20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2009  (Lest 196775 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2009
« Svar #255 på: 13. Feb. 2009, 10:53 »
Vi har ihvertfall fått et pusterom økonomisk ja!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 16. Feb. 2009, 18:55 »
David Nielsen har virkelig hatt en flying start i Brann!

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 16. Feb. 2009, 19:09 »
Du kom meg i forkjøpet, Daniel.
Først albuer han en løv-ham spiller i trynet, så rødt kort.
Kanskje salget av Demba ikke var så bra likevel :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 16. Feb. 2009, 19:37 »
Nielsen er jo ikke stort annet enn en dritt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 16. Feb. 2009, 19:58 »
Spør Erik Hamrén!

David Nielsen har aldri hørt om fair play. Verken på treningsfeltet eller i kamp. Sannsynligvis ikke utenom fotballbanen heller.
Han er nok Skandinavias versteste versting (dårlig norsk, men det får bare være) noen sinne. Ikke engang Runar Normann greier å måle seg med David Nielsen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 16. Feb. 2009, 20:46 »

Hvis ikke Nielsen greier å holde albuene for seg selv får vi investere i en jævla tvangstrøye til han. Det andre gule kortet hans får uansett Øvrebø ta på sin kappe, det var ikke i nærheten av kort.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #261 på: 16. Feb. 2009, 21:08 »
hvorfor snakke om David Nielsen når man kan snakke om målet til Martins, en perle :-*
sunt pueri pueri puerilia tractant

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 16. Feb. 2009, 21:31 »

Hvis ikke Nielsen greier å holde albuene for seg selv får vi investere i en jævla tvangstrøye til han. Det andre gule kortet hans får uansett Øvrebø ta på sin kappe, det var ikke i nærheten av kort.
Hadde vel ikke vært noe å si på om han gav Nielsen direkte rødt på albuen heller...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 16. Feb. 2009, 22:27 »
Idiotisk kort den andre situasjonen, men det hadde som Daniel nevner ikke gjort noe med direkte rødt på den albuen. Det er en fæl uting.
Men forøvrig syns jeg vi skal legge mest vekt på at hurtige Daniel Stensland scoret mål i sin debut for a-laget, og at han etter hva jeg har lest gav Holmvik et helvette førsteomgang. At vi vant er jo også et godt tegn på at vi per nå ihvertfall fint kan hamle opp med lag vi skal være over på tabellen! ;)

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 17. Feb. 2009, 15:30 »
http://www.itromso.no/nyheter/article233524.ece

Konkursen nærmer seg. Lurer på hvor mye Brann ender opp med å betale for Moldskred. Likte spesielt denne kommentaren:

TIL-direktør Tom Bendiksen sier til Nordlys at han er skuffet over politimesteren.

- Det er mange som ikke har fått pengene sine fra oss etter fjorårssesongen, men det er bare politiet av det offentlige som stiller krav om bankgaranti, sier han.

;D Så får vi se hvor lenge TIL får leke butikk.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #265 på: 17. Feb. 2009, 15:33 »
Synes litt synd på Tromsø, men de har satt seg i denne situasjonen selv. Regner med RBK redder hele drifta med å hente Reginiussen for 15-20 mill om ikke så lenge.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 17. Feb. 2009, 15:42 »
Det er ganske pinlig for lagene nordaførr hvor jævla dårlig økonomistyring vi har da (gjelder da både Glimt og TIL)...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 17. Feb. 2009, 17:46 »
Synes litt synd på Tromsø, men de har satt seg i denne situasjonen selv. Regner med RBK redder hele drifta med å hente Reginiussen for 15-20 mill om ikke så lenge.
Da skyter jeg Erik Hoftun!
RBK kan bare ikke begynne å forhandle på Tromsøs premisser om en så uferdig spiller som Reginiussen. Tore R vil IKKE forsterke RBK-forsvaret nevneverdig mye, og er minst av alt verdt 15-20 millioner. Skjer det skyter jeg Erik Hoftun. Og det mener jeg. Det er sløsning med verdifulle ressurser. Og når RBK nå budsjetterer med et heidundranes underskudd, så synes jeg ikke akkurat det å kjøpe en uferdig midtstopper som bare knappest er bedre enn Vadim Demidov, RBKs tredje beste midtstopper per dags dato for dobbelt så mye som Trond Olsen kostet er riktig vei å gå.

RBK skal så absolutt ikke komme Tromsø til unnsetning på den måten. Vil RBK ha Reginiussen er det greit nok. Men de skal betale det han faktisk er verdt. Ikke det Tromsø mener han er verdt. Og skjer ikke det, så skyter jeg Erik Hoftun.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 17. Feb. 2009, 17:53 »
Veldig ivrig du var på denna skytinga....åssen gunner er du har a Joakim??
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 17. Feb. 2009, 17:59 »
Da skyter jeg Erik Hoftun!
RBK kan bare ikke begynne å forhandle på Tromsøs premisser om en så uferdig spiller som Reginiussen. Tore R vil IKKE forsterke RBK-forsvaret nevneverdig mye, og er minst av alt verdt 15-20 millioner. Skjer det skyter jeg Erik Hoftun. Og det mener jeg. Det er sløsning med verdifulle ressurser. Og når RBK nå budsjetterer med et heidundranes underskudd, så synes jeg ikke akkurat det å kjøpe en uferdig midtstopper som bare knappest er bedre enn Vadim Demidov, RBKs tredje beste midtstopper per dags dato for dobbelt så mye som Trond Olsen kostet er riktig vei å gå.

RBK skal så absolutt ikke komme Tromsø til unnsetning på den måten. Vil RBK ha Reginiussen er det greit nok. Men de skal betale det han faktisk er verdt. Ikke det Tromsø mener han er verdt. Og skjer ikke det, så skyter jeg Erik Hoftun.

Kommer ikke til å være så jævla happy for det selv, men tror nok fort det kan komme til å skje. Tror han kan ta et steg i RBK og da kan han fort være verd i alle fall 10-15 mill.