20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2009  (Lest 196906 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2009
« Svar #1365 på: 21. Sep. 2009, 01:40 »
Thione er ein liten liten sutrete unge javel... Er vel eit klassisk stein/glasshus eksempel. Er vel neppe mange som sutrer meir enn Ramovic sjøl :s
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1366 på: 21. Sep. 2009, 08:19 »
Herlig seier mot et elendig Molde. Ruben Yttergård Jenssen triller ball-i-hatt med Thione, Hoseth og Hestad. Han tok fullstendig rotta på de. Nå blir d spennende om TIL klarer å ta revansjen for d urettferdige tapet mot RBK tidlig i sesongen...

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1367 på: 21. Sep. 2009, 09:38 »
Hva var det Wathne sa om Ramovic?

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #1368 på: 21. Sep. 2009, 09:47 »
http://fotball.bladet-tromso.no/eliteserien/article150781.ece

Jaja, Ramovic er en idiot, slik er det bare. Lær og lev med det ;)

Trivelig at TIL vant i hvert fall. Blir jo ny seier på Lerkendal på onsdag, så da er vi jo med i kampen om fjerdeplassen igjen :)
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1369 på: 21. Sep. 2009, 10:29 »
Var så sinnsykt deilig med sier i går. Var helt konge å være på Ullevaal og oppleve dette live :) Lyn hadde ikke sjans i det hele tatt. Endelig er spøkelset begravd. Satser på at Lyn snart er ferdige også. "konge i sjette" var vel det Bationen sang mest i går,hehe. Satser på minst 28 år til Lyn slår Enga neste gang :)

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #1370 på: 21. Sep. 2009, 10:45 »
Var jævla gøy på Ullevaal, selv for meg som er relativt nøytral. Klanen kan det å lage god stemning, mens Lyn-fansen stort sett bare er patetiske. Når jeg sto i mixed-zone etter kampen prøvde de å bryte seg inn dit, mens de sang "konge i sjette" :P
Godsanger?

Peter

• Gjest
« Svar #1371 på: 21. Sep. 2009, 15:42 »
Hørte dere ikke " Åå søpla vinner aldri, søpla vinner aldri, søpla vinner aaaaldri åå søpla vinner aldri"? Det er konge. Bedre enn "vi har Dawda Leight" 
Kjipt da speakeren sa " nå ma alle Lyn og Vålerenga fans se på skjermen" Filmen av spøkelset som døde...
Synes heller VIF fansen er ganske patetiske når de begynner med bengalske lys etter kampen.

Hva faen har dere egentlig i mot Lyn da? De går konkurs og rykker ned okey...

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1372 på: 21. Sep. 2009, 16:14 »
Eg personlig likar klubben Lyn, sjølv om supporterane er latterlige. VIF er berre møkk for min del.  :P
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #1373 på: 21. Sep. 2009, 17:17 »
Nei, har ikke noe i mot klubben Lyn selv egentlig. Nå som jeg bor i Oslo setter jeg jo pris på å ha lag her i byen. Håper i hvert fall de unngår konkurs, så jeg kan kose meg med Lyn-Tromsdalen i adeccoen neste år :)
Godsanger?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1374 på: 21. Sep. 2009, 18:51 »
Trivelig at TIL vant i hvert fall. Blir jo ny seier på Lerkendal på onsdag, så da er vi jo med i kampen om fjerdeplassen igjen :)
Haha. Tromsø vinne på Lerkendal? I 2009? Når vi skal vinne seriegullet og ta livet av enhver form for usannsynlig teori?
Haha. Jeg garanterer på ingen måte at RBK vinner, men jeg garanterer at TIL ikke vinner.

TIL har en pinlig god statistikk på Lerkendal. Men jeg ser det som helt umulig at et ustabilt, svakt og dårlig TIL-lag skal vinne på Lerkendal akkurat i år.

Lyn-fansen har i det minste integritet. Det har ikke Klanen. Lyn-fansen er veldig få, men de har et stort hjerte og brennende engasjement for klubben sin. Lyn-supportere er fra Oslo. Vålerengens supportere er bønder fra Toten.

Heller 10 stykker som roper "Heia Lyn" enn 1000 stykker som roper "Øl, vold og skamslåtte bønder". Heller Finn Bjelke enn Einar Gelius.
Håper Lyn ikke går konkurs, men det spørs om det ikke vil være til klubbens beste å begynne helt på nytt. Å bli konger i sjette, som de sier selv.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

• Gjest
« Svar #1375 på: 21. Sep. 2009, 19:42 »
Dessverre. Lyn redder hverken TL plassen eller klubben. :'(

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #1376 på: 21. Sep. 2009, 20:01 »
Haha. Tromsø vinne på Lerkendal? I 2009? Når vi skal vinne seriegullet og ta livet av enhver form for usannsynlig teori?
Haha. Jeg garanterer på ingen måte at RBK vinner, men jeg garanterer at TIL ikke vinner.
Hehe, vi får se du ;) Garanterer heller ikke på noen måte at TIL vinner, men jeg garanterer at RBK ikke vinner.
Godsanger?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1377 på: 21. Sep. 2009, 20:11 »
Veldig Sponheim-aktige garantier her :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1378 på: 21. Sep. 2009, 21:04 »
http://fotball.bt.no/eliteserien/article150854.ece

Det står her at Brann, RBK og Tromsø er de eneste klubbene i Tippeligaen som ikke er aksjeselskap. Hadde ikke dette vært den ideelle løsningen for et TIL i konkursfare, å eksponere seg for private aksjonærer? De ville jo i så fall fått inn rimelig store mengder med kapital vil jeg tro.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1379 på: 21. Sep. 2009, 21:12 »
ja, for du ser jo hvor mange som møter opp på kamp der oppe. Skikkelig fotball-by det der...