20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2009  (Lest 196922 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2009
« Svar #885 på: 28. Juni 2009, 12:44 »
Men det forkommer garantert mye drittpreik som vi ikke aner om. Jeg sier ikke at det var greit at Rekdal sa det, for det var det ikke. Men faen, mange av oss har vel vært i den situasjonen at vi har blitt så forbanna provosert at vi rett og slett har sagt ting for å såre noen ekstra mye der og da? Jeg har ihvertfall driti veldig på draget en og annen gang hvor jeg har vært forbanna, og angra som faen like etterpå. Vil tro Rekdal følte seg like dum som jeg har gjort da...

Det blir jo uansett noe helt annerledes. Rekdal er både familiefar og profilert fotballtrener. Et forbilde for både egne spillere og supportere, og representant for norsk fotball. Det gjør heller ikke saken noe bedre at han visste han hadde et kamera i trynet. Alle klarer å styre seg selv om man prøver hardt nok, ellers har man alvorlige psykiske problemer. Og Rekdal hadde langt større grunner til å styre seg enn de fleste andre som klikker totalt på noen...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #886 på: 28. Juni 2009, 14:37 »
Ka med Bakke da ? Han som starta med og og slenge stygge og garantert usaklige bemerkninger til Phillips og Rekdal i pausen og forsatte og provosere etter kampen. Sjønner godt Rekdal fekk nok. Og om noken klikka så var det vel Bakke, som prøvde og fly på Rekdal og ialfall forsøke å banke han opp direkte på tv...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #887 på: 28. Juni 2009, 17:11 »
Men det forkommer garantert mye drittpreik som vi ikke aner om. Jeg sier ikke at det var greit at Rekdal sa det, for det var det ikke. Men faen, mange av oss har vel vært i den situasjonen at vi har blitt så forbanna provosert at vi rett og slett har sagt ting for å såre noen ekstra mye der og da? Jeg har ihvertfall driti veldig på draget en og annen gang hvor jeg har vært forbanna, og angra som faen like etterpå. Vil tro Rekdal følte seg like dum som jeg har gjort da...

Det blir jo uansett noe helt annerledes. Rekdal er både familiefar og profilert fotballtrener. Et forbilde for både egne spillere og supportere, og representant for norsk fotball. Det gjør heller ikke saken noe bedre at han visste han hadde et kamera i trynet. Alle klarer å styre seg selv om man prøver hardt nok, ellers har man alvorlige psykiske problemer. Og Rekdal hadde langt større grunner til å styre seg enn de fleste andre som klikker totalt på noen...

Selvfølgelig, Rekdal har desto mer ansvar for slike ting. Alikevel syns jeg ikke man skal gjøre noe mer ut av saken enn det bør gjøres. Begge har innsett at de sa ting de ikke burde sagt. For min del er det "menneskelig" å kunne drite seg slik ut. Straff bør nok vanke, men noen svære greier syns jeg ikke det bør være, og et spesielt stort fokus på det bør det heller ikke være.
Jeg har i grunn alltid likt Rekdal for hans ærlighet da. Norsk fotball trenger noen slike også. Han er jo fortsatt milevis unna klovnetendenser som Joke Inhere representerer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #888 på: 28. Juni 2009, 17:32 »
Noen andre som skal på Ullevål Stadion å se Enga - Rosenborg idag? Gleder meg max til kampen og håper det kommer over 15.000 idag :)
Ba Ba Ba!!!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #889 på: 28. Juni 2009, 18:56 »
Alle som setter skapet på plass overfor Eirik Bakke er en helt i mine øyne.
Jeg synes egnentlig heller ikke det var noe stort problem med denne uttalelsen i seg selv. Hvor mange ganger har ikke Bakke fyllekjørt?
Dessuten er han jo en av Norges aller styggeste spillere (tenker ikke utseende her, selv om han på ingen måte er vakker). Dessuten er han jo stokk dum.

Kjetil Rekdal må bare fortsette sånn for min del.
Dessuten kan det vel hende han er pissed på Bakke for å ha ødelagt for Leeds i sin tid :P

DU av alle bør holda deg for god til å skriva slikt tull. Greit nok du ikkje likar Brann, men det du prestera skriva her gjer at eg mysse all respekt for deg. Akkurat som eg har mysta all respekt for Rekdal. Eg håpar inderleg du sjølv ser det, for di eiga skuld.
Bakke har fyllekøyrt 1 gong for mange år sidan, skal ein få kalle han alkis for det? Og når vart du kjent med Bakke slik at du veit at han er stokk dum? Mot Ålesund viste Bakke at han er ein god fotball-spelar, og at han tross alt vart solgt til Leeds United som eit av Norges største  talent i si tid. Så du synst det er greit at Brann supporterane ropar "son av ein alkis til Iversen"? Du som kjenner Bakke så godt bør vel vita at både far til Bakke som far til Iversen var ein god fotall spelar men samtdi har hatt problem med alkohol...
Din stygge stokk dumme *******....
« Siste redigering: 28. Juni 2009, 18:58 av lgrinde »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #890 på: 28. Juni 2009, 19:54 »
Faen så jævla irriterende at vi aldri klarer drepe kamper...
Konradsen blir stor dersom han fortsetter denne utviklinga!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #891 på: 29. Juni 2009, 17:04 »
Alle som setter skapet på plass overfor Eirik Bakke er en helt i mine øyne.
Jeg synes egnentlig heller ikke det var noe stort problem med denne uttalelsen i seg selv. Hvor mange ganger har ikke Bakke fyllekjørt?
Dessuten er han jo en av Norges aller styggeste spillere (tenker ikke utseende her, selv om han på ingen måte er vakker). Dessuten er han jo stokk dum.

Kjetil Rekdal må bare fortsette sånn for min del.
Dessuten kan det vel hende han er pissed på Bakke for å ha ødelagt for Leeds i sin tid :P

DU av alle bør holda deg for god til å skriva slikt tull. Greit nok du ikkje likar Brann, men det du prestera skriva her gjer at eg mysse all respekt for deg. Akkurat som eg har mysta all respekt for Rekdal. Eg håpar inderleg du sjølv ser det, for di eiga skuld.
Bakke har fyllekøyrt 1 gong for mange år sidan, skal ein få kalle han alkis for det? Og når vart du kjent med Bakke slik at du veit at han er stokk dum? Mot Ålesund viste Bakke at han er ein god fotball-spelar, og at han tross alt vart solgt til Leeds United som eit av Norges største  talent i si tid. Så du synst det er greit at Brann supporterane ropar "son av ein alkis til Iversen"? Du som kjenner Bakke så godt bør vel vita at både far til Bakke som far til Iversen var ein god fotall spelar men samtdi har hatt problem med alkohol...
Din stygge stokk dumme *******....

Sønn av en alkis er ikke det samme som alkis.

Rekdal sa ikke "jævla alkis-barn". Rekdal snakket ikke om Bakke sr. Han snakket om junior. Eirik Bakke. Tidligere Leeds-spiller, som ble tatt for fyllekjøring en gang, men som sikkert har kjørt i fylla flere ganger. Og har du fått med deg hva Bakke svarte politiet da han ble tatt i kontroll i England den gangen? "I don't understand English". Et godt bevis for at Bakke er en forbanna idiot, som fortjener all den pepperen han kan få. Han fortjener å bli skjelt ut. Både for det han har gjort på og utenfor fotballbanen.

Greit nok, Rekdal skulle egenltig ikke sagt det. Men blir så forbanna, så frustrert på den jælva idioten som står der og brøler han inn i øret på sognamål. Rekdal mener nok at han snakker bare tøv. Rent fyllesnakk. Og mye derfor tar han seg tid til å lire av seg det mest sårende han kan finne på der og da. Og da kommer alkis-kommentaren ut. Som Kristoffer sier, hvem faen har ikke gjort det enkelte ganger, i en rus av frustrasjon og sinne?

Brann-fansen ropte "sønn av en alkis" til Steffen Iversen under en kamp. Kjetil Rekdal ble provosert til å skjelle ut Bakke på det groveste.
Hvis du ikke ser forskjellen på gjensidig provokasjon og godt planlagte tribunerop, så synes jeg oppriktig synd på deg. Men da bør du også la være å mene noe om denne saken.

SS.no er noen snedige skruer, men her er jeg hjertens enig.

Herlig at Jarstein viser hvem som er sjefen, og leverer en matchvinnerredning som Alsaker ikke nevner med et ord, da han kun fokuserer på at kjæledeggen Moa ikke greide å score alene med "Norges dårligste keeper". Rett etterpå får Rosenborg et noe billig frispark og Andre Muri scorer selvmål. Og Olsens godt slåtte frispark nevnes ikke med et ord, det er bare den "akk, så uheldige" Muri som får Alsaker og Sembs oppmerksomhet.

Kampens store øyeblikk var da Alsaker i frustrasjon ropte "Er Rosenborg uovervinnelige?". Skuffelsen lyste i stemmen hans.
Tipper han danset i boksen da Muri scoret, og jeg tipper Semb banket hodet i pulten et par og tjue ganger da Prica prikkheadet inn 2-1.
« Siste redigering: 29. Juni 2009, 21:55 av Joakim »
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #892 på: 29. Juni 2009, 19:26 »
Fy faen for en scoring av Huseklepp! Jeg bøyer meg i støvet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #893 på: 29. Juni 2009, 19:51 »
Det kunne vært tidenes mål av Huseklepp på slutten av 1. omgang. Rundlurte 3 mann men en mesterlig redning av Jon Knudsen ødela noe vi kunne pratet om lenge.
Huseklepp har noe så uvanlig som dribleferdigheter til å være en norsk spiller. Derfor er det også gøyere å se kamper der han spiller. Han er altfor god for Tippeligaen slik han briljerer nå. Tipper han forsvinner i sommer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #894 på: 29. Juni 2009, 21:51 »
Huseklepps situasjon minner meg litt om utviklingen Ronaldo hadde i ManU. Første sesongen kunne han bare å drible. Ingenting annet, og han driblet vel så ofte seg selv, som motstanderen. Andre sesong begynte han å få litt mer tellende resultat. Viste prov på at det bodde noe i ham.
Deretter var han verdens beste fotballspiller.

Huseklepp i 2007 var en ung jypling med gode dribleferdigheter, men ikke stort annet. I fjor scoret han et og annet sjeldent mål, og viste prov på at han av og til kan å score mål. I år har han imponert. Men for god for Tippeligaen? Anthony Annan er for god for Tippeligaen. Jeg vet i farta ikke om noen andre. Ikke engang den mannen jeg verdsetter til 50 millioner.

Flott scoring av Huseklepp. Men han har fortsatt langt igjen til det nivået Brann-supporterne tror han er på.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

• Gjest
« Svar #895 på: 29. Juni 2009, 22:05 »
Huseklepps situasjon minner meg litt om utviklingen Ronaldo hadde i ManU. Første sesongen kunne han bare å drible. Ingenting annet, og han driblet vel så ofte seg selv, som motstanderen. Andre sesong begynte han å få litt mer tellende resultat. Viste prov på at det bodde noe i ham.
Deretter var han verdens beste fotballspiller.

Huseklepp i 2007 var en ung jypling med gode dribleferdigheter, men ikke stort annet. I fjor scoret han et og annet sjeldent mål, og viste prov på at han av og til kan å score mål. I år har han imponert. Men for god for Tippeligaen? Anthony Annan er for god for Tippeligaen. Jeg vet i farta ikke om noen andre. Ikke engang den mannen jeg verdsetter til 50 millioner.

Flott scoring av Huseklepp. Men han har fortsatt langt igjen til det nivået Brann-supporterne tror han er på.

Huseklepp er jo for god for tippeligaen! Hvis Annan er det så er faen meg Huseklepp også for god.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #896 på: 29. Juni 2009, 22:05 »
Meget pent mål. Han er nok for god for Tippeligaen, spørsmålet er HVOR mye bedre. Tippeligaen er virkelig en elendig liga.

Peter

• Gjest
« Svar #897 på: 29. Juni 2009, 22:11 »
Meget pent mål. Han er nok for god for Tippeligaen, spørsmålet er HVOR mye bedre. Tippeligaen er virkelig en elendig liga.

Tippeligaen er jo ganske dårlig jo, men se hvor mye den har hevet seg. RBK er på toppen der de skal være og resten av tabellen er ikke så ille. I år har vi fått servert pent spill på gullfat mang en gang. Og det har faktisk ALLE lagene i Tippeligaen greid. Så du noen gang Ham-Kam spilte fin fotball i fjor? :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #898 på: 29. Juni 2009, 22:18 »
Jeg syns TL er blitt dårligere, jeg. RBK er nok det beste norske laget på noen år, men bak der er det jævla variabelt. Alle lag har imponert i enkeltkamper ja, men ingen lag er stabilt gode nok, og spillet og tempoet generelt i ligaen syns jeg er nokså elendig.

Peter

• Gjest
« Svar #899 på: 29. Juni 2009, 22:19 »
Jeg syns TL er blitt dårligere, jeg. RBK er nok det beste norske laget på noen år, men bak der er det jævla variabelt. Alle lag har imponert i enkeltkamper ja, men ingen lag er stabilt gode nok, og spillet og tempoet generelt i ligaen syns jeg er nokså elendig.

Synes du den var god i fjor?