20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2009  (Lest 196848 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2009
« Svar #750 på: 22. Mai 2009, 19:41 »
Vil nå ikke si Fredheim Holm har blitt ødelagt av VIF, for han har fått spille mye og være med på å forme laget dems, men han burde kanskje tenkt på å komme seg videre litt tidligere.
En annen ting som kanskje burde nevnes er at han visstnok skal være litt av en partyløve, noe som ikke er direkte bra for fotballen, og utviklinga hans.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #751 på: 23. Mai 2009, 02:22 »
VIF og LSK er jo talentødeleggere da, det er jo en kjennsgjerning!
Forøvrig vil jeg fortsatt påstå at Moa har et glimrende talent uansett, syns han har potensialet til å bli en ganske komplett spiss! Men spillere fra de "store" klubbene, spesielt VIF har jo i alle år blitt ekstra opphypa samma faen!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #752 på: 23. Mai 2009, 10:52 »
VIF og LSK er jo talentødeleggere da, det er jo en kjennsgjerning!
Forøvrig vil jeg fortsatt påstå at Moa har et glimrende talent uansett, syns han har potensialet til å bli en ganske komplett spiss! Men spillere fra de "store" klubbene, spesielt VIF har jo i alle år blitt ekstra opphypa samma faen!

Du sa det! Talentødeleggere det er LSK og VIF. Hvor mange talenter har kommet dit og blitt gode. De fleste har ikke fått spille, eller bare blitt dårlige av den dårlige fotballen de spiller. (untak med LSK og Henning Berg), men sånn var det i hvertfall før Berg ble annsatt.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #753 på: 25. Mai 2009, 00:56 »
Fælt så mange mål Mads Stokkelien scorer :P :o

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #754 på: 25. Mai 2009, 00:57 »
Syk den tabba til Johan Dahlin i dag!
Kanskje større tabbe av Lindpere som ikke scora, men...
Ny tabbe av Jarstein i dag også, virker som om de tabbene er kommet for å bli i TL, tenker da på stort sett alle keeperne, men først og fremst vår landslagskeeper.
« Siste redigering: 25. Mai 2009, 01:19 av Offe87 »

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #755 på: 25. Mai 2009, 14:53 »
Klarer ikke glede meg over 4-0 over Glimt, men det skjedde nå hvertfall... Stokkelien scorer hvert 24 min i TL, og da har vi ikke tatt med de 3 målene han hadde på 1 omgang i cuppen :) Deilig å få litt fokus på andre enn Bolanos hele tiden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #756 på: 25. Mai 2009, 15:08 »
Klarer heller ikke bry meg stort. Så det meste av andreomgangen, og det var helt forferdelig bedritent. Men om ikke Start tar medalje i år, blir jeg overraska.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #757 på: 25. Mai 2009, 19:58 »
Personlig var jeg frista til å gå hjem rett etter at jeg hadde tatt min plass på stadion. Enda mer fristet ved pause. Og utover i andreomgangen var jeg utålmodig og ville bare at kampen skulle bli ferdig. Det var jo forsåvidt bra at Rosenborg vant til slutt, men om Viking hadde vunnet 3-0 hadde jeg ikke brydd meg overhodet. Jeg står der og synger RBK-sanger i 90 minutter, uten å føle en ting. Rosenborg scorer, og jeg jubler som alle andre. Mest for ikke å skille meg ut. Absurd opplevelse.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #758 på: 25. Mai 2009, 20:23 »
Hadde litt av samme følelsen som deg Joakim. Da jeg ankom Lerkendal hadde jeg felt noen tårer og kjente det presset på. Angret litt på at jeg dro på kamp. Men noen kompiser oppmuntra meg i perioden etter Villa-kampen og før avspark i Viking-kampen så jeg klarte å fokusere på andre ting enn nedrykket i løpet av 1. omgang. Tror kanskje jeg så det triste trynet ditt og Joakim? :) Du så forståelig nok ikke helt fornøyd ut...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #759 på: 25. Mai 2009, 21:23 »
Jeg ville garantert ikke sett fornøyd ut. Jeg kom til Lerkendal sterkt preget av de tårene jeg felte en halvtime tidligere. Og når den gladlåta (Fairytale) spilles over anlegget når jeg kommer blir jeg enda mer deprimert. Jeg satt på stolen min og stura helt frem til Bilde Tå'n Ivers ble spilt. Da var det tid for å reise seg og synge. Og prøve å engasjere seg i Rosenborg. Jeg tvang meg selv til å tenke på noe annet. Men det gikk ikke et sekund av kampen uten at jeg tenkte på Newcastle. Uansett hva som skjedde, så ga jeg blaffen. Selv når Viking fikk straffe trakk jeg bare på skuldrene. Og når Jarstein holdt på å drite seg loddrett ut enda en gang, så ristet jeg bare på hodet, og tenkte på Newcastle. Fra og med Lustigs scoring ville jeg bare bli ferdig med kampen, og gå hjem. Etter at Rosenborg-kampen var over, sto jeg igjen og sørget over Newcastle.

Store sjanser for at du så meg stå der med svart genser med hvite striper for å skjule Newcastle-trøya (ville jo blitt lynsja om jeg kom med den på Øvre Øst).

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #760 på: 25. Mai 2009, 21:54 »
Fairytale spiltes da jeg og ankom kjernenfeltet med Newcastle-drakta under RBK-drakta. Fikk lyst til å snu. Men nå skal jeg bare tenke på RBK framover. Gidder ikke lese alle ryktene som enkelte folk spyr opp i tonnevis på forumet. Kommer til å bli Silly Season fram til seriestart i Cola-ligaen nå. Hvem blir? Hvem kommer? Hvem blir solgt? Gidder ikke disse spekulasjonene. Kommer sikkert ikke til å skje noe med Newcastle på en stund, så jeg gir forumet her en en liten pause. Blir for deprimert av å lese. Vi får heller prøve å glede oss over RBK, og at det er sommer i lufta!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #761 på: 25. Mai 2009, 22:00 »
Hvis du faktisk klarer å la være å følge klubben din selv om det er motgangstider, ja da er du vel faktisk en medgangssupporter! Det er min mening! :)

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #762 på: 25. Mai 2009, 22:04 »
Går da vel an å følge klubben selv om man ikke diskuterer med 12-åringene på forumet her som mener vi skal selge hele laget og kjøpe/leie alle talentene nord for ekvator. Satser heller på offisielle nyheter fra engelske sider.

Medgangssupporter er det siste jeg er. Selvfølgelig er jeg like stor fan av mitt elskede Newcastle selv i motgangstider.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #763 på: 26. Mai 2009, 01:30 »
Har et håp om å greie å holde meg unna forumet litt i sommer jeg også. Men jeg tviler på om jeg får det til.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #764 på: 26. Mai 2009, 01:32 »