20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2009  (Lest 196501 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2009
« Svar #420 på: 19. Mars 2009, 20:15 »
Hehe, Ludde har vel alltid vist seg å være god i Glimt-drakt, og det hadde vært herlig å fått han tilbake i slag. Da blir det nok festlig!
Men savnet av Trond Olsen tror jeg nok vil være der uansett!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #421 på: 19. Mars 2009, 21:21 »
Brann skuffa. Trudde ikkje på seier men hadde håpa på uavgjort, men dei sto jo fram som juniorspillera og gjorde en fryktelig kamp. Ser ikkje vekk i frå at Brann blir å kjempe i bunnen i år. Skal på Brann - Stabæk... Satser og håper på at laget hever seg betraktelig til da. 
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #422 på: 20. Mars 2009, 16:30 »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #423 på: 20. Mars 2009, 16:34 »
Kunne gjerne tenkt meg å sett Prica rundspille Reginiussen jeg, men for all del, Koppinen blir jo hundre ganger dårligere straks han mister Reginiussen. Jo tregere mannen som erstatter Reg er, jo bedre. For å få Koppinen til å drite seg ut, og vise hvorfor han var for dårlig for Rosenborg, med andre ord.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #424 på: 20. Mars 2009, 16:40 »
Drøm søtt Joakim, drøm søtt....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #425 på: 22. Mars 2009, 19:39 »
Elendig av Glimt mot Molde, som forøvrig har vært imponerende gode. Vi kan ikke drive på med slike pasningsfeil og så tamt forsvarsspill dersom ikke vi vil tilbake til Adecco. Helvette altså!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #426 på: 22. Mars 2009, 19:46 »
Ingen store overraskelser til nå i denne runden.
LSK-Viking 1-1
FFK-Godset 2-0
MFK-Glimt 3-1
Odd-Sandefjord 2-0
Start-Lyn 1-1

Brann leder 1-0 på en dårlig bane. Brann har samme problemer med matta som Start hadde i fjor, men på langt nær så ille som på Sør Arena. Men gresset har helt klart ikke fått festet seg i Bergen. Nærmest ingen sprett i matta heller, men det kan kanskje skylde at matta er veldig våt?
Uansett er det et helt annet Brann lag i dag enn sist serierunde.
« Siste redigering: 22. Mars 2009, 20:10 av Ulf »

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #427 på: 22. Mars 2009, 23:23 »
helvete for et skudd av jan derek sørensen.
Det hadde blitt årets mål.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #428 på: 23. Mars 2009, 00:21 »
Ja, fy faen, kampen hadde sett annereledes ut dersom den hadde gått inn. Det hadde vært orgasmisk!
Derek var vel blant våre beste i dag. Hans høyreben holder fortsatt ypperste klasse, og er så ufattelig viktig nå som Trond Olsen er borte.
Håper ikke skadene på Ludde og Martins er betydelige. Vil nødig se Konradsen mer enn nødvendig - det var et tragisk syn, det.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #429 på: 23. Mars 2009, 10:53 »
Fy faen så god Jan Gunnar, Hassan og Erik er på sitt beste... Utrolig at vi står i fare for å havne i nedrykksstriden med sånne spillere på laget.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #430 på: 23. Mars 2009, 16:34 »
Det store samtaleemnet fra gårsdagens kamp blir vel David Nielsens kamp for å få lov til å bli for Brann-drakta. At han er dum som utsetter seg for store skader er det vel liten tvil om. Men viljen og entusiasmen gjør meg stolt.

Bjørnar Holmvik ble sitert på at å spille i rødt på Brann Stadion var "noe helt annet enn han var vant med". Vel, man skjønner ikke lidenskapen før man er en del av den. Så enkelt er det. :)

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #431 på: 23. Mars 2009, 20:09 »
Gratulere alle RBK'ere. IMPONERENDE *Bøyer meg i støvet/snøkovet*

ELENDIG forsvarsspill av oss, og Jarstein var strålende i 1.omg.

Nok en gang, gratulere!

Dere er i den berømte flytsonen og lykkes med nærsagt ALT! Dette laget blir ikke enkelt å ta poeng på- det er i allefall helt sikkert.
« Siste redigering: 23. Mars 2009, 20:11 av Ulf »

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #432 på: 23. Mars 2009, 22:22 »
Jeg er imponert selv, selv om vi selvfølgelig aldri skulle hatt 3-0-målet. Dere skulle riktignok heller ikke hatt deres andre så det går opp i opp. Regnet dette som kanskje den vanskeligste kampen i årets serie, så storfornøyd med denne serien, og det verste av alt, Tettey scorer igjen :S

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #433 på: 24. Mars 2009, 01:03 »
Jeg er imponert selv, selv om vi selvfølgelig aldri skulle hatt 3-0-målet. Dere skulle riktignok heller ikke hatt deres andre så det går opp i opp. Regnet dette som kanskje den vanskeligste kampen i årets serie, så storfornøyd med denne serien, og det verste av alt, Tettey scorer igjen :S

Skulle faen meg vært 3-1 ja :) Da hadde jeg stukket av med et årsabbonoment med TV2 sumo gold fra den 7 rette konkurransen til TV2. Jævli irriterende. Hadde vunnet det på 3-1 også...

Men selvfølgelig gledelig at Rosenborg vinner. Var meget, meget skeptisk i starten, da Tromsø presset på det elendige føret. Men jeg ble heldigvis gledelig overrasket. Jeg tror som du sier Geir at dette er den vanskeligste bortekampen i år, selv om det nok kommer til å bli flere tøffe :)

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #434 på: 24. Mars 2009, 01:08 »
På en måte veldig godt å "vite" at RBK trumfer inn et nytt seriemesterskap og Brann havner i bunnstriden. Har bare positive overraskelser å se frem til. Men det blir sannsynligvis et dritkjedelig år.