20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2009  (Lest 196936 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2009
« Svar #405 på: 16. Mars 2009, 21:02 »
Huff, hadde fortrengt at Hulsker fantes jeg...

Ser ut som dere kunne trengt han :D

Hehe ja fy faen, hadde trengt det meste vi. Som jeg har sagt, tipper det blir en kamp mot nedrykk. Siggy er i form...!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #406 på: 16. Mars 2009, 21:03 »
Typisk å tippe resultattipping når man er ett mål unna å vinne. Men jeg ser på det som bra å tippe 3-0 til Sandefjord i dag. Men selvfølgelig måtte vi få en billig straffe på slutten der. ::)

Nei, jeg vet ikke hva Brann drev med i dag. Men det kan være begynnelsen på slutten i TL for Brann. For det her sugde.
Men når det var så ekstremt forutsigbart, så slipper jeg å være bitter. Det er en fordel! ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #407 på: 16. Mars 2009, 21:53 »
Ble faktisk ganske sjokkert over det resultatet der. Hadde virkelig ikke trodd at Brann skulle tape denne.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #408 på: 16. Mars 2009, 23:03 »
Det verste var at det var så utrolig fortjent, det kunne jo blitt mer!

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #409 på: 17. Mars 2009, 00:12 »
Stabæk, RBK og Tromsø i de tre neste. Blir det null poeng på de fire første kanskje?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #410 på: 17. Mars 2009, 17:20 »
Gjerne for min del.
Eller nei.
Dere kan gjerne slå Tromsø.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #411 på: 17. Mars 2009, 18:18 »
Gjerne for min del.
Eller nei.
Ja kan være greit at de andre lagene vinner mot RBKs argeste konkurrent.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #412 på: 17. Mars 2009, 18:21 »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #413 på: 18. Mars 2009, 15:57 »
Gjerne for min del.
Eller nei.
Ja kan være greit at de andre lagene vinner mot RBKs argeste konkurrent.
Tja, etter at dere har blitt redusert til 11 snømenn på mandag, så er det ikke sikkert det er så veldig nødvendig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #414 på: 18. Mars 2009, 22:17 »
Nei enig i den. Er nok sesongens vanskeligste hjemmekamp for vår del, selv om vi har hatt en tendens til å slå dere på Alfheim. I år er jeg redd det blir adskillig vanskeligere enn f.eks i fjor.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #415 på: 19. Mars 2009, 17:31 »
Kaptein Derek skadd i 2-3 uker, lyskestrekk. Ikke optimalt for å si det slik - men da får Ludde kommet mer til sin rett på høyrekant mens Oduro får sjansen til å vise seg frem!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #416 på: 19. Mars 2009, 17:57 »
Nei enig i den. Er nok sesongens vanskeligste hjemmekamp for vår del, selv om vi har hatt en tendens til å slå dere på Alfheim.
Ikke bare på Alfheim, heller. Tromsø må vel være det laget med best statistikk mot Rosenborg de siste 3-4 sesongene. Blir spennende å se hvem som greier å ro i land denne.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #417 på: 19. Mars 2009, 18:54 »
Er vel ikke uten grunn at Dorsin mener dette blir årets desidert vanskeligste kamp. Også Hamrèn sier at dette vil bli en test på hvor langt RBK er kommet i gjenoppbyggingen av laget. Tror faktisk EH mener det, og ikke at det BARE er for å flytte noe av presset over på TIL og PMH (selv om det nok er det også).
Jeg liker ikke at kampen går på mandag av flere grunner. 1) jeg får ikke mulighet til å dra å se kampen. 2) TIL slet i lørdags- og mandags- kampene i fjor høst.

Tipper at Ivers ikke spiller kampen, i allefall ikke fra start, så det blir jo interessant å se om Prica og Zahora er klar til å ta opp kampen om plassen på laget.

Tror for øvrig Glimt vil slite hvis de må unnvære JDS i flere kamper allerede så tidlig i sesongen. Han er nok veldig viktig for Glimt i det offensive spillet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #418 på: 19. Mars 2009, 19:01 »
Det mest åpenbare er jo at vi mister en fenomenal dødballtaker, og en innleggsfot av ypperste klasse. Det blir vi nok å savne.
Men vi får se positivt på det - Luddes andreomgang mot FFK minnet meg om den gode gamle Ludde, og han kommer mer til sin rett fra høyrekanten. Og så får afrikaneren sjansen til å vise seg frem - han har uten tvil langt mer fart enn Derek!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #419 på: 19. Mars 2009, 19:55 »
Kristoffer: Det overrasker meg ikke om Trond Fredrik Ludvigsen knaller til med en god sesong i år. Plutselig danker han ut Jan Derek Sørensen på kanten. Og etter det går det vel ikke lang tid før Bodø-folket sier "Trond Olsen? Hvem er det?".