20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2009  (Lest 196201 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2009
« Svar #1845 på: 08. Des. 2009, 19:21 »
Så vi skal altså sammenligne to fantastiske fotballtrenere som nærmer seg 70 med stormskritt med en 40 år gammel eks fotballspiller som bare såvidt har testet ut manageryrket. Jeg er ikke uenig i at det optimale hadde vært å vente på at Shearer hadde fått erfaring andre steder. Men verden er ikke optimal. Spesielt ikke i Newcastle, som jeg mener trenger en mann som Shearer, med den naturlige autoriteten han har.

Nils Arne Eggen og Egil Olsen er to aldrende menn som har gjort sitt for norsk fotball. De har gjort en fantastisk innsats, og bør huskes for det, og ikke dras frem fra roteloftet for en morsom 90-talls-fest, som utvikler seg til å bli så mye mer.

Alan Shearer har knapt nok startet sin trenerkarriere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1846 på: 08. Des. 2009, 19:29 »
Problemet med det du sier der er at jeg ikke går med på at Drillo har gått ut på dato. Hans måte å spille fotball på, samt utnytte vårt gitte spillermateriale funker bra, muligens best, for dagens landslag. Det er her kjernen ligger for min del. Så lenge helsa holder for godeste Drillo, og han fortsetter gi oss resultater, så er han rett mann for jobben. Så enkelt syns jeg det er. Det får gjelde for godeste Nils Arne Eggen også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1847 på: 08. Des. 2009, 19:30 »
Fotballfilosofien har ikke gått ut på dato, men herrene Olsen og Eggen har i mine øyne gått ut på dato.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1848 på: 08. Des. 2009, 19:40 »
Hvis du mener at fotballen deres ikke er gått ut på dato er det vel ikke mer å snakke om? De eneste som vet om DE er gått ut på dato er jo dem selv.