20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2009  (Lest 196750 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2009
« Svar #285 på: 20. Feb. 2009, 13:18 »
Det er sunt med skeptisk, men noen gang må man gi litt cred også.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #286 på: 20. Feb. 2009, 18:54 »
Brann prøver seg med nok et bud på MM. Vår jakt på Moldskred har vært håndtert helt utrolig dårlig. Han er ingen spiller i STOR tippeligaklasse, og at vi virker så desperate etter EN spiller skal ikke være nødvendig uansett. Tromsø er nær konkurs og likevel lar vi de sitte på de beste forhandlingskortene. Helt sjanseløst å la de spille det sleipe spillet, det skal være nok av andre spillere å prøve seg på rundt om i verden... 

Nå kan vel BA, Steinar Nilsen, Bruun-Hansen, TV2 (aka TV SK Brann) og resten av de som sikler etter MM legge saken død. Han er ikke til salgs.

BENDIKSEN: MORTEN MOLDSKRED IKKE TIL SALGS

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #287 på: 20. Feb. 2009, 19:12 »
Brann prøver seg med nok et bud på MM. Vår jakt på Moldskred har vært håndtert helt utrolig dårlig. Han er ingen spiller i STOR tippeligaklasse, og at vi virker så desperate etter EN spiller skal ikke være nødvendig uansett. Tromsø er nær konkurs og likevel lar vi de sitte på de beste forhandlingskortene. Helt sjanseløst å la de spille det sleipe spillet, det skal være nok av andre spillere å prøve seg på rundt om i verden... 

Nå kan vel BA, Steinar Nilsen, Bruun-Hansen, TV2 (aka TV SK Brann) og resten av de som sikler etter MM legge saken død. Han er ikke til salgs.

Og hvor lenge varer det tro?

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #288 på: 20. Feb. 2009, 19:46 »

Jepp, og tidligere i dag sa Nilsen at Brann ikke vil gå etter Moldskred noe mer i dette vinduet. Det er BRA, men synd for MM som virkelig ville til Brann. Tror TIL i framtida vil få kjenne på baksida av både økonomisk gambling og kynisk personalbehandling.

Brann er istedet på jakt etter Brynes 20 år gamle spiss Cato Hansen, som visstnok skal være lynrask og med strålende teknikk. Høres ut som en beskrivelse av både Joakim Sjöhage og Thorstein Helstad da de kom til Brann i den alderen, så det kan gå alle veier regner jeg med...

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #289 på: 20. Feb. 2009, 19:50 »
Hvor lenge det varer før TV2, BA og andre begynner å spekulere på nytt går nok ikke så lang tid. Men han blir nok ikke solgt med mindre det kommer et gastronomisk bud. Noe Brann for såvidt fort kan finne på... :P

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #290 på: 20. Feb. 2009, 20:44 »
Har nok ikkje peng nok til det :P
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #291 på: 21. Feb. 2009, 09:49 »

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 21. Feb. 2009, 15:26 »

Jepp, og tidligere i dag sa Nilsen at Brann ikke vil gå etter Moldskred noe mer i dette vinduet. Det er BRA, men synd for MM som virkelig ville til Brann. Tror TIL i framtida vil få kjenne på baksida av både økonomisk gambling og kynisk personalbehandling.

Brann er istedet på jakt etter Brynes 20 år gamle spiss Cato Hansen, som visstnok skal være lynrask og med strålende teknikk. Høres ut som en beskrivelse av både Joakim Sjöhage og Thorstein Helstad da de kom til Brann i den alderen, så det kan gå alle veier regner jeg med...

Jeg kjenner Cato, og gikk i klasse emd ham på vgs. Er mange vikingsupportere som har skreket i over 1 år på at viking burde hente ham, inkludert meg selv.  Han kan bli veldig god. Han er rask, enorm spenst, og god workrate. En skikkelig atlet. Har ikke sett ham spille siden vgs, men tror han er blitt langt bedre etter fjorårsesongen med Bryne. Får bare håpe han får spilletid, men David Nilsen bådrar seg sikkert et par karantener i år, så det går nokk bra:)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 25. Feb. 2009, 18:38 »
Brann ser ut til å være enig med klubben og CH om en overgang: http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=7343

Begynner å bli mer og mer skeptisk til denne sesongen. Alle favorittene forsterker laget bra, og dette blir sannsynligvis vår eneste overgang. For all del en veldig spennende spiller, men han har ikke bevist noe som helst så langt, så vi får se. Frykter en midt-på-treet-plassering i år også...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #294 på: 25. Feb. 2009, 20:52 »
Spørs hvem du regner som favoritter.
Såvidt jeg greier å se har Stabæk fortsatt lenge igjen før de kan være i nærheten av å ha erstattet Pall og Alanzinho.
Rosenborg mangler fremdeles en spiss som kan score mål. Steffen Iversen var syk mot Brøndby, og dermed scorer ikke RBK mål.
Trond Olsen er RBKs eneste forsterkning. Jeg er ikke nevneverdig fornøyd med RBKs overgangsvindu.
Lillestrøm sliter økonomisk og kan fort bli nødt til å selge. Jeg greier ikke å se at Brann henger spesielt mye etter konkurrentene i øyeblikket.

Per dags dato anser jeg Lillestrøm som gullfavoritt. Bak dem er det helt åpent. Hvis Rade Prica snart er på plass på Lerkendal, så ser det mye lysere ut for RBK. Selv om jeg fremdeles kunne tenkt meg et alternativ til vår egen danske Woodgate.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 25. Feb. 2009, 21:20 »
FFK har forsterket. Beholdt alle spillerne fra fjorårssesongen samtidig som vi har hentet Levon Pachajyan fra Gais og Celso Borges fra Costa Rica. Og jeg tror fortsatt vi kan forvente 1 eller 2 spillere til.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #296 på: 04. Mars 2009, 19:47 »
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 04. Mars 2009, 20:54 »
Er sikkert Giske som har stjålet pengene fra statskassa, den jævelen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #298 på: 04. Mars 2009, 21:15 »
Er sikkert Giske som har stjålet pengene fra statskassa, den jævelen.
'
I såfall tror jeg han ville gitt pengene til Rosenborg, fremfor Tromsø.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #299 på: 04. Mars 2009, 21:27 »
Å? Den barmhjertige kultursamaritan Trond Giske? Mannen som stadig hiver skattepenger til dem som "trenger det mest" i kulturnorge?