Enrique var så kjapp visste jeg faktisk ikke, for Lennon ble kneblet stort sett kampen gjennom.
Mye fantastisk positivt å si om denne kampen, for vi fortsetter å spille positiv fotball, og på slutten poler vi heller ikke ballen frem i håp om at Viduka skal vinne noen hodedueller. Vi fortsetter å spille fotball, og får betalt for det. Sliteseier, og kred til hele laget. Satser på at Owen er misfornøyd med dagens fæle bom og gjør det godt igjen mot Wigan!

Heilt einig i at MOTM er Butt. Han var god heile kampen gjennom, og med litt meir flaks/dyktigheit kunne han ha scora i 1omg etter eit nydleg løp.

Ja Ameobi måtte ut med strekk.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #96 på: 21. Des. 2008, 18:13 »
Syykt deilig!
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 21. Des. 2008, 18:13 »
Given - 7 - Lite å gjøre, kontroll i feltet og god distribuering

Beye - 7 - Har bra kontroll på venstresiden til Spurs
Coloccini - 7 - Nok en solid kamp
Bassong - 8 - Vinner alt av dueller, jeg er kjempeimponert! Viser at han er en god spillende stopper også.
Jose Enrique - 8 - Noe av det beste jeg har sett av han. Ble lurt av Lennon kun en gang, god offensivt. Sterk og rask.

Jonas - 6 - Tuller bort ballen altfor ofte, må lære seg når han skal spille ballen. Bra defensivt.
Butt - 7 - Synes han er inne i en god periode, gjør en god usynlig jobb. Ekstremt lite feil.
Guthrie - 6 - Bra defensivt, men ikke like god med ballen offensivt som mot Pompey.
N'zogbia - 8 - Alltid en trussel, gode driblinger og en herlig scoring. Viser en bedre vilje nå enn jeg har sett tidligere.

Owen - 6 - Brukbar jobb i dypet, men det er nesten ubrukelig siden vi ikke har Martins på topp. Bør score.
Ameobi - 5 - Svak halvtime, klarte ikke holde mye på ballen.

Viduka - 6 - Egentlig ganske svak, men han har sine øyeblikk; som da han satte opp Owen til en kjempesjanse inne i feltet og da han flikket til Duff på scoringen.
Duff - 10? - Matchvinner hvertfall :D
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 21. Des. 2008, 18:14 »
Enig i at Zog gjorde en god kamp i dag, men er det bare jeg som synes han holder for lenge i ballen en del ganger? Han går seg ofte inn i trøbbel mot en eller to motstandere og mister da ballen. Dette spesielt når han skjærer innover i banen.

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #99 på: 21. Des. 2008, 18:14 »
GOD JUL FOLKENS!!!

Tusen takk Newcastle!!

De diva, drev med karatespark i dueller og gikk i offside, men det hjelper lite når the Geordies har funnet formen  :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 21. Des. 2008, 18:14 »
Min lille uhøytidelige børs:

Given: 7 - Har ikke altfor mye å gjøre, men gjør det han skal.

Beye 7 - Kommer på gode offensive løp, og er  som vanlig stabil og god.
Coloccini 6 - Ikke noen toppkamp, spør du meg. Er langt oppe på tottenhams mål.
Bassong 8 - Nok engang en MEGET god kamp!
Enrique 7 - Sliter litt til tider, men en helt grei kamp, med tanke på at det er Lennon han spiller mot.

Jonas 5 - Ingen god kamp i dag. Jobber mindre enn jeg noen gang har sett vår argentinske venn gjøre.
Butt 7,5 - Meget god kamp. Rydder opp på midten og har noen gode pasninger.
Guthrie 7 - Grei kamp.
N'Zogbia 8 - MOM! Meget god kamp - skjærer gjennom tottenhamforsvaret gang på gang!

Owen 7 - Helt grei kamp. Verken mer eller mindre.
Viduka 7 - Spiller rimelig dårlig, men sikrer seieren når han setter opp Duff, og da er alle fornøyd!!

Setter du Butt opp på en 8er, skriver jeg under på denne!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #101 på: 21. Des. 2008, 18:15 »
Eneste kamper jeg er totalt ukritisk til bruk av Butt er mot Tottenham. Har vel vært superb i 3 av de 4 siste møtene, og scoret i to av dem, om jeg ikke tar helt feil (noe som er mye mulig) Godt fornøyd må jeg si. Seier i de to siste, og uten tap på 5 er jo ikke dårlig for oss akkurat. Når hendte det sist?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 21. Des. 2008, 18:16 »
Butt var superb idag. Nzogbia og, men gjekk litt sliten i 2omg.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #103 på: 21. Des. 2008, 18:33 »
Enig i at Zog gjorde en god kamp i dag, men er det bare jeg som synes han holder for lenge i ballen en del ganger? Han går seg ofte inn i trøbbel mot en eller to motstandere og mister da ballen. Dette spesielt når han skjærer innover i banen.

Jeg er 100% enig. Samme med Martins og Jonas vanligvis. For dårlig overblikk?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 21. Des. 2008, 18:38 »

Jeg er 100% enig. Samme med Martins og Jonas vanligvis. For dårlig overblikk?

Kanskje. Og så trur eg det skjer oftare når dei begynnar å verte slitne, og har sprunge mykje.