20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2009  (Lest 196826 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2009
« Svar #1125 på: 05. Aug. 2009, 22:04 »
Trodde ikke han kunne annet enn å få kramper i begge bein samtidig jeg :D

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1126 på: 05. Aug. 2009, 22:46 »
Trodde ikke han kunne annet enn å få kramper i begge bein samtidig jeg :D

Hehehe. Synd signaturene på forumet her ikke virker lengre, for der har jeg et pent sitat fra en ekstremist av en RBK-fan som skriver at han tror på dette helt seriøst. ;D

Jeg har sjelden sett et så defensivt FCK. Selv mot Manchester United på bortebane i Champer'n for et par år siden mener jeg å huske at de benytta seg av en litt mer offensiv tankegang. Egentlig litt synd at Stabæk er ute - de kan spille morsom fotball.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1127 på: 06. Aug. 2009, 01:37 »
Var på kampen, og plager meg stort at Berglund misset på den headingen i andre omgang. Ellers var det veldig mye sløvt pasningsspill utpå der :(
Synd de er ute, men håper de går til Europaleague da :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

• Gjest
« Svar #1128 på: 06. Aug. 2009, 11:55 »
Var på kampen, og plager meg stort at Berglund misset på den headingen i andre omgang. Ellers var det veldig mye sløvt pasningsspill utpå der :(

Enig. Det var en veldig svak kamp av Stabæk. Men så er jo også FCK "det beste laget i norden".
Synes Ståle Solbakken må lære å passe kjeften sin. Kommer alltid med mye crap etter kampen mot motstanderlaget. :P

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1129 på: 06. Aug. 2009, 14:20 »
Stabæk trenger nye spisser. Vil no seie ingen av dei på topp held mål lenger. Berglund ER crap. Makan til dårlig avslutter.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1130 på: 06. Aug. 2009, 14:29 »
Det syns jeg er en veldig hard dom. Er vel ikke nødvendigvis spissene som er hovedgrunnen til at Stabæk ikke tar gull i år. Laget har ikke fungert like bra denne sesongen. Berglund var helt forferdelig dårlig i starten av sesongen, men har da kommet seg veldig utover sesongen!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #1131 på: 06. Aug. 2009, 15:01 »
Stabæk trenger nye spisser. Vil no seie ingen av dei på topp held mål lenger. Berglund ER crap. Makan til dårlig avslutter.

Mestscorende utlending i Danmark. Da er han ingen dårlig avslutter. Vil gå så langt som å si at han er en av TLs beste spisser. Tror heller det er Nannskog som begynner å dra på åra.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1132 på: 08. Aug. 2009, 09:01 »
Nå etter at trekningen er klar, kan det se ut som om det kan bli en del verre enn å slå FCK...

Tromsø trekker en OK motstander som det kan være sjanse for å slå. Bra at det ble bortekamp først. Gleder meg til 20. og 27. august.

Men først er det Cupkamp mot VIF.
Tromsø har forøvrig forsterket stallen med Mohammed "Mo" Ahamed fra TUIL. Bra at vi får inn en spiss til nå. Kunne ikke vente til 1.januar med denne overgangen. Skulle bare ønske de fikk til det samme med Braathen fra Alta.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1133 på: 08. Aug. 2009, 11:15 »
Hadde ikke gjort noe om du hadde skrevet hvem de skulle møte da Ulf ;)
Men etter å ha funnet det selv, Valencia? :P Den blir meget, meget hard!
Tromsø er litt heldigere med Bilbao, men blir langt fra en enkel match det også.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

• Gjest
« Svar #1134 på: 08. Aug. 2009, 11:41 »
Hadde ikke gjort noe om du hadde skrevet hvem de skulle møte da Ulf ;)
Men etter å ha funnet det selv, Valencia? :P Den blir meget, meget hard!
Tromsø er litt heldigere med Bilbao, men blir langt fra en enkel match det også.

Synes det er nesten så uheldig som det går ann jeg. Bilbao er tapende cupfinalist mot Barca og et av Spanias største lag. Jeg tror det blir minst like hardt å møte Bilbao som å møte f.eks PSV, Metallist Kharkow, Valencia og de der.
Tromsø må nok innse at det trengs et mirakel for å slå ut Athletic Bilbao.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1135 på: 08. Aug. 2009, 12:43 »
"Mirakelet" Tromsø kunne håpet på er vel sprengkulde og snø i tillegg til en plastmatte som ikke holder sånn veldig god stand...

dessverre er det ikke sesongen for disse værforholdene. :)

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #1136 på: 08. Aug. 2009, 16:14 »
Atl.Bilbao ble bare nr 13 i serien i fjor. Cupen i Spania er det vel ikke alle lag som prioriterer like høyt som i Norge og England, eller har det tatt seg opp der de siste sesongene? Mener å huske at cupene ikke er like prestisjetunge i andre europeiske land som i Norge og England.

Uansett er de selvsagt et bra lag, men de er utenfor sesongen. Noe jeg tror vil være til fordel for TIL.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1137 på: 08. Aug. 2009, 16:24 »
Cupen i Spania blir nesten sett på som treningskamper. Er kun finalen som i realiteten betyr noe.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1138 på: 08. Aug. 2009, 22:01 »
Fagermo er vel den mest usympatiske fyren som finnes? ::)

Tenk å juble så vilt over en sånn scoring.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1139 på: 08. Aug. 2009, 23:37 »
Fatter ingenting av denne Brann sutringa eg. Er jo Opdal som driter seg ut men tar ingen sjølvkritikk og langer ut mot Kovacs. Opdal = Årets Klovn.
Bakke klikker. For Bakke hadde selvfølgelig ikkje satt den ballen i mål. Nope han hadde spillt ballen ut til innkast fordi han lever og ånder for "fair play" og mostander av enkle mål prinsippet?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]