20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2009  (Lest 196820 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2009
« Svar #1590 på: 25. Okt. 2009, 14:42 »
Stig er fra Kabelvåg i Lofoten - men fortsatt en klubblegende allerede! Mestscorende sådan!
Runar har sagt at han vil være med, nedrykk eller ei. Okei å ha ham med enda et år når vi skal vinne Adecco. Men han vil ha lønn neste år da..
Martins var forholdsvis god forrige sesong, men han er veldig mye skadd, hever jævla høy lønn, og er en lite sympatisk fyr. Pluss at han er en humørspiller til tusen - av og til er innsatsen og alt annet ved ham patetisk - som mot Tromsø der han fikk et mål servert på sølvfat, men klarte pisse den vekk. Han ble pissur da han ble bytta ut for Stig, gidda ikke en gang takke Den Gule Horde da han gikk forbi. Ganske lei hele Martins nå, hadde slike spillere som han gidda prestert hadde vi ikke vært der vi er nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #1591 på: 25. Okt. 2009, 15:46 »
Tror du skal begynne å tenke litt mer over hva du skriver her inne, Peter. Virker som det er et mål å skrive 7-ords-innlegg i hver eneste tråd.

Når det kommer til Glimts spissløsning, så håper jeg Stig Johansen får ny kontrakt. Mannen er lojal, bodøværing (om det skal være et poeng ;) ) og faktisk ganske god.
Martins har vel knapt scoret i år?
Husker mannen fra Adeccoligaen da han ble toppscorer og spådd en komet-karriere i Tippeligaen. Den gang ei.

Tar Runar Berg enda et år, forresten? Eller er det slutt?

Virker det slik eller er det bare du som tror det? Jeg tror på det siste. Når det er sagt, skriver jeg 6 siders lange Norskoppgaver på skolen, så litt fri må man ta! :)

Jeg vet ikke mye om Stig Johansen, men han virka slikkelig motbydelig ut i det Dagbladet interjuvet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1592 på: 25. Okt. 2009, 15:56 »
Motbydelig? Dummeste jeg har hørt. Jeg vet meget godt hvordan det er å ha jobb til en viss dato, der arbeidsgiver ikke tør gi noe svar på veien videre. Da er det bedre å få et negativt svar god tid i forveien, slik at man kan planlegge og lete etter noe annet.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #1593 på: 25. Okt. 2009, 16:06 »
Noen ganger er det kanskje greit å la være å kommentere hvis man ikke vet noe om det man kommenterer peter..   Eller så kan du spørre om Stig er så motbydelig som du syns han virke i intervjuet. istedet får å bastant kalle han for en usympatisk drittsekk..
sunt pueri pueri puerilia tractant

Peter

• Gjest
« Svar #1594 på: 25. Okt. 2009, 16:27 »
Ble litt provosert da Martins "skulle dra til helvete". Jeg utaler meg om Stig Johansen fordi han VIRKET motbydelig i interjuvet, aner ikke om han er slik i virkeligheten.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1595 på: 25. Okt. 2009, 16:58 »
Er jo jeg som sa at Martins kunne dra til helvette, ikke Stig!
Du bør spørre den jevne Glimt-fan, eller forsåvidt folk generelt om oppfatninga av Stig. Ikke er han kjent for å være noen stygg spiller, og han gir jernet ALLTID for Glimt. Han har vel nesten spilt på alle plasser enn i mål også. En klubblegende Martins ikke når til knærne. Martins kommer aldri til å holde på et så høyt nivå når han er 37 år gammel.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1596 på: 25. Okt. 2009, 17:11 »
Aldershjemmet i Bodø må begynne å vinne nå. I de siste kampene mot Stabæk og Odd er det Brann dere spiller for. :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1597 på: 25. Okt. 2009, 17:13 »
Hehe. Det er faktisk ungdommen som har tatt over da. Runar har måttet slite benk flere kamper i år, og Derek er helt ute av laget. Eneste positive tingen med Glimt for øyeblikket er at veksten bak gamlingene virker til å være god. Vi taper i dag, vi taper stort og surt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1598 på: 25. Okt. 2009, 17:55 »
Sjokkerende nok spiller Thiago fra start i dag også..

Peter

• Gjest
« Svar #1599 på: 25. Okt. 2009, 18:37 »
Og den godeste Stig Johansen er på benken. Sørensen også.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1600 på: 25. Okt. 2009, 20:21 »
Lyn og Glimt ned.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1601 på: 25. Okt. 2009, 20:29 »
Brann suger verre enn på 15 år. Og kan risikere Europacup. Hele TL består av drittlag.

Peter

• Gjest
« Svar #1602 på: 25. Okt. 2009, 20:48 »
Fredrikstad på kvallik. Spennende å se om Nordlie redder dem helt. 3 gedignene forsvarstabber av Lyn var alt som skulle til før de tapte. Ellers et sykt pent angrep i forkant av Angan sitt mål. Må også berømme perlen til Rade Prica fra 30 meter. Årets scoring.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1603 på: 25. Okt. 2009, 21:52 »
Brann suger verre enn på 15 år. Og kan risikere Europacup. Hele TL består av drittlag.

Det er sant.
Jeg tar dette nedrykket med fatning. Har skjønt dette lenge, selv om det endelige nådestøtet først kom i denne runden.
Sett at vi faktisk berger økonomien er ikke dette noen katastrofe på lang sikt. Sportslig sett har vi mye fint som kommer opp i de bakre rekker. Samtidig kan kalkuner som Thiago Martins trygt finne seg nye jaktmarker. Det er dog antakeligvis endel i mentaliteten til spillerne som må skjerpes inn på - vi kan ikke ta for lett på ting. Samt at det ryktes at Glimt heller ikke er profesjonelle nok på treningssiden.

Peter

• Gjest
« Svar #1604 på: 26. Okt. 2009, 14:05 »
Kristoffer: Hvordan kan det ha seg at Bodø rykker ned i år, bare ett år etter kjempesesongen? Betydde Trond Olsen så mye for dem?