20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2009  (Lest 196543 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2009
« Svar #930 på: 05. Juli 2009, 22:36 »
Forøvrig, Hulsker sin assist i dag var helt RÅ!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #931 på: 05. Juli 2009, 22:51 »
Visste ikke at Brage Sandemoen var MFK-supporter...
Helvette drittsesong.

Brage er Kjelsås-supporter. Og liker ikke at Ingebrigtsen angriper han så kraftig. Hadde Brage som lærer i år og er nok den hyggeligste læreren jeg noen gang har hatt. Er veldig sikker på at han gjorde sitt beste og syntes han også er en stort sett god dommer. I dag var han muligens ikke god, men syntes det er en fryktelig unødvendig kommentar.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #932 på: 05. Juli 2009, 23:45 »
Hadde vært konge om dommerne råttet seg sammen for å vurdere Ingebrigtsens taktiske evner. Det ville nok blitt en del slakt. For en tåpelig type!

"Hadde dommeren vært en spiller på laget mitt, så ville han blitt solgt i neste vindu. Sier ikke mer. Sier ikke mer, bla bla bla."
Hold kjeft og aksepter at Molde var et bedre lag.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #933 på: 06. Juli 2009, 00:03 »
Forøvrig, Hulsker sin assist i dag var helt RÅ!

Nei ein slik pasning hadde eg aldri i verden sett for meg Hulsker utføre. Once in a life time!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Peter

• Gjest
« Svar #934 på: 06. Juli 2009, 00:09 »
Hulsker sin pasning var i verdensklasse. Skulle man ikke trodd om et middelmådig fyrtårn.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #935 på: 06. Juli 2009, 00:31 »
Hadde vært konge om dommerne råttet seg sammen for å vurdere Ingebrigtsens taktiske evner. Det ville nok blitt en del slakt. For en tåpelig type!

"Hadde dommeren vært en spiller på laget mitt, så ville han blitt solgt i neste vindu. Sier ikke mer. Sier ikke mer, bla bla bla."
Hold kjeft og aksepter at Molde var et bedre lag.

Hehe, det er selvfølgelig TV2 som som velger fokusere på dette, samt må spørre han det. Om du hadde sett intervjuet, og sett andre medier enn TV2 hadde du antakeligvis fått med deg at Ingebrigtsen slaktet egen innsats i forsvar, helt rettmessig.
Forøvrig syns jeg det var helt greit å si det. Fyren dømte håpløst i dag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #936 på: 06. Juli 2009, 00:32 »
Hulsker sin pasning var i verdensklasse. Skulle man ikke trodd om et middelmådig fyrtårn.

Hehe. Et middelmådig fyrtårn som scorer mål like godt som noen annen spiller i Tippeligaen, ja... ;)

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #937 på: 06. Juli 2009, 11:17 »
Uansett folkens: MFK er på sølvplass! Og det er HEEELT fortjent

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #938 på: 06. Juli 2009, 11:22 »
Hulsker har vært outstanding i år. Ligger i scoringstoppen selv om han mistet 2 kamper i karantene. Assisten var helt rå, men utrolig irriterende at vi ikke vinner kampen. Men men, vi rykker hvertfall ikke ned  :-*

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #939 på: 06. Juli 2009, 11:46 »
MFK ble utover i kampen hakket bedre, men det er jævla irriterende med så åpenbar bortedømming som i dagens kamp. Ble etterhvert jævlig irriterende og vannvittig provoserende. Kampen var spillemessig jevn, og MFK hadde mye marginer på sin side..

Enig at 2 av målene til mfk var litt klabb og babb som gikk moldes vei. Men de hadde enorme muligheter i tillegg. To stangskudd og alene med keeper 2 ganger. Dommeren var dårlig, begge lag slapp unna med taklinger som åpenbart kvalifiserte til gult kort. Bodøglimt kjørte kampen frem til 2-1 scoringa til Molde. 2-målet til bodø var første gangen de var innenfor 16meteren etter moldes 2. mål. I 2. omgang var det moldedominans synes jeg. Så summa summarum var det fortjent med seier.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #940 på: 06. Juli 2009, 13:26 »
Jada, dere vant fortjent, det er jeg helt enig i. Utover i kampen slapp vi dere til alt for mange sjanser. Vi var alikevel ikke tannløse selv, Runar Berg hadde to store muligheter på rad blant annet, på stillinga 2-3. Men dere har noen fantastiske matchvinnere i laget, og en Thioune som jeg sliter med å finne en annen likemann til i denne ligaen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #941 på: 06. Juli 2009, 16:41 »
Men fryktelig irriterende!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #942 på: 06. Juli 2009, 16:45 »
Ikke fullt så irriterende som at Glimt ikke klarer avgjøre kamper!
For det irriterer, det :P

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #943 på: 06. Juli 2009, 17:00 »
Men fryktelig irriterende!

Med på den. Men det er godt noen gir RBK litt kamp selv om det i praksis nesten er avgjort slik RBK spiller nå.

I dag tror jeg faktisk Brann har en mulighet til å ta poeng hjemme mot FFK. Plankefolka mangler en av deres beste spillere Celso Borgès pga at han spiller fotball i Sør-Amerika nå.

Ikke bare fredrikstad som sliter på grunn av cupen i Sør-Amerika. I går gikk VIF på en smell ettersom Bolthof vikarierer for Troy Perkins (USA). Brann mangler også Austin.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #944 på: 06. Juli 2009, 17:02 »
Jeg vil ha serien avgjort fortest mulig jeg, så jeg er overhodet ingen tilhenger av konkurranse. Jeg kunne godt tenkt meg 20 poengs forsprang jeg nå. :D
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon