20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 21/12 - Newcastle vs Tottenham [Canal+ Sport2 kl 15:55]  (Lest 24905 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
En utrolig viktig kamp mot tham. Tham er omtrent like uforutsigbare som Castle. Som oss har de en svakere tabellplassering enn hva laget tilsier. Nesten vanskelig å spå resultatet, men hvis jeg ikke tar helt feil har castle et godt tak på tham. Jeg tror laget som scorer først vinner. Tham må sannsynligvis klare seg uten Woody og King noe som er et klart svakhetstegn.

Jeg regner også med at vi ikke kommer til å spille med Martins. Vi stiller nok med følgende lag:

Given
Faye  Colo  Bassong  Enrique
Jonas Butt   Guthrie   Zog
        Owen   Sholadinhio

Duff er vel skadet? Håper han er tilbake snart pga at han er bedre bakover enn Zog. Vinner vi her begynner jeg virkelig å se lyst på tilværelsen.
« Siste redigering: 17. Des. 2008, 10:50 av InspectorC »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 21/12 - Newcastle vs Tottenham [Canal+ Sport2 kl 15:55]
« Svar #1 på: 17. Des. 2008, 10:49 »
Har virkelig ikke peiling på hvordan denna kommer til å gå, selv om vi pleier å slå jødene hjemme...

Skal ihvertfall ikke sette penga mine på denna...

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2 på: 17. Des. 2008, 11:01 »
Vi har hatt en relativt godt grep på Spurs både hjemme og borte de siste sesongene. Problemet er jo at Martins til tider har herjet mot Dawson og resten av syvsoverne i backfirern deres. Han er vel skada nå?

Hvis det stemmer at både Woody og King er ute vil jo dette bedre våre sjanser betraktelig.

Årets hittil viktigste kamp! Blir suuuuuperspennende!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 17. Des. 2008, 11:07 »
Det kan hende Martins stiller, men det er visst veldig usikkert. Han er alltid god mot Tham så jeg håper virkelig han ikke blir skadet nå.
Dawson spilte utrolig nok en kjempekamp mot Scum, men uansett kompenserer dette ikke tapet ave King og Woody.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 17. Des. 2008, 16:47 »
ærlig talt trur jeg vi har en god sjangse.  Modric har jo en sykt bra passnings fot med Guthrie får holde ham i sjakk

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5 på: 17. Des. 2008, 17:46 »
selv om vi pleier å slå jødene hjemme...
Når ble jødene et kallenavn for Tottenham? :P

Uansett, jeg tror vi har en veldig god mulighet til å vinne hvis vi igjen tør å angripe. Ser dessverre ut som Tottenham får Woodgate tilbake, men det bør egentlig ikke ha såå mye å si. Hvis Martins er frisk, vil jeg gjerne se samme lag som mot Portsmouth!
Norwegian blood, Geordie heart

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 17. Des. 2008, 17:50 »
Tottenham er en klubb med sterke jødiske tradisjoner, uten at jeg vet grunnene til det..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 17. Des. 2008, 18:50 »
Martins er ute i denne kampen tror jeg. Håper han blir fort frisk. Spurs har på papiret et bra lag. Blir viktig å stenge av Modric. Ellers håper jeg at vi fører denne kampen fra start til mål.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 17. Des. 2008, 19:48 »
Ser at Darren Bent er usikker til morgendagens kamp mot Spartak Moskva. Han sliter visstnok med halsbetennelse. Vet ikke hvor lang tid sånne ting tar å bli frisk av?

I tillegg er Jenas, Dos Santos og Hutton ute, mens Woodgate og King er usikre.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #9 på: 17. Des. 2008, 21:07 »
Halsbetennelser kan jeg alt om  ;D tar ca. 1 uke før det er over, selve betennelsen, men etter er du jo ikke ordentlig frisk. Vet ikke hvor flinke de er på sånn i fotballklubber jeg, men miinst en uke tar det før man er tilbake i slag. Derfor kan vel vi slippe den slappfisken og heller slite med shiten Pavlychenko.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 17. Des. 2008, 22:12 »
Viss både woodgate og king e ute så vert eg glad :)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 17. Des. 2008, 22:26 »
En utrolig viktig kamp mot tham. Tham er omtrent like uforutsigbare som Castle. Som oss har de en svakere tabellplassering enn hva laget tilsier. Nesten vanskelig å spå resultatet, men hvis jeg ikke tar helt feil har castle et godt tak på tham. Jeg tror laget som scorer først vinner. Tham må sannsynligvis klare seg uten Woody og King noe som er et klart svakhetstegn.

Jeg regner også med at vi ikke kommer til å spille med Martins. Vi stiller nok med følgende lag:

Given
Faye  Colo  Bassong  Enrique
Jonas Butt   Guthrie   Zog
        Owen   Sholadinhio

Duff er vel skadet? Håper han er tilbake snart pga at han er bedre bakover enn Zog. Vinner vi her begynner jeg virkelig å se lyst på tilværelsen.

Enig i det du skriver her. Men synes Beye skal få fortsette på backen... Hente inn en av åre to gamle venner tror eg ikke øker vinnersjansene... ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 17. Des. 2008, 22:30 »
selv om vi pleier å slå jødene hjemme...
Når ble jødene et kallenavn for Tottenham? :P
Når man bruker uoffisielle slengnavn på andre lag, og spesielt et lag som Tottenham, så oppfatter jeg det som negativt ladet. Og jeg er skeptisk til å bruke "jødene" i negativ sammenheng. Det er da ingenting galt i at klubben har sterke jødiske tradisjoner.
Det er sikkert bare jeg som er "hårsår", men jeg setter spørsmålstegn ved bruken av det kallenavnet likevel.

Vi er KRAFTIG svekket hvis ikke Martins kan spille. At Woodgate og King er ute betyr en del for Tottenham. Men jeg mener angrepet vårt påvirkes mer av tapet av Martins, enn spursforsvaret gjør av tapet av Woodgate og King. Jeg er blitt en tanke negativ, kan hende. Men jeg tror dette blir langt mer spennende enn det ville blitt om Martins hadde vært med.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 17. Des. 2008, 22:42 »
Er jo ikke noe negativt i det, da. Istedenfor å synge "Toon Army", så synger tottenhamfansen "Jew Army" eller noe sånt. Dem kaller seg det sjøl, så da ser jeg ikke noen grunn til at ikke andre kan gjør det og...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 17. Des. 2008, 22:44 »
Åja. Hvis de kaller seg det selv, så er det en annen sak. Jeg har bare aldri vært borti det før. Kun hørt det vært snakk om "jødene" i forbindelse med Spurs på dette forumet. Aldri hørt det fra London. Aldri sett det på noen engelske nettsteder.
Men hvis du sier det, så stemmer det sikkert.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon