20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 14/12: Portsmouth - Newcastle [Canal+ Sport1 kl. 14.25]  (Lest 41496 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 14/12: Portsmouth - Newcastle [Canal+ Sport1 kl. 14.25]
« Svar #225 på: 15. Des. 2008, 12:40 »

Må forøvrig seie at Bassong begynner å bli ein av favorittspelerane mine. Utrulig dyktig speler. Han er smart, rask, sterk og taklingsterk. Tillegg til dette så er han iskald, i motsetning til vårt andre stoppartalent, Steven Taylor, som blir alt fort varm i topplokket. La Bassong få forsette på stopperplassen, utvilsomt vårt beste valg ved sidan av Colo!

Helt enig. Han er en kald fisk og har virkelig tatt stopperplassen med storm. Et røverkjøp av castle. Som du nevner: Taylor kan han kanonkamper, men plasserer seg ofte feil og er på langt nær en så rolig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 15. Des. 2008, 12:45 »
Faktisk uenig angående Jonas. Jonas er enda for ineffektiv, og gjør mye unødvendig iblant. Mannen har enda endel å gå på!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 15. Des. 2008, 12:50 »
Jeg synes også Jonas var usynlig i første del av første omgang. De første 25 var han direkte svak, men han skal som sagt få for innsatsen :) Men, jeg synes Jonas er LANGT bedre enn Milner.. Ingen av de har noe særlig "end product", men til forskjell fra Milner som 9 av 10 ganger ikke klarer å komme rundt mannen sin på kanten er dette ikke noe problem for Jonas, mannen er rå!

Men jeg er enig med de over her, Bassong må være åretskjøp etter min mening! Virker bare bedre og bedre, ikke langt unna å være vår beste midtstopper. Helt fantastisk spiller!!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #228 på: 15. Des. 2008, 12:50 »
Faktisk uenig angående Jonas. Jonas er enda for ineffektiv, og gjør mye unødvendig iblant. Mannen har enda endel å gå på!

Og forsatt har han nesten fleire assist enn James Milner hadde på ein heil sesong. :P Mangler berre målet nå, så løsner det.
Sjølvsagt har han endel å gå på, det har laget generelt. At han er langt bedre enn James er i alle fall utvilsomt. Glad vi slepper å sjå Duff-Milner på kvar sin kant, langt større trussel med N'Zogbia og Jonas.  ;D
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 15. Des. 2008, 13:40 »
Jeg hadde da glatt sett Milner i denne stallen, anytime! Men Milner har jo gått noen steg opp da...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 15. Des. 2008, 13:41 »
Hadde gjerne sett han i stallen jeg også. Men han hadde vært et soleklart andrevalg bak Jonas.. Men som backup hadde han vært ypperlig.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #231 på: 15. Des. 2008, 14:09 »
Jeg hadde da glatt sett Milner i denne stallen, anytime! Men Milner har jo gått noen steg opp da...

Joa, som stallfyll kunne vi lett hatt han. Av det eg har lest på diverse forumet når det gjelder Milner i Aston Villa, er at han har ein god arbeidskapasitet, men er frykteleg frustrerande speler til tider med no end product. Stallfyll, ikkje noko meir ENDA. Deler forøvrig det synet.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 15. Des. 2008, 14:33 »
Var skeptisk til at Milner ble solgt fordi jeg var redd for at vi ikke klarte å finne en erstatter. Men nå er jeg veldig fornøyd. 12 mill pund for en spiller som begynte først å prestere i de siste castlekampene. Og vi fikk inn en erstatter i Jonas nesten gratis som jobber like mye og har et mye bedre fotballhode!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 15. Des. 2008, 18:48 »
Var skeptisk til at Milner ble solgt fordi jeg var redd for at vi ikke klarte å finne en erstatter. Men nå er jeg veldig fornøyd. 12 mill pund for en spiller som begynte først å prestere i de siste castlekampene. Og vi fikk inn en erstatter i Jonas nesten gratis som jobber like mye og har et mye bedre fotballhode!

Nok en gang er jeg helt enig med deg!  :)

Jeg synes 12 mill pund for Milner er et RAN fra NUFC sin side! Han er ikke verdt dette og jeg synes faktisk ikke han har vist store fremgangen siden vi betalte Leeds rundt 3,6 mill pund for han. Han har en enorm arbeidskapasitet, men desverre ikke noe mer enn det som gjør at han peker seg ut.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 15. Des. 2008, 19:05 »
Milner har i mine øyne tilsammens med Butt vært vår beste utspiller de siste par sesongene. Han gjør sjelden noen dårlige kamper, og i sesongen før den som var han helt klart et utelukkende lyspunkt i en svak sesong. Forrigesesong gikk utviklingsmessig ikke fullt så bra for Milner, men han er alikevel blant de som kunne gå med hode hevet etterpå. Jeg tror ikke det er uten grunn at Capello i dag hinter frempå om at Milner kan være neste Villa-gutt ut på landslaget. Gutten viste en enorm vilje til å forbedre seg, og selv om han ikke hadde et imponerende antall assists forrige sesong - likt Gutierrez, er det ofte vel så viktig med jobben som legges bak den avgjørende pasningen eller målet. Milner var jo en spiller som passa pefekt inn i Fat Mikes lille blueprint for hvordan vi skulle komme oss oppover!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #235 på: 15. Des. 2008, 19:30 »
Bassong var vokser og vokser? fikk ikke sett denne kampen, men de andre kampene har han vært veldig god! Virker som han også var god denne også!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #236 på: 15. Des. 2008, 19:34 »
Milner har i mine øyne tilsammens med Butt vært vår beste utspiller de siste par sesongene.

Han var jo veldig svak forrige sesong og leverte flere direkte dårlige kamper der hans svakheter var/er veldig synlig. Men sesongen før da Roeder var manager var Milner veldig god og leverte jevnt over hele sesongen. Samme sesong var han kansje også NUFC sin beste spiller. Men forrige sesong synes jeg han var klein og jeg skjønte lite av at han selv synes han fortjente mer i lønn etter en sesong hvor han gikk betraktelig ned prestasjonsmessig!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 15. Des. 2008, 19:37 »
Bassong har nesten tatt PL bedre enn Colo, fordi Bassong gjør ting enklere. Colo gjør av og til ting for omstendelig, og setter oss derfor i unødvendig fare. Bassong er no-nonsense, og det liker jeg! Veldig imponert over han!

Uenig hva Milner angår. Milner var aldri direkte dårlig forrige sesong, selv om han etter egen standard spilte under pari. Dette gjorde dog resten av laget også, så det kan ikke være noen tilfeldighet spør du meg. Nå ser det ut som om Milner er nærmere enn England-plass etter overgangen til Villa også.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 15. Des. 2008, 20:04 »
Jeg tror nok både Newcastle og Milner har tjent på at han har dratt. Vi har fått en bedre spiller, og han har fått muligheten i Villa.. For å være ærlig tror jeg aldri Milner etablerer seg på det engelske landslaget, men at han kan være en nyttig spiller for Villa de kommende årene tror jeg helt sikkert.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 15. Des. 2008, 20:04 »
Milner jobbet alltid upåklagelig, men når du ikke klarer å levere mer assist og scoringer fra kantposisjon enn det Milner gjorde i fjor så holder det bare ikke. Fin spiller å ha i stallen og dumt han er borte, men £12m var for godt til å avslås!

Hadde Milner vært her nå, så hadde han i mine øyne vært et tredjevalg, bak Jonas og Zog, hårfint foran Duff.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM