20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2009  (Lest 196631 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2009
« Svar #1650 på: 02. Nov. 2009, 13:02 »
Alltid opplevd Aftenposten som veldig Vålerenga-vennlig, og gidder sjelden å lese disse "onside/offside"-greiene ettersom de er så subjektive og latterlige :P

Men fikk denne til å tenke på at jeg hadde lest en "litt" annen versjon av saken et annet sted.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1651 på: 02. Nov. 2009, 13:07 »
Hehe, ja. Aftenposten er jævla pro-VIF. Sjeldent jeg ser de skriver om så veldig mye annet, spesielt ikke lag her oppe i nord. Så overraskende at de ikke har fått med seg hele greia er det egentlig ikke! :P
Stig sa jo i intervju med VG i går at han gir seg meget motvillig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #1652 på: 02. Nov. 2009, 14:08 »
Ganske ubetydelig straffe vel?
Glimt avslutter sesongen med å fortsette sløse sjanser de.

Det er ikke ubetydelig at Lyn mister en spiller og FFK scorer et mål. Utrolig stemning på Ullevål i kveld.

Utrolig stemning ? Tok vinden tak i bannerene på kortsiden ?

Ja, du så riktig. Vi slapp in 3-4-5 mål, vi bare sang og jublet. 2200 tilskuere, men du verden det var like mye som på Lerkendal.

2200 på Ullevaal?...jeg var på Cupfinale for u19 på Fornebu igår, der var det 2200-2500...skjønner ikke hvorfor det er så få på Lyn sine kamper :P . Vet det har vært ille med klubben sportslig og økonomisk i år, men det har jo vært så få på kampene i mange år. Vet det er et jævla drittlag men de har jo noen fans.

Nei, det er merkelig det. En veldig stor grunn er naturligvis at det vanligvis er elendig vær på Lyn-kampene.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #1653 på: 02. Nov. 2009, 14:17 »

[/quote]

Nei, det er merkelig det. En veldig stor grunn er naturligvis at det vanligvis er elendig vær på Lyn-kampene.
[/quote]

Forstår jeg det riktig at du unnskylder dårlig tilskuertall med været??   Det kan vel ikke være seriøst?   
Mvh Bodø
sunt pueri pueri puerilia tractant

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1654 på: 02. Nov. 2009, 14:26 »
Ohh the irony ^^

Peter

• Gjest
« Svar #1655 på: 02. Nov. 2009, 14:39 »
Jeg legger ikke all skyld på været, men det har vært en stor del av grunnen.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1656 på: 02. Nov. 2009, 14:54 »
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=587980

Dette er ihvertfall lavmål. Greit nok at det ikke er annet å vente av VIP-tullingene, men dette er pinlig uansett. Bannlys de ansvarlige fra Stadion for alltid, mener jeg.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1657 på: 02. Nov. 2009, 15:05 »
Er det lavmål å applaudere for Roar Strand? Kunne skjønt at du mislikte det med hvilken som helst annen spiller, men Roar Strand?

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1658 på: 02. Nov. 2009, 15:09 »
Rosenborg vant vel 3-1 mot stabæk. mix skåra for stabæk og Bakenga og to andre putta for rbk.

Ja, en kompis av meg spilte, men han fikk bare spille i 1 minutt. Han var den yngste i Stabæk troppen. Yngre enn alle i Rosenborg troppen og ;)

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1659 på: 02. Nov. 2009, 15:21 »
Er det lavmål å applaudere for Roar Strand? Kunne skjønt at du mislikte det med hvilken som helst annen spiller, men Roar Strand?

Jepp, "tap og vinn med samme sinn"-mentaliteten er det mest irriterende i toppfotballen, spesielt for lag jeg holder med. Jeg kunne til nøds forstått det for spillere som Kvisvik, men en fyr som har spilt for RBK hele livet skjønner jeg virkelig ikke at man skal drive å klappe for. Men disse VIP-entusiastene tror vel de viser fantastisk sportslighet og representerer Brannfansen på en ypperlig måte...

Peter

• Gjest
« Svar #1660 på: 02. Nov. 2009, 15:31 »
Greit og appludere Strand, men hvorfor bare han? Det er flere andre som har gjort seg fortjent til det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1661 på: 02. Nov. 2009, 15:33 »
Roar Strand står i en særstilling i TL, som kun Runar Berg kan matche, spør du meg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1662 på: 02. Nov. 2009, 15:38 »
Jaja, er vel bare å legge igjen klubbfølelsen hjemme og applaudere hemningsløst for enhver som har vært nyttig for konkurrentene da.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1663 på: 02. Nov. 2009, 15:40 »

Når været har betydelse, så er det ikke snakk om fans.

Peter

• Gjest
« Svar #1664 på: 02. Nov. 2009, 15:49 »

Når været har betydelse, så er det ikke snakk om fans.

Nja, det er 3000 ca som er der omtrent hver eneste gang(deriblant meg) så er det veldig mange barn rundt omkring her, og da mener jeg veldig mange, som gjør at en del voksne ikke kan dra på kamp. På skolen min deles det ut gratisbilletter av og til og da kan man heve 4 billetter, så det er da de fleste kommer. Alle som spiller på Lyn kommer gratis inn på kampene. Samtidig virker det som de fleste har fått TV2 sport, slikt at det ikke er vits i dra på kampen.