20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2009  (Lest 196518 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2009
« Svar #735 på: 22. Mai 2009, 08:58 »
Syntes det var synd mitt kjære Vålerenga ikke tok alle poengene som dem fortjente.. Syntes dere ranet oss for 2 poeng der:( Men nå kan joh hvem som helst rane Vålerenga med det elendige forsvaret:( også syntes jeg at liin var effektive, det skal de ha for:)

Første omgang var det knapt nok sjanser med et lite overtak til Vålerenga, andre omgang var Lyn best så blir jo idiotisk å kalle det ran!
selv om begge lag hadde godt med sjanser gjennom hele andre omgang var det Lyn som hadde flest.
Det ene målet til enga var soleklar offside også og Lyn ble sansynligvis snytt for straffe.
Offsiden var så klar at det er ganske utrolig at ikke linjedommern ser den, men det skal gå på dems kappe og ikke Vålerenga...

Peter

• Gjest
« Svar #736 på: 22. Mai 2009, 10:31 »
Syntes det var synd mitt kjære Vålerenga ikke tok alle poengene som dem fortjente.. Syntes dere ranet oss for 2 poeng der:( Men nå kan joh hvem som helst rane Vålerenga med det elendige forsvaret:( også syntes jeg at liin var effektive, det skal de ha for:)

Første omgang var det knapt nok sjanser med et lite overtak til Vålerenga, andre omgang var Lyn best så blir jo idiotisk å kalle det ran!
selv om begge lag hadde godt med sjanser gjennom hele andre omgang var det Lyn som hadde flest.
Det ene målet til enga var soleklar offside også og Lyn ble sansynligvis snytt for straffe.
Offsiden var så klar at det er ganske utrolig at ikke linjedommern ser den, men det skal gå på dems kappe og ikke Vålerenga...

Ja. Offsiden var jo helt klar når Mos og Sæternes(tror jeg) er over en meter bak forsvarerne. Det hadde jo ikke vært galt med straffe, men var ikke helt forbanna.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #737 på: 22. Mai 2009, 10:55 »
Mos var det som var i klar offside, og som fikk ballen, jeg mener helt klart det ser ut som straffe i og med at enga-spillern henger over lyn-spillern og med strak arm i tillegg så skal det litt til å si noe på den. :p
Men det var en artig kamp hvertfall, en av få norske kamper jeg har sett som jeg virkelig føler det var verdt og følge med på :D

Peter

• Gjest
« Svar #738 på: 22. Mai 2009, 10:57 »
Haha!!! :) VIF slår ALDRI Lyn.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #739 på: 22. Mai 2009, 11:59 »
Haha!!! :) VIF slår ALDRI Lyn.

Ja, morsomt det der.
Når ble Lyn slått av VIF sist?

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #740 på: 22. Mai 2009, 12:05 »
28 år siden :D

Peter

• Gjest
« Svar #741 på: 22. Mai 2009, 13:34 »
28 år siden :D

For å være pirkete. 29.Juli 1981 Lyn-Vif 2-4. ;D

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #742 på: 22. Mai 2009, 14:05 »
Erik Hagen må da være Tippeligaens dårligste spiller? "Boikotten" hans av landslaget er ihvertfall det mest patetiske jeg har vært borti når det gjelder fotballuttalelser. Skal man boikotte et landslag av så idiotiske grunner så bør man helst følge opp med storspill for at Norge kunne sett hva de gikk glipp av.

Moro med Brann-seier mot FFK. Er vel sjelden et lag som spiller så elendig både i angrep og forsvar vinner 4-2... Reddet av herlig keeperspill av Opdal og bra effektivitet.

Peter

• Gjest
« Svar #743 på: 22. Mai 2009, 14:07 »
Erik "Panzer" Hagen kan gå legge seg så dårlig som han er. Favoritt ordet hans er Jævla idiot. Både en linjedommer og Skrullerud har fått høre det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #744 på: 22. Mai 2009, 14:49 »
Panzer er ganske svak ja! Herregud så ofte han havner på etterskudd!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #745 på: 22. Mai 2009, 15:14 »
Panzer har vel aldri vært særlig kjapp, men i år virker han treigere enn tidligere, også er han absolutt ikke like flink til å vinne dueller og rydde unna heller, men godt er det :)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #746 på: 22. Mai 2009, 16:45 »
Typisk at med en gang "klassespelarane" til Semb Fredheim holm og Moa er ute scora Vif 4 mål. Trur aldri eg har hørt om meir oppskrytte spelara.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #747 på: 22. Mai 2009, 17:08 »
Aldri helt skjønt det hysteriet rundt Moa, jeg heller...

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #748 på: 22. Mai 2009, 18:00 »
Nei, Moa har potensiale og er en helt ok spiller i TL, men jeg synes han er litt oppskrytt jeg også.
Moro at det skulle bli så mye styr rundt en "overgang" til Manutd og greier, når greia var at han bare var invitert over på prøvespill.
En jeg kjenner som mener han har "kontakter" og greier innen Vålerenga sa det at Manutd bydde på han og greier, faen forno bullshit.
Menmen, han har jo vært god for enga i perioder, men han og Fredheim Holm er jo ikke lenger talenter egentlig heller, begynner og bli litt gamle for det synes jeg.

Peter

• Gjest
« Svar #749 på: 22. Mai 2009, 18:18 »
Vif "ødelagte" Fredheim Holm. Mange av de som kommer til Vif blir jo dårlige. Fredheim Holm var et stort talent i Skeid.