20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2009  (Lest 196926 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2009
« Svar #1170 på: 14. Aug. 2009, 12:33 »

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1171 på: 14. Aug. 2009, 12:47 »

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #1172 på: 14. Aug. 2009, 13:49 »
Ja, det er rett og slett så håpløst som det går ann. Er veldig enig med hva som skrives her http://fotballmagasinet.no/?mode=news&id=19041

Edit: Men nå har han i hvert fall angrep på uttalelsen :P http://fotball.itromso.no/eliteserien/article147582.ece
« Siste redigering: 14. Aug. 2009, 14:26 av Aslak »
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1173 på: 14. Aug. 2009, 17:01 »
"- Nei, i utgangspunktet synes jeg faktisk at fotballkamper er en voksen form for underholdning."

Hahaha, hva nå enn dere trøndere sliter med...

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1174 på: 15. Aug. 2009, 16:22 »
Edit: Men nå har han i hvert fall angrep på uttalelsen :P http://fotball.itromso.no/eliteserien/article147582.ece

Oisann... Utrolig feigt. Veldig lett å skjønne hva han egentlig mener i det første intervjuet, men med en gang det kommer en liten mediestorm så trekker han seg.

Kan egentlig virke som om Kjernen er litt lei av harry-kulturen med megafon og tromme, og vil tøffe seg litt sånn som VIF- og Brann-supporterne gjør.

Peter

• Gjest
« Svar #1175 på: 15. Aug. 2009, 19:32 »
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/more_og_romsdal/1.6730987

Tidenes mest idiotiske uttalelse?

Han kan drite og dra! Dummeste jeg har hørt. Enten er han en taper eller så er han en dobbel-loser og jeg holder meg til det siste.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1176 på: 16. Aug. 2009, 14:36 »
Først og fremst.
Hvem har ikke tråkket skikkelig i salaten en gang, og sagt noe en egentlig tror er veldig fornuftig, men så hører en etterpå, å herregud, sa jeg virkelig dette?
Arnt Furunes uttalte seg helt vanvittig klønete, men det er langt mer profesjonelle, medievante aktører enn ham selv som har tråkket enda verre i salaten. Både Jens og Siv og Erna, som det snakkes så mye om i mediene nå for tida, har gjort det opptil flere ganger. Uansett, han har lagt seg så paddeflat som mulig er. Han har bedt om unnskyldning og understreket flere ganger at han selvfølgelig ikke mener det. Han mente å si at det å ha med barn på supporterpub, ikke nødvendigvis er det smarteste. Og det kan hende han mente å sende et lite spark i retning han tullingen i Molde, som altså går i slåsskamp med ungen på arma. Vil vi virkelig at barna skal vokse opp i en sånn kultur?

Furunes har ofte med seg barna sine på kamp. Men han har dem aldri med på supporterpuben. Barna bør skjermes for alkoholen så lenge som mulig.
Men så langt tenker man naturligvis ikke i Molde. Der har man altså ungene med på pub før kampen, og jammen går man ikke i slåsskamp med dem også.

Hvis man ser på de andre uttalelsene som er gjengitt i det intervjuet med NRK, så skjønner man fort at hjernen dro på ferie et øyeblikk, for den ene uttalelsen henger ikke i hop med det andre han sier. Det henger så lite i hop at man er fullstendig blåst i toppetasjen, om man ikke skjønner at det var et øyeblikks hjernedødhet, som førte til en vanvittig feilformulert uttalelse.

Og jeg vil nok en gang understreke følgende: Han har lagt seg paddeflat. Han har bedt om unnskyldning, og flere i Kjernen kan bekrefte at han ofte har med seg egne barn på kamp.

Deretter vil jeg henvise til følgende link:
http://nilsheldal.rbkblogg.no/?p=881

Og ryktene vil ha det til at medieavdelinga i RBK har tilbudt seg å kurse Kjernens talsmann og fremtidige talsmenn, noe som kunne vært en god idé. Selv om jeg tror et uhell som dette kunne skjedd likevel.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1177 på: 16. Aug. 2009, 15:02 »
Om det faktisk stemmer at denne mannen har evnen til å pådra seg hjernedødhet under riksmedieintervjuer blir jo saken enda morsommere. Hvem trenger mediefiender når man har talsmenn med slike talegaver?

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1178 på: 16. Aug. 2009, 19:28 »
To flotte scoringer av Huseklepp  8) Bare synd vi slipper inn ett unødvendig mål

Peter

• Gjest
« Svar #1179 på: 16. Aug. 2009, 19:41 »
En herlig scoring av Obiefule ;D, bare synd vi slapp inn et mål. :'(

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1180 på: 16. Aug. 2009, 20:23 »
Flott kamp av Brann idag. :D

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1181 på: 16. Aug. 2009, 20:26 »
To goalgetter-scoringer av Huseklepp, deretter to Guastavino/Huseklepp-show som fører til mål for Vaagan Moen og sør-amerikaneren. Fantastisk offensiv kamp, elendig defensivt av Brann. Som vanlig.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1182 på: 16. Aug. 2009, 22:09 »
Brann vinner, VIF taper nesten på overtid og Huseklepp viser igjen at han er en av Norges desidert beste fotballspillere. Kjøper Chelsea han, vinner de serien ;)

Er det noen VIF-supportere her som kan forklare meg grunnen til VIFs synkende publikumsoppmøte?
Mulig det er en god mix av en endeløs tapsrekke, dårlig hjemmestatistikk det siste 1,5 året og trynet til Martin Andresen, men for meg virket det svært svært glissent i dag på en kamp mot erkerival LSK!

Brann stilte for øvrig opp på Ullevaal med flere mann mot Lyn enn det LSK gjorde mot VIF. Haha.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1183 på: 16. Aug. 2009, 22:16 »
Det er jo ikke så rent få medgangssupportere i de klubbene der da.
Spesielt Vålerengen, men tydeligvis også Lillestrøm.

Når Rosenborg spiller mot Lyn er jo to tredeler av stadion Rosenborg-supportere. Er det kamp mot Vålerengen er det halvt om halvt.
Nesten litt synd at Lyn ser ut til å rykke ned da, hvor bare Kjernen alene er flere enn alle Lyns supportere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

• Gjest
« Svar #1184 på: 16. Aug. 2009, 22:17 »
Det er jo ikke så rent få medgangssupportere i de klubbene der da.
Spesielt Vålerengen, men tydeligvis også Lillestrøm.

Når Rosenborg spiller mot Lyn er jo to tredeler av stadion Rosenborg-supportere. Er det kamp mot Vålerengen er det halvt om halvt.
Nesten litt synd at Lyn ser ut til å rykke ned da, hvor bare Kjernen alene er flere enn alle Lyns supportere.

Ja, jeg vet. På Lerkendal er det ofte flest RBK supportere i forhold til motstanderen.