20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2009  (Lest 196589 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2009
« Svar #870 på: 26. Juni 2009, 10:45 »
Jaiteh var god i går, det må sies.  Men det er første kampen jeg har sett ham brilliere. Vet ikke om det kommer av at midtbanen til Ålesund ikke akkurat er all verden, får gode vilkår. De andre kampene jeg har sett har han ikke vært så god. Men det skal ikke mye til å spille bedre enn hva Austion gjorde i kampen før Ålesund.

Peter

• Gjest
« Svar #871 på: 26. Juni 2009, 11:09 »
Jeg vill si Austin har inponert meg mer enn Jaiteh. Så dere hvordan Austin tok Thione ut av kampen mot Molde for noen uker siden? :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #872 på: 26. Juni 2009, 12:35 »
Jeg vill si Austin har inponert meg mer enn Jaiteh. Så dere hvordan Austin tok Thione ut av kampen mot Molde for noen uker siden? :)

Njaaa. Hele Molde var ræva den kampen der. Brann fikk det viktige førstemålet.  Tror de scora på sin første avslutning på mål. Brann tok Molde rett og slett på fysikken. Som da steinar nilsen var i tromsø er brann nå et meget godt kollektiv som jobber som bare rakkern, men laget generelt består av slitere med heller dårlig teknikk.

Men jeg er bekymret for Thioune. Er redd for at en treig tippeliga spiller skal kveste ham med ei sein takling. Taklinga han fikk mot seg  i går mot Lillestrøm var ettSynes ikke noe om at dårlige spillere skal syke ham ut ved å slenge dritt eller være stygge i duellene.

Peter

• Gjest
« Svar #873 på: 26. Juni 2009, 12:54 »

Njaaa. Hele Molde var ræva den kampen der. Brann fikk det viktige førstemålet.  Tror de scora på sin første avslutning på mål. Brann tok Molde rett og slett på fysikken. Som da steinar nilsen var i tromsø er brann nå et meget godt kollektiv som jobber som bare rakkern, men laget generelt består av slitere med heller dårlig teknikk.

Men jeg er bekymret for Thioune. Er redd for at en treig tippeliga spiller skal kveste ham med ei sein takling. Taklinga han fikk mot seg  i går mot Lillestrøm var ettSynes ikke noe om at dårlige spillere skal syke ham ut ved å slenge dritt eller være stygge i duellene.

Ja,ja. Thione spiller jo bra  nesten hver kamp og jeg er sikker på at han ville spilt bra hvis det ikke var for den gode jobben til Austin.

Jeg vil også si at jeg synes at Molde er et lag med slitere. Det er et untak med Thione og Diouf`ene, resten er sånne utekninske spillere som vinner på fysikken.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #874 på: 26. Juni 2009, 16:16 »
Det er alltid en stor risiko for at du får dine beste spillere kvestet når du møter Lillestrøm. Sånn har det alltid vært, og sånn vil det alltid være. Det er sånn Lillestrøm spiller. Det har de alltid gjort, og det kommer de alltid til å gjøre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

• Gjest
« Svar #875 på: 26. Juni 2009, 16:20 »
Det er alltid en stor risiko for at du får dine beste spillere kvestet når du møter Lillestrøm. Sånn har det alltid vært, og sånn vil det alltid være. Det er sånn Lillestrøm spiller. Det har de alltid gjort, og det kommer de alltid til å gjøre.

Var det ikke Hoseth som spilte stygt i går da? Satte vel knottene i skrittet på en LSK spiller? Men for all del LSK er et griselag, som spiller den styggeste og kjedligste fotballen med de mest oppskrytte spillerene.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #876 på: 26. Juni 2009, 16:31 »
Jeg vet ikke hva Hoset gjorde og ikke gjorde jeg, men det er jo også en veldig god grunn til at jeg hater fyren og alt han står for (og nei, det skyldes ikke bare at han spiller for Molde og har uttalt at han hater Rosenborg).

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #877 på: 26. Juni 2009, 18:17 »
Håper TV2 forstår at de ikke kan ha idioter som Kjetil Rekdal på lønnslisten sin. Det er greit at han er kontroversiell, men dette ble bare for dumt. Utrolig komisk det klippet der han skal inn til Eirik Bakke og be om unnskyldning etterpå. Haha, tipper dusten føler seg passe dum. ;D

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #878 på: 27. Juni 2009, 00:41 »
Selv om han sier at han angrer på sine ord, tviler jeg sterkt på at han angrer. Jeg tror han innerst inne mener de ordene han sa. Dessuten har han vel et aldri så lite poeng?...  :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #879 på: 27. Juni 2009, 01:15 »
Alle som setter skapet på plass overfor Eirik Bakke er en helt i mine øyne.
Jeg synes egnentlig heller ikke det var noe stort problem med denne uttalelsen i seg selv. Hvor mange ganger har ikke Bakke fyllekjørt?
Dessuten er han jo en av Norges aller styggeste spillere (tenker ikke utseende her, selv om han på ingen måte er vakker). Dessuten er han jo stokk dum.

Kjetil Rekdal må bare fortsette sånn for min del.
Dessuten kan det vel hende han er pissed på Bakke for å ha ødelagt for Leeds i sin tid :P

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #880 på: 27. Juni 2009, 11:10 »
Alle som setter skapet på plass overfor Eirik Bakke er en helt i mine øyne.
Jeg synes egnentlig heller ikke det var noe stort problem med denne uttalelsen i seg selv. Hvor mange ganger har ikke Bakke fyllekjørt?
Dessuten er han jo en av Norges aller styggeste spillere (tenker ikke utseende her, selv om han på ingen måte er vakker). Dessuten er han jo stokk dum.

Kjetil Rekdal må bare fortsette sånn for min del.

Så da er det helt greit å kalle han en alkis? Du mangler altså like mye sosial intelligens som Rekdal selv. Imponerende.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #881 på: 27. Juni 2009, 11:51 »
Nå er det bare deler av munnhuggeriet som er festet på tape da. Så om Rekdals alkis kommentar var forståelig er det vanskelig og meina noke om.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #882 på: 27. Juni 2009, 21:06 »
Slikt skjer antakeligvis jævla ofte, når kamera ikke er tilstede. Rekdal dreit på draget og la seg paddeflat i forhold til den situasjonen. Syns han takla det fint, jeg. Bakke er en dritt i tillegg, så det er jo lett å bli provosert.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #883 på: 28. Juni 2009, 01:14 »
Slikt skjer antakeligvis jævla ofte, når kamera ikke er tilstede. Rekdal dreit på draget og la seg paddeflat i forhold til den situasjonen. Syns han takla det fint, jeg. Bakke er en dritt i tillegg, så det er jo lett å bli provosert.

Slikt skjer ofte? Rekdals uttalelser er jo på linje med rasisme. Tror ikke Kjell Jonevet og Kåre Ingebrigtsen går rundt og slenger sånn rundt hver uke nei. Tror det er veeeldig sjelden trenere tråkker så langt over streken. Forøvrig patetisk disse barnehagelignende "han begynte"-unnskyldningene Rekdal kommer med også. Hadde det vært så ille at det var formildende å si hva Bakke sa hadde selvfølgelig sleipingen Rekdal gått ut med det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #884 på: 28. Juni 2009, 04:49 »
Nei, de ville ikke gjort det fordi de er langt mer fornuftige og likanese mennesker.
Men det forkommer garantert mye drittpreik som vi ikke aner om. Jeg sier ikke at det var greit at Rekdal sa det, for det var det ikke. Men faen, mange av oss har vel vært i den situasjonen at vi har blitt så forbanna provosert at vi rett og slett har sagt ting for å såre noen ekstra mye der og da? Jeg har ihvertfall driti veldig på draget en og annen gang hvor jeg har vært forbanna, og angra som faen like etterpå. Vil tro Rekdal følte seg like dum som jeg har gjort da...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida