20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 21/12 - Newcastle vs Tottenham [Canal+ Sport2 kl 15:55]  (Lest 24906 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 21/12 - Newcastle vs Tottenham [Canal+ Sport2 kl 15:55]
« Svar #30 på: 19. Des. 2008, 00:26 »
Kan til og med jeg begynne snakke litt optimistisk igjen! :P
En Owen-signatur og seier over møkket, så blir jeg nok å sveve på en liten sky igjen!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 19. Des. 2008, 00:28 »
De tre neste kampene er Tottenham, Wigan og Liverpool.

6 poeng vil være maksimalt her, og det er typisk at vi slår spurs og pool men ryker mot wigan feks. Men 6 poeng, DA er vi på gang.. Langt i fra umulig, men veldig vanskelig. Er viktig å få tilbake Martins så fort som mulig.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 19. Des. 2008, 07:36 »
There are now concerns over Modric's tight hamstring and Aaron Lennon's groin ahead of the Barclays Premier League clash at Newcastle this weekend.

"My plan was to take Modric off at half-time and now he's ended up with a tight hamstring," Redknapp said. "Lennon has a tight groin and they could be struggling for the weekend."

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 19. Des. 2008, 12:18 »
Lennon er den eg frykter mest av dem! Antar at vi prøver å ta komando, og da hadde Lennon fått løpt gjennom gang på gang. Må vere den, i lag med Defoe som alltid har herja mest på NUFC forsvarere! Gjør uansett ingenting at Modric, Woody, Jenas, Bent og King også sannsynligvis er ute også  ;)

Denne vinner vi. 3-1. Owen 2, Jonas 1 - Pavlychenko(?) 1. :)

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 19. Des. 2008, 12:27 »
det er en liten sjanse for at martins rekker kampen

He will have a fitness test on Saturday morning, but it's not looking too good at the moment.

kanskje bedre og ikke risikere noe og ha han klar mot wigan og liverpool
lt;3 Newcastle <3

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 19. Des. 2008, 12:37 »
Han spiller nok ikke. Han er uansett ikke 100% fit til søndag, og da ender det alltid med at han står over.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 19. Des. 2008, 17:27 »
Kan til og med jeg begynne snakke litt optimistisk igjen! :P
En Owen-signatur og seier over møkket, så blir jeg nok å sveve på en liten sky igjen!
Dersom Owen signerer (noe jeg nekter å tro på før jeg ser det. Tenker på samme måte nå, som for tre år siden) så svever jeg ikke på noen liten sky... Resultatet mot Spurs vil ikke forandre noe på det.

Hvis Martins består fitness-testen, så SKAL han spille mot Spurs. Vi har ikke råd til å være forsiktige mot Spurs. 60 min med Martins er bedre enn 90 min med Ameobi eller Viduka.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #37 på: 19. Des. 2008, 19:16 »
En i klassen min er Spurs fan og han sier at mange av di spillerene som er "skadet" i følge media er helt ok?
Lennon ble jo byttet inn i kampen de spilte i UEFA cupen på torsdag for Gilberto i pausen og gikk på raid i slutten av kampen og Modric spillte hele kampen og virket ikke som han hadde noe problemer.

Så det er nok "kun" Woodie, King og Corluka som er ute:P
Newcastle United Football Club<3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 19. Des. 2008, 19:38 »
Corluka er ifølge The Daily Mail tilbake da...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 19. Des. 2008, 20:26 »
Corluka og russeren var vel ute i går pga. de har spilt europacup for andre klubber.

I følge media er ihvertfall Bent, Modric, Lennon, King og Woodgate usikre mot oss. Dos Santos, Jenas og Hutton er definitivt ute.

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #40 på: 20. Des. 2008, 16:40 »
Herlikt at Jenas er ute, liker ikke at han spiller mot oss, skulle vert i newcastle ennå  8)
Joey Barton 7

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 20. Des. 2008, 16:45 »
Jenas har vært søppel hver gang han har returnert med Spurs til SJP, så han kunne gjerne spilt i morgen for min del.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #42 på: 20. Des. 2008, 17:29 »
De tre neste kampene er Tottenham, Wigan og Liverpool.

6 poeng vil være maksimalt her, og det er typisk at vi slår spurs og pool men ryker mot wigan feks. Men 6 poeng, DA er vi på gang.. Langt i fra umulig, men veldig vanskelig. Er viktig å få tilbake Martins så fort som mulig.

Tipper fire poeng på disse kampene:

Seier mot Tottenham, tap for Wigan og uavgjort mot Liverpool.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #43 på: 21. Des. 2008, 02:47 »
jeg ser for meg at det blir hardt å få poeng mot liverpool, men blir ikke overrasket om vi får et. mot wigan bør og skal vi ha tre, og mot tottenham er det i alle fall mulig med tre poeng, i alle fall om king, woody, modric, lennon etc etc faktisk er ute.

etter de siste hendelser med x-nufc spillere, vil jeg helst ikke se hverken jenas eller woody på banen.

tror på fire poeng i de neste tre, men håper på 7 :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #44 på: 21. Des. 2008, 03:29 »
Har stor tro på 3 poeng mot Spurs. Har ett meget godt tak på de, og eg har ein utroli go magefølelse. Tror forskjell på seier og uavgjort komme an på om Martins spele. Men har uanz tro på seier, og vinne me denne kan me gå lysere tider i møtet :) :)
Lykke t imårå!!!
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll