20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2009  (Lest 196370 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2009
« Svar #1665 på: 02. Nov. 2009, 15:57 »
Lite lojale fans... men creds til de 500-1000 som er på hver kamp ;)

Peter

• Gjest
« Svar #1666 på: 02. Nov. 2009, 16:01 »

De er lojale. Lyn har ikke så mange fans. Hvem vil se på et lag uten Mikel, Edu, Ighalo og Gustafsson?
*1500-2000*

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1667 på: 02. Nov. 2009, 16:10 »
Er det lavmål å applaudere for Roar Strand? Kunne skjønt at du mislikte det med hvilken som helst annen spiller, men Roar Strand?

Ser ikke helt hva som er veldig spesielt med Roar Strand utenom at han er en god fotballspiller med veldig sterk klubbfølelse og arbeidsvilje.

Det blir litt som om hele Old Trafford (eller St James for den saks skyld) skal reise seg og hylle Steven Gerrard i kommende matcher. For der snakker vi også om en lojal legende!

Men det er vel også verdt å nevne at jeg har pratet med en del folk i Bataljonen som alle kunne benekte applaudering fra den kanten i hvert fall. Så da gjenstår det vel bare RBK-fansen og de nesten objektive gratisbillett-folkene. :)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1668 på: 02. Nov. 2009, 16:12 »
Det er vel mest det at Roar Strand er så sympatisk, aldri noe stygt spill, aldri klaging på dommeren eller motspillere, får egne spillere til å slutte å klage på dommeren eller gå i mot andre spillere. Fyren er rett og slett en kjernekar.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1669 på: 02. Nov. 2009, 16:14 »

De er lojale. Lyn har ikke så mange fans. Hvem vil se på et lag uten Mikel, Edu, Ighalo og Gustafsson?
*1500-2000*

Det er ikke nødvendigvis de samme 2000 som er på hver kamp, regner med at ca. 1000 av de samme er på hver kamp. Så er det noen som kommer på kamp i blandt.

Grusomt lag nå ja, tror de kommer til å få det tøft i adecco.

Peter

• Gjest
« Svar #1670 på: 02. Nov. 2009, 16:17 »

*1500-2000*

Det er ikke nødvendigvis de samme 2000 som er på hver kamp, regner med at ca. 1000 av de samme er på hver kamp. Så er det noen som kommer på kamp i blandt.

Derfor jeg skrev 1500. Det virker som det er svært få "utskifninger" av tilskuere, eller er det bare meg som er blind? :)

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1671 på: 02. Nov. 2009, 16:21 »

*1500-2000*

Derfor jeg skrev 1500. Det virker som det er svært få "utskifninger" av tilskuere, eller er det bare meg som er blind? :)

Ja, mulig det, jeg har bare vært på en Lyn hjemme kamp mot Stabæk. 16 Mai kampen 2008, og da var det en del folk på tribunene. Da var det vel mange fordi klubbene er så nærme. Heier ikke på Lyn heller.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1672 på: 02. Nov. 2009, 19:29 »
Roar Strand har jo vært så mye mer enn en nyttig spiller for RBK. Han har jo vært en "model professional" for norsk fotball i en årrekke.

Men jeg forstår at hardbarka Brann-supportere ikke ser det på samme måte. Rivaliseringen mellom RBK og Brann er sterk, og skal være sterk.

Men Roar Strand har vært så gjennomført profesjonell og lojal mot norsk fotball og RBK i 20 år (nesten). Han er alltid veldig diplomatisk i sine uttalelser, kjefter aldri på dommeren, og er en kaptein som leder gjennom eksempel.

Roar Strand er så mye mer enn bare en hvilken som helst lojal RBK-spiller. Han er jo selve symbolet på Fair Play i Norge.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1673 på: 02. Nov. 2009, 20:29 »
Hvor mange gule og røde kort har Roar Strand fått i karrieren? Kan ikke være mange.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1674 på: 02. Nov. 2009, 20:58 »

Hehe, Lyn har nok et ganske stakkarslig antall kjernesupportere. Men sannheten er at det er den kuleste og hyggeligste gjengen blant norske supportere av andre lag enn Brann jeg har vært borti ihvertfall. Om det er en trøst. :)

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1675 på: 02. Nov. 2009, 23:12 »
Er det lavmål å applaudere for Roar Strand? Kunne skjønt at du mislikte det med hvilken som helst annen spiller, men Roar Strand?

Jepp, "tap og vinn med samme sinn"-mentaliteten er det mest irriterende i toppfotballen, spesielt for lag jeg holder med. Jeg kunne til nøds forstått det for spillere som Kvisvik, men en fyr som har spilt for RBK hele livet skjønner jeg virkelig ikke at man skal drive å klappe for. Men disse VIP-entusiastene tror vel de viser fantastisk sportslighet og representerer Brannfansen på en ypperlig måte...

INGEN i Norge kan måle seg med Roar Strand. Punktum! Han er den eneste RBK spilleren jeg har sansen for, med mindre Ciljan kommer til NUFC og blir årets unge spiller i PL neste år...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1676 på: 02. Nov. 2009, 23:20 »
Runar Berg måler seg lett med Roar for min del, spesielt etter det han gjorde denne sesongen. Når det er sagt er de to i særklasse. All mulig respekt for Roar Strand - en stor mann og spiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1677 på: 02. Nov. 2009, 23:30 »
Det Runar Berg gjorde? Snek seg unna skatten mener du? :)

Har ingen store negative tanker rundt Roar Strand, bare synes det er kvalmende å sitte på tribunen og bruke energien sin på å støtte motstanderen under kamp. Var ingen kritikk mot Strand, men mot Brann-VIP'ene.

At Ciljan skal komme til NUFC og bli årets unge spiller i PL er noe av det mest urealistiske jeg har hørt... Mange midtbanespillere i TL som er bedre enn han.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #1678 på: 05. Nov. 2009, 13:01 »
Adiyiah overgangen i vasken grunnet spillerens lønnskrav.
http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/italia//artikkel.php?artid=582772
sunt pueri pueri puerilia tractant

Peter

• Gjest
« Svar #1679 på: 05. Nov. 2009, 13:14 »
Adiyiah overgangen i vasken grunnet spillerens lønnskrav.
http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/italia//artikkel.php?artid=582772

Sykt ass. Grådig spiller. 12 millioner for å sitte på benken. Ufattelig.