20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2009  (Lest 196954 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2009
« Svar #975 på: 12. Juli 2009, 23:12 »
Tror desverre mitt elskede Brann er det eneste laget i tippeligaen som er i stand til å slippe inn 3 mål på under 10 min. >:(

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #976 på: 12. Juli 2009, 23:15 »
FFK klarte vel omtrent det samme, MOT Brann! :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #977 på: 12. Juli 2009, 23:21 »
Glimt klarer det. Før Lædre Bjørdal ivaffal...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #978 på: 13. Juli 2009, 00:25 »
Tror desverre mitt elskede Brann er det eneste laget i tippeligaen som er i stand til å slippe inn 3 mål på under 10 min. >:(

Nå fikk vi god hjelp av han tjukke dommeren da. Hadde kunnet blitt en helt annen kamp med 1-1. :)

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #979 på: 13. Juli 2009, 01:40 »

Nå fikk vi god hjelp av han tjukke dommeren da. Hadde kunnet blitt en helt annen kamp med 1-1. :)
Ja du får finne de unnskyldningene du kan... Vi ble snytt for straffe, og jeg mener at sigurdson og einarson burde hatt gule kort for å regelrett tråkke på mame og makhtar med vilje. det var helt tydelig - og VELDIG usmakelig. Jeg har sansen for Brann, men disse to spillerne opptrådte usportslig i dag.
Når du Berntsen påstår at Molde har best råd av samtlige klubber i TL, ber jeg deg legge frem bevis. Du tar feil, men gidder nok ikke sjekke det. Røkke er påholden han, og det er lenge siden han delte ut blankosjekker. Budsjettet til MFK er i år vesentlig mindre en Ålesund, RBK, Brann, Viking; Vålerenga og kanskje flere.
Vi har kjøpt billig, og før denne sesongen er det vel bare Makhtar og Mota som ble kjøpt inn. De er ikke eid av MFK alene for å si det sånn...

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #980 på: 13. Juli 2009, 02:01 »
Alle med litt vett i skallen vet at kampbildet ville vært snudd med 1-1 etter 2 minutter. Men sånn er det. Øvrebø er ikke akkurat kjent for å levere de sterkeste prestasjonene :)

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #981 på: 13. Juli 2009, 02:11 »
Ja du får finne de unnskyldningene du kan... Vi ble snytt for straffe, og jeg mener at sigurdson og einarson burde hatt gule kort for å regelrett tråkke på mame og makhtar med vilje. det var helt tydelig - og VELDIG usmakelig. Jeg har sansen for Brann, men disse to spillerne opptrådte usportslig i dag.
Når du Berntsen påstår at Molde har best råd av samtlige klubber i TL, ber jeg deg legge frem bevis. Du tar feil, men gidder nok ikke sjekke det. Røkke er påholden han, og det er lenge siden han delte ut blankosjekker. Budsjettet til MFK er i år vesentlig mindre en Ålesund, RBK, Brann, Viking; Vålerenga og kanskje flere.

Hehe, jeg tar gjerne imot et bevis på at jeg har sagt at Molde er klubben med best råd i TL først, for det tviler jeg serkt på at jeg har gjort. ;)

Og selvfølgelig, Molde vant fortjent.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #982 på: 13. Juli 2009, 08:14 »
Vi har kjøpt billig, og før denne sesongen er det vel bare Makhtar og Mota som ble kjøpt inn.

Ikke så veldig mye med den diskusjonen deres å gjøre, men Mota var vel Moldespiller i fjor også? Mente han var toppscorer for romsdalingene i fjor.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #983 på: 13. Juli 2009, 10:05 »
Molde trenger absolutt ikke å selge noen. De er den klubben med best råd i TL. De har Røkke i bakhånden som hvert år har dekt underskuddet.
Sorry Berntsen, det var dette jeg skulle referere til, og det var ikke du som sto for dette. InspectorC derimot kan gjerne bevise sine påstander ;-)

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #984 på: 13. Juli 2009, 10:06 »
Vi har kjøpt billig, og før denne sesongen er det vel bare Makhtar og Mota som ble kjøpt inn.

Ikke så veldig mye med den diskusjonen deres å gjøre, men Mota var vel Moldespiller i fjor også? Mente han var toppscorer for romsdalingene i fjor.
I fjor var han leiesoldat, og vi kjøpte ham i vinter

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #985 på: 13. Juli 2009, 12:47 »
Ahh. Ok :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #986 på: 13. Juli 2009, 14:44 »
Molde trenger absolutt ikke å selge noen. De er den klubben med best råd i TL. De har Røkke i bakhånden som hvert år har dekt underskuddet.
Sorry Berntsen, det var dette jeg skulle referere til, og det var ikke du som sto for dette. InspectorC derimot kan gjerne bevise sine påstander ;-)

Som jeg har poengtert tidligere. MFK har ikke budsjettert med salg i år. De har kontroll på økonomien og hvis det ikke går bra har de Røkke i bakhånd  :)

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2655398.ece

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #987 på: 13. Juli 2009, 14:47 »
Kan noen se til å kjøpe Diouf snarest mulig, slik at Tippeligaen slipper å bli så forbanna spennende?

Skal uansett bli deilig å slå Molde ut av cupen, i Molde. Før vi halvannen måned senere sier takk for følget og vinner seriegullet på Røkkeløkka.

Rosenborg vinner selv på veldig dårlige dager. Vinner selv om motstanderen bommer på åpent mål, og selv om Trond Olsen, av alle, plutselig ikke greier å ta imot ballen og score alene med keeper. Men jeg hater å se Molde puste oss i nakken, selv om vi er aldri så mye ubeseiret. En gang må tapet komme.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #988 på: 13. Juli 2009, 19:10 »

Som jeg har poengtert tidligere. MFK har ikke budsjettert med salg i år. De har kontroll på økonomien og hvis det ikke går bra har de Røkke i bakhånd  :)

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2655398.ece
De har ikke budsjettert med salg, men de har et lavt budsjett...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #989 på: 14. Juli 2009, 08:18 »
Rosenborg vinner selv på veldig dårlige dager. Vinner selv om motstanderen bommer på åpent mål

Følte dette tok bort litt av "stinget" i innlegget ditt. Hvis motstanderen bommer på åpent mål, øker jo det vinnersjansene :P