20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen 2009  (Lest 196495 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2009
« Svar #330 på: 09. Mars 2009, 18:04 »
TV2 Sport er vel det sikreste alternativet, har ikke full tiltro til kapasiteten til disse nettsendingene ennå... Men i og med at 90 prosent av Branns kamper sikkert vil gå på gratis-TV tipper jeg at jeg går for å kjøpe enkeltkampene som ikke vises. Da selvfølgelig på bt-tv, med "Norges mest partiske kommentator".

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #331 på: 09. Mars 2009, 18:06 »
VG kommer etter all sannsynlighet til å ha ræva kommentatorer da.
Jeg ville heller ha betalt for Sumo.
Eventuelt Adressa.no, ettersom Sumo har ræva kvalitet pga "feil" bredbånd-abbonement.

Men bredbånd-abbonementet har sine fordeler likevel. Altibox gir meg jo gratis tilgang til Tippeligaen. Direkte på min egen store TV-skjerm.
Så spørs det om jeg likevel skal beholde mitt eksisterende Sumo-abbonement eller si det opp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #332 på: 09. Mars 2009, 18:42 »
Rade Prica er sikret, og Hamrén ønsker fortsatt Dario Zahora. Begynner å se skrekkelig slagkraftig ut framover denne sesongen! Iversen, Prica, Olsen, Sapara, Skjelbred... Ingen lag i Norge er i nærheten av bredden RBK har offensivt for øyeblikket! Nå gjelder det bare å få orden på forsvaret, samt å få satt sammen en formasjon og spillestil som skal fungere best mulig.

Jarstein; Lustig-Demidov-Stadsgaard-Dorsin; Sapara-Tettey-Skjelbred-Olsen; Iversen-Prica.

Da sitter vi igjen med spillere som Lund Hansen, Lago, Nordvik, Miller, Strand, Annan, Savolainen, Traoré, Konan, Pelu og Sellin (Zahora) på benken. Mange av disse kunne spilt fast på de fleste lag i Tippeligaen.

Gullet skal tilbake til Trondheim denne sesongen. Jeg er overbevist, selv om Tippeligaen enda ikke har begynt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #333 på: 09. Mars 2009, 18:59 »
Prisene på Sumo da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #334 på: 09. Mars 2009, 20:49 »
Har jeg ikke misforstått, må man ha Tv2 Sport på tv'n for å kjøpe TV2 Sumo
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #335 på: 09. Mars 2009, 20:50 »
nei d må man ikke

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #336 på: 09. Mars 2009, 21:15 »
Brann må ha hatt tidenes elendigste sesongoppkjøring. Tap på tap, egentlig ingen forsterkninger å snakke om, overvekt av røde tall i budsjettet og nå er over halve stallen ute med skader og virus en uke før seriestart. Vi har 10 mann å stille til kamp med for øyeblikket. Tror ikke det skal bli så lett å toppe selv den elendige 8. plassen fra i fjor jeg...

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #337 på: 09. Mars 2009, 22:24 »
Brann tapte OG alle treningskampane da dei vant tippeligaen så ein skal aldri si aldri... Men tvilar sterkt på at noko slikt skjer i år.  Trrist å si det men trur rbk vinne
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #338 på: 09. Mars 2009, 22:30 »
Ja RBK ser sterke ut, spesielt med siste signeringen.

Martin blir nok favoritten min til å være den første som må forlate sin stilling - han får hard konkurranse av Rösler.

http://fotball.itromso.no/eliteserien/article131645.ece
« Siste redigering: 09. Mars 2009, 22:35 av Ulf »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #339 på: 09. Mars 2009, 22:51 »
Veldig nervøs jeg, Glimt har hatt for gode resultater i vinter..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #340 på: 09. Mars 2009, 23:05 »
Brann tapte OG alle treningskampane da dei vant tippeligaen så ein skal aldri si aldri... Men tvilar sterkt på at noko slikt skjer i år.  Trrist å si det men trur rbk vinne

Forskjellen var at vi i 2007 spilte veldig bra i treningskampene, tross dårlige resultater. Det samme kan dessverre ikke sies om Brann i år. Men Steinar Nilsen virker nå optimistisk som bare det (utad ihvertfall...), så vi får stole på at mannen har en slagplan. :)

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #341 på: 10. Mars 2009, 20:36 »
Veldig nervøs jeg, Glimt har hatt for gode resultater i vinter..

Vel regner med du har funnet roen nå... Snakk om å bli rundspilt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #342 på: 10. Mars 2009, 21:01 »
Prisene på Sumo da?
Ta en titt her.

Du kan få de tre første månedene gratis ved kjøp av årsabbonement med totalpris 1432.
Da får du tilgang til ALT av sport på TV2s nett-tv. Du får se Alsaker og Semb tippe Tippeligaen. Du får se håndball. Du får se kamper i reprise. Du får se kamper live. Du får ikke minst se Norges landskamper i fotball. De får du jo ikke lenger se på TV.

Men det lønner seg å ha bredbåndsabbonement hos en av følgende selskaper, for å få skikkelig utbytte:
Agder energi
BaneTele
BKK
BlueCom
Bredbåndsfabrikken
Broadnet
Catch
Eidsiva Bredbånd
Get
itConnect
Lyse Kraft
Mimer
NextGenTel
PC Support
Salten Bredbånd
Telenor
Tele2
Workzone
Nittedalsnettet AS

Hvis ikke, gå for 100% Fotball, VG eller Altibox.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #343 på: 10. Mars 2009, 23:11 »
Canal Digital er Telenor-eid, går da dette under Telenor?

Japp, godt med en oppkvikker. Vi tapte mot det laget der forrige sesongs oppkjøring også - men har fortsatt hatt overtaket i kampene som gjelder i 4 år nå!

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #344 på: 10. Mars 2009, 23:45 »
Tromsø så faktisk sinnsykt gode ut i den omgangen jeg så av kampen i dag. Får håpe det i stor grad var Glimts skyld.