20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2009  (Lest 196624 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2009
« Svar #1695 på: 06. Nov. 2009, 22:01 »
Glimt har sikla lenge da, men vansker med å finne midler har jo selvfølgelig vært en faktor. Fyren var jo å trente med Glimt i sommer, og Kåre gjorde det klart at han ville ha ham allerede da. Det gikk jo dessverre ikke...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1696 på: 06. Nov. 2009, 22:02 »
Det beste er nok å gi opp lønnsutgiftene til Lædre Bjørdal til Brann, så ordner det seg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1697 på: 06. Nov. 2009, 22:03 »
Gud forby. Dere kan ta Mounir Hamoud, han har offisielt ytre ønske om overgang nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1698 på: 06. Nov. 2009, 22:10 »
http://fotball.bt.no/eliteserien/article155024.ece

Tror ikke det blir noe problem å få lokket fyren til klubben dersom vi får betalt overgangssummen og ikke får fo mye konkurranse fra andre klubber. Tviler på om han blir med BG ned etter det han sier. Håper Nilsen er i ferd med å bygge stålforsvaret sitt ihvertfall, og at han vet hva han gjør.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1699 på: 06. Nov. 2009, 22:12 »
Huff, bedre at han ender i Brann enn TIL da. For TIL sin del vil det jo være jævla bra å få inn en bedre, billigere midtstopper enn godeste Reginiussen da.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1700 på: 06. Nov. 2009, 22:13 »
Kan forøvrig garantere at han vil bli en publikumsfavoritt i Bergen dersom han skulle gå dit og klare holde seg skadefri. Herlig, oppofrende spiller som ikke legger noe mellom i taklingene.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1701 på: 06. Nov. 2009, 22:16 »
Jeg vet ihvertfall at Brann er ute etter forsvarere i fleng nå. Sigurdsson drar vel sikkert til VIF. Bjarnason er godt "over the top". Reginiussen, Piiroja og Bjørdal inn hadde ikke gjort noe. :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1702 på: 06. Nov. 2009, 22:31 »
Hehe. Så lenge vi ihvertfall kan beholde Rønning da. Har to relativt store stoppertalenter i bakhånd, som vel vil kunne ha godt av et år i Adecco.
Ironisk nok sender Martin Wiig FFK ned og Randall Brenes kan sende KIL opp. Syns det var synd da vi mistet Brenes den gang, og nå kan han spiller TL neste sesong.

Peter

• Gjest
« Svar #1703 på: 06. Nov. 2009, 23:07 »
Hahaha! Syyykt digg at Sparta sender Nordliestad ned i Adecco! Sier litt om hvor dårlig NFK egentlig er! Det var bare flaks den sølvplasseringen! Håper jammen at Sparta banker Ex-Nordlievinger.
Må le igjen: Hahahahahahahaha!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1704 på: 07. Nov. 2009, 12:50 »
Føler med FFK supporterne nå. Adeccohelvete er virkelig et helvete. Drittkjedelig rett og slett. Skjønner ikke hvorfor en Lyn supporter ler akkurat, blir jo mye vanskeligere for dem å rykke opp nå.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1705 på: 07. Nov. 2009, 13:51 »
Kan bli en jevn finale nå, HÅPER på Kongsvinger ;D
Når spilles finale kampene?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1706 på: 07. Nov. 2009, 15:45 »
Som ekte Særping var gårsdagen jævlig deilig!! :)

Får håpe 08 banker kongsvinger, så blir det tippeliga fotball neste år !! :D
« Siste redigering: 07. Nov. 2009, 15:51 av Lars Thomas Nistad »

Peter

• Gjest
« Svar #1707 på: 07. Nov. 2009, 16:20 »
Føler med FFK supporterne nå. Adeccohelvete er virkelig et helvete. Drittkjedelig rett og slett. Skjønner ikke hvorfor en Lyn supporter ler akkurat, blir jo mye vanskeligere for dem å rykke opp nå.

Hvis du ikke skjønner det må du tenke... :P

Lyn rykker ikke opp uansett så jeg bryr meg egentlig svært lite. Jeg synes bare det er fett at også Adeccolag kan slå TL lag. Sparta rykka jo egentlig ned for to år siden, men Raufoss hadde ikke rå til lisensen.
Jeg har uansett alltid mislikt FFK så da blir det ekstra kult.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1708 på: 07. Nov. 2009, 17:30 »
Sparta rykka jo egentlig ned for to år siden, men Raufoss hadde ikke rå til lisensen.

På hvilken måte er det kult at Sparta beholdt plassen pga at Raufoss ikke hadde råd til å betale lisensen? De var altså ikke gode nok sportslig. For all del, Sparta gjorde ikke noe galt, og jeg bryr meg ikke hvem det er som rykker opp. Selv om jeg håper litt på Kongsvinger.
Men allikevel, er ikke like stas å overleve når du egentlig skulle ha rykket ned, bare fordi noen klubber ikke har råd.
Der var NFF veldig latterlige, sett hva de har gjort nå i ettertid.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

• Gjest
« Svar #1709 på: 07. Nov. 2009, 17:34 »
Sparta rykka jo egentlig ned for to år siden, men Raufoss hadde ikke rå til lisensen.

På hvilken måte er det kult at Sparta beholdt plassen pga at Raufoss ikke hadde råd til å betale lisensen? De var altså ikke gode nok sportslig. For all del, Sparta gjorde ikke noe galt, og jeg bryr meg ikke hvem det er som rykker opp. Selv om jeg håper litt på Kongsvinger.
Men allikevel, er ikke like stas å overleve når du egentlig skulle ha rykket ned, bare fordi noen klubber ikke har råd.
Der var NFF veldig latterlige, sett hva de har gjort nå i ettertid.

Det er ikke noe kult i at Raufoss gikk ned på bekostning av Sparta. Det kule er at et "2.divisjonslag" fikk et Tippeligalag til å rykke ned. Alle medfølelse til Raufoss.