20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2009  (Lest 196961 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2009
« Svar #1095 på: 03. Aug. 2009, 17:21 »
Lyn har ikke lenger noe i Tippeligaen å gjøre. De er ikke i stand til å vinne fotballkamper, de lager den ene såpeoperaen etter den andre. Krangler med egen trener, krangler med egen spiller. Krangler med egne supportere.

Jeg mener en viss profesjonalitet bør kunne forventes av et lag i Tippeligaen. Lyn har vært i toppdivisjonen i mange år nå, men nå får det være nok for en stund. De trenger å rydde opp i hele klubben. Fra topp til tå. Begynn på toppen.

Jeg liker egentlig Lyn. Men jeg orker ikke dette forbanna tullet som de driver med nå. Og som de egentlig har holdt på med helt siden Mikel-saken rullet og gikk i evigheter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

• Gjest
« Svar #1096 på: 03. Aug. 2009, 17:23 »
Lyn har ikke lenger noe i Tippeligaen å gjøre. De er ikke i stand til å vinne fotballkamper, de lager den ene såpeoperaen etter den andre. Krangler med egen trener, krangler med egen spiller. Krangler med egne supportere.

Jeg mener en viss profesjonalitet bør kunne forventes av et lag i Tippeligaen. Lyn har vært i toppdivisjonen i mange år nå, men nå får det være nok for en stund. De trenger å rydde opp i hele klubben. Fra topp til tå. Begynn på toppen.

Jeg liker egentlig Lyn. Men jeg orker ikke dette forbanna tullet som de driver med nå. Og som de egentlig har holdt på med helt siden Mikel-saken rullet og gikk i evigheter.

Dette har jo ikke noe med spillerene i klubben å gjøre. Dette har skjedd på grunn av Morgan Andersen og Atle Brynestad.

Men i dag så vinner nok Lyn. 3-1 over Brann.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1097 på: 03. Aug. 2009, 17:42 »
Det har noe med klubben å gjøre den sagaen som nå pågår med Guastavino og Bergersen.

Peter

• Gjest
« Svar #1098 på: 03. Aug. 2009, 17:43 »
Det har noe med klubben å gjøre den sagaen som nå pågår med Guastavino og Bergersen.

Nettop. Det har ikke noe med spillerene å gjøre.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1099 på: 03. Aug. 2009, 17:47 »
Ja, og klubben er ikke bare spillerne. Klubbadministrasjonen trenger en skikkelig makeover. Det får de ikke i Tippeligaen.

Peter

• Gjest
« Svar #1100 på: 03. Aug. 2009, 21:19 »
Jeg synes så utrolig synd på Lyn spillerene nå. De spiller helt fantastisk, spessielt i 1.omgang. Det er ikke mange lag som kan slå Lyn når de er på sitt beste og i dag spilte de den beste kampen sin utallige runder. Men så er det bare 3. keeperen før sesongen som skal rote det til. Elendig er han, elendig.
Obiefule er uten tvil man of the match, kjempe bra pasninger og et mål man kan drømme om. Og Huseklepp gjorde ikke en finte. Banens tredje dårligste etter Fisken David Nilsen og Peturson.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1101 på: 03. Aug. 2009, 22:30 »
Lyn spiller vel ikke akkurat fantastisk. Er vel heller Brann som spiller langt under pari.

Dette Lyn laget kommer garantert til å rykke ned. Tenk å finansiere sluttpakka til treneren med å selge en førstelagsspiller hehe :)

Peter

• Gjest
« Svar #1102 på: 03. Aug. 2009, 22:32 »
Lyn spiller vel ikke akkurat fantastisk. Er vel heller Brann som spiller langt under pari.

Dette Lyn laget kommer garantert til å rykke ned. Tenk å finansiere sluttpakka til treneren med å selge en førstelagsspiller hehe :)

Å, jo. Til tider kan de spille helt fantastisk og i dag var en av de gangene.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1103 på: 03. Aug. 2009, 22:39 »
Hehehe, du mener at de spiller helt fantastisk, mens jeg mener at de bør  være glad de fikk 1 poeng mot et urkjedelig Brann-lag i dag.

Lyn er dessverre ikke TL-kvalitet lenger.

Peter

• Gjest
« Svar #1104 på: 03. Aug. 2009, 22:41 »
Hehehe, du mener at de spiller helt fantastisk, mens jeg mener at de bør  være glad de fikk 1 poeng mot et urkjedelig Brann-lag i dag.

Lyn er dessverre ikke TL-kvalitet lenger.

Det var en keeper tabbe av en 18 åring som gjorde at de ikke fikk de velfortjente 3 poeng.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1105 på: 03. Aug. 2009, 23:22 »
Men han hadde kul sveis da :)

Peter

• Gjest
« Svar #1106 på: 03. Aug. 2009, 23:23 »
Men han hadde kul sveis da :)

Hehe. Riktig. Det skal han ha. :D

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1107 på: 04. Aug. 2009, 12:13 »
Jeg synes så utrolig synd på Lyn spillerene nå. De spiller helt fantastisk, spessielt i 1.omgang. Det er ikke mange lag som kan slå Lyn når de er på sitt beste og i dag spilte de den beste kampen sin utallige runder. Men så er det bare 3. keeperen før sesongen som skal rote det til. Elendig er han, elendig.
Obiefule er uten tvil man of the match, kjempe bra pasninger og et mål man kan drømme om. Og Huseklepp gjorde ikke en finte. Banens tredje dårligste etter Fisken David Nilsen og Peturson.

Hehe. Objektivitet er vel kanskje ikke din sterkeste side etter dette innlegget å bedømme :P (ikke at det er min sterkeste side heller, men dette ble litt for sterkt...)

Og jo, Huseklepp gjorde en finte. Han gjorde faktisk ganske mange, og en av dem resulterte i 2-2.

Men nå må Brann slutte å satse på disse islendingene i midtforsvaret. Det er ene og alene Sigurdssons feil at Brann går under 1-0 etter fjorten minutter. Han har jo teknikk som de dårligste juniorspillerne i Brann. Håper egentlig VIF selger Moa og legger 5 mill på bordet for han  ;D

Vålerengas forsvar er vel for tiden på høyde med Brann sitt.

Peter

• Gjest
« Svar #1108 på: 04. Aug. 2009, 12:24 »

Hehe. Objektivitet er vel kanskje ikke din sterkeste side etter dette innlegget å bedømme :P (ikke at det er min sterkeste side heller, men dette ble litt for sterkt...)

Og jo, Huseklepp gjorde en finte. Han gjorde faktisk ganske mange, og en av dem resulterte i 2-2.

Men nå må Brann slutte å satse på disse islendingene i midtforsvaret. Det er ene og alene Sigurdssons feil at Brann går under 1-0 etter fjorten minutter. Han har jo teknikk som de dårligste juniorspillerne i Brann. Håper egentlig VIF selger Moa og legger 5 mill på bordet for han  ;D

Vålerengas forsvar er vel for tiden på høyde med Brann sitt.

Nei. Det var ingen finte. Han hadde mer fart enn Magne Simonsen og løp ifra ham.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1109 på: 04. Aug. 2009, 12:28 »

Hehe, fotball har du tydeligvis ikke peiling på. :)

Morsomt med oppmøtet på Ullevål i går forresten, jeg tipper vi var over 60 % Brann-supportere.