20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 14/12: Portsmouth - Newcastle [Canal+ Sport1 kl. 14.25]  (Lest 41606 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: 14/12: Portsmouth - Newcastle [Canal+ Sport1 kl. 14.25]
« Svar #180 på: 14. Des. 2008, 17:22 »
Herlig seier av gutta. All ære til Kinnear i dag. Gjorde alt rett. Fortjener kreditt. Ellers så begynner Martins - Owen bli eit frykta spisspar, begynner å fungere bedre, og dag skårte begge. Jonas står for sin tredje assist for sesongen, medan Enrique får jomfru-assisten.

Ellers så er Given konge, endel viktige redninger.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 14. Des. 2008, 17:33 »
Jess, given hadde et par syke redninger. Var også deilig å ha marginene på vår side. Vi hadde 4 fete sjanser i begynnelsen av kampen og det hadde vært typisk at pompey scora på sin første. Da hadde castle falt sammen tror jeg. I tillegg handset butt klart i feltet. Pompey hadde en heading av pomerot og den flotte vendinga av defore med påfølgende skudd i 2. omgang. Jeg var nesten helt sikker på at castle kom til å holde nullen frem til det 80 minutt og så slippe inn et mål. Takk og pris skjedde dette ikke. Og castle var overlegen fra det 70 minutt og utover. Kan ikke huske sist de har hatt en så solid avslutning på bortebane

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 14. Des. 2008, 17:48 »
Bra at Kinnear har forstått at det ikke hjelper å sette innpå Viduka når vi skal forsvare en ledelse. Ameobi løper mye mer, som er viktig når vi må banke ballen vekk fra forsvar. Flott at han også har forstått at det er lettere å holde nullen, jo lenger ballen er fra vårt eget mål. Mye bedre enn å pakke alle spillerne inn i eget mål.

Howay the lads, and Kinnear!

Det er ikke noe Kinnear akkurat har forstått! # bortekamp på rad uten baklengs forteller vel litt!
Nå må vi bare få litt bedre utelling på hjemmebane så kan dette bli bra.

Neste kamp hjemme mot et Tottenham lag kansje uten Woodgate og King er en fin sjanse til å forlenge de 5 kampene på rad vi nå er ubeseiret i..........  :)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 14. Des. 2008, 18:06 »
Bra at Kinnear har forstått at det ikke hjelper å sette innpå Viduka når vi skal forsvare en ledelse. Ameobi løper mye mer, som er viktig når vi må banke ballen vekk fra forsvar. Flott at han også har forstått at det er lettere å holde nullen, jo lenger ballen er fra vårt eget mål. Mye bedre enn å pakke alle spillerne inn i eget mål.

Howay the lads, and Kinnear!

Det er ikke noe Kinnear akkurat har forstått! # bortekamp på rad uten baklengs forteller vel litt!
Nå må vi bare få litt bedre utelling på hjemmebane så kan dette bli bra.

Neste kamp hjemme mot et Tottenham lag kansje uten Woodgate og King er en fin sjanse til å forlenge de 5 kampene på rad vi nå er ubeseiret i..........  :)

I de kampene vi har holdt nullen, har vi pakket folk inn i egen boks, og holdt unnet missive press så vidt. Det er mye bedre og sikrere og holde ballen så lagt unna eget mål, så lenge som mulig. Logisk nok...

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #184 på: 14. Des. 2008, 18:12 »
Ubeseiret på 5 kamper.
Holdt nullen i 4 av de siste 7 kampene.
3 bortekamper på rad uten å slippe inn mål.
Første borteseier for sesongen!

HERLIG! :D

DET er lenge siden det? ;D Kan noen sende link til målene asap, var selvfølgelig på jobb!

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #186 på: 14. Des. 2008, 18:16 »
Kinnear dreit seg ikke ut med byttene i dag, heldigvis, og det er faktisk en viktig faktor. Ellers er jeg strålende fornøyd med at vi spiller TO gode omganger. Synes Enrique var helt horribel i pasningsspillet i første omgang, men heldigvis skjerpet han seg litt i andre og var også mye med frem. Da er det bare å håpe på at Martins er klar til å senke Tottenham neste søndag!
Norwegian blood, Geordie heart

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #187 på: 14. Des. 2008, 18:33 »
Noen som har noen meninger angående spillervurderinger. Etter min mening var Martins, Guthrie og Bassong veldig gode i dag ;)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 14. Des. 2008, 18:37 »
Given - 8

Beye - 7
Bassong - 8
Coloccini - 7
Enrique - 6

Jonas - 6
Guthrie - 8
Butt - 7
Zog - 6

Owen - 7
Martins - 7

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 14. Des. 2008, 18:39 »
Given 8

Beye 8
Colo 6,5
Bassong 8
Enrique 6

Jonas 6
Guthrie 8
Butt 7
Zog 7

Owen 7,5
Martins 8
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 14. Des. 2008, 18:41 »
Gi Beye og Colo 8'er, og Butt en 6'er, så er eg enig med Daniel  ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 14. Des. 2008, 18:42 »
Colo var småslurven i dag, mens Butt var ekstremt viktig i andreomgang da vi leda, og gjennomførte i mine øyne en solid match!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 14. Des. 2008, 18:42 »
Og Danny Guthrie får æren av å avslutte ballet.
Tusen takk, Pompey. Tusen takk for at du flykta til London, Harry.

Eller eventuelt: Takk Joe Kinnear og NEWCASTLE!!
Bare sånn i tilfelle noen skulle være i tvil, jeg gjorde honnør til Kinnear før 3-0-scoringen. Jeg gidder ikke gjøre det i hvert eneste inlegg jeg skriver. Sånn som jeg oppfattet det var Portsmouth dårlige i dag, og jeg benyttet anledningen til å takke Redknapp for at han stakk til London, og han skal få bank selv om ikke lenge.

Joe Kinnear skal selvfølgelig ha ros for at han og laget gjør en god kamp i dag. Men vi trenger ikke ta helt av, og krone ham til konge heller.
Uten at noen bør oppfatte dette som kritikk av Joe Kinnear (selv om jeg vet at det er mange som kommer til å gjøre det- fordi de tror de leser mellom linjene og tror de leser en annen mening enn det som er intensjonen).

Det er helt tydelig at vi fremdeles har mye å gå på, men vi kan håpe at denne seieren er med på å stabilisere ting.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 14. Des. 2008, 18:43 »
Jeg synes Butt er god i dag. Gjør en del viktige brytninger, og har noen flotte pasninger til Zog, spesielt i første omg. Ser også at Kinnear trekker frem Butt etter dagens kamp.

Jeg synes Bassong var hakket vassere enn Coloccini i dag. Colo har et par pasningsmisser som kunne endt med store sjanser for Pompey.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 14. Des. 2008, 18:44 »
Given 7,5

Beye 8
Colo 6,5
Bassong 8
Enrique 7

Jonas 6
Guthrie 8
Butt 6,5
Zog 6,5

Owen 8
Martins 8
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."