20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 6/12: Newcastle - Stoke 16.00  (Lest 38975 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 6/12: Newcastle - Stoke 16.00
« Svar #240 på: 07. Des. 2008, 12:36 »
Flaut er jo eit ord som er synonymt med klubben NUFC dei siste åra.

Haha! der har du grunnen til tapet! og vi skylder på Kinnear! faen ta kung_zlatan!

Men hvis han hadde kjørt 4-3-3 og vi hadde spillt uavgjort, da har jo kritikken vært akkurat den samme. Hvorfor ta ut en midtbane for en utrent spiss når vi leder 2-0.

Såg du kampen? Kva var forskjellen på 1 omg og 2 omg? Jo det var at vi i 1 omg angreip heile tida, i 2 omg forsvarte vi oss pissdårleg heile tida. I tillegg forandra mi på ein botnsolid forsvarsfirar som plutsleg var tilbake til gammalt slag i 2omg.
I tillegg vise dette at mi har ein altfor tynn stall. Ingen midtbanespelarar på benken...Både Zoggy og Jonas kunne vorte bytta ut med Duff,Butt eller Barton i 2omg, hadde mi hatt dei tilgjengeleg.
Ja og det viser at Stoke sin manager er Einstein i forhold til vår manager...

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #241 på: 07. Des. 2008, 12:53 »
joke fucking kinnear....

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #242 på: 07. Des. 2008, 13:44 »
Newcastle har klart uavgjort mot en del gode lag i år, men det må da være mye viktigere og klare og slå lag som Stoke og Wigan hjemme. Sykt irriterende og ikke ta 3 poeng hjemme mot sånne lag.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #243 på: 07. Des. 2008, 13:54 »
Det som skremmer meg er at vi skal leve med denne Joe-pathetic resten av sesongen. Mike Ashley bryr seg vel ikke mer at han ikke gidder å sparke denne mannen nå før han får solgt og Kinnear har ikke selvrespekt til å gå selv (Det så vi under hans første pressekonferanse). Newcastle har dette 30. august vært en vits. Rett og slett. Jeg er oppriktig flau over å være supporter av dette laget. Hvorfor kan vi ikke bare ansette en manager som kan ta litt tak i ting nå neste gang? Jeg tror en manager alá Jose Mourinho hadde vært bra ( ::)). FÅ INN MR. NEWCASTLE. Eneste mannen som virkelig vil (?) trene dette laget, og har mulighet til å få oss ut av en knipe som det er vanskelig å komme seg ut av.

Jeg kan egentlig ikke tenke meg et dårligere lag i PL per dags dato! Det er helt sykt. Absolutt alle lag har litt selvrespekt, de jobber for poengene HELE kampen og jobber virkelig for hverandre. Vi kapitulerer gang på gang, og er helt evneveike til ro inn en 2-0 ledelse mot STOKE. Herregud. Jeg ser ikke en annen utgang enn å få ut JK fort som fy. Fortsetter han er vi bestemt headed mot Championship. Sånn er det.

Deilig å få ut litt frustrasjon. Hver helg blir ødelagt på grunn av Newcastle, så håper neste helg blir den helgen jeg har venta på en stund nå. Amen

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #244 på: 07. Des. 2008, 13:56 »
Jeg taper GLADELIG mot de "store" lagene hvis vi dermed vinner mot de dårlige. Uavgjort er som kjent noe av det verste man kan få mye av. 4 uavgjorte kamper på rad nå. kunne heller tapt 2 og vunnet 2, det ville vært mye bedre. Får vi ikke snudd trenden rykker vi ned!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 07. Des. 2008, 14:21 »
Det er som jeg har sagt hele tiden - hadde glatt tapt på OT og på Stamford mot seire i de kampene vi burde vunnet. Om ManUtd og Chelski tar poeng har det null å si for oss, annet enn at de faktisk hjelper oss når de slår andre bunnlag. For vi klarer ikke slå de. Og i går var en udugelig gameplan av JFK en veldig god grunn til dette.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 07. Des. 2008, 15:22 »
Det er som jeg har sagt hele tiden - hadde glatt tapt på OT og på Stamford mot seire i de kampene vi burde vunnet. Om ManUtd og Chelski tar poeng har det null å si for oss, annet enn at de faktisk hjelper oss når de slår andre bunnlag. For vi klarer ikke slå de. Og i går var en udugelig gameplan av JFK en veldig god grunn til dette.

Då reknar eg med det er gameplanen for 2 omg du snakkar om? Fordi den var udugleg, og det er skremmande at dei ikkje greie gjera noke grep i sjølve omgangen så gjer at vi greie sentra litt og få til eit angrep. Han skulle køyrt same gameplan i 2 omg som 1 omg. Thats it. Greit nok, holda denne jevla nullen men vi veit alle at med Nufc så var det kun snakk om tid før den sprakk. Så då kunne vi heller vunne 3-1 eller 4-2 foreksempel.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 07. Des. 2008, 18:21 »
Problemet var rett og slett helt håpløse bytter i en kombinasjon av for tynn stall. Kjempetabbe å ikke trekke Owen ned og sette viduka på topp sammen med oba da guhtrie måtte ut med skade. Ble litt feig i tankegangen. I tillegg er castle et lag som er fullstendig blottet for selvtillit og det gjør nok sitt for at skuldrene blir ekstra høye når de først slipper inn et mål.

Resultatet var uansett urettferdig. Selv om castle hadde en møkkdårlig 2.omgang skapte stoke ingenting. Men som med blackburn mot pool og sunderland mot scum: For lag i motgang tapes alt i de siste minuttene og ofte er marginene ikke på rett side.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 07. Des. 2008, 19:25 »
Derfor er vi eit botnlag. Mi har alle symptoma! Sko gjerne sett oss der Villa er no :'(

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 07. Des. 2008, 19:40 »
Mener selvsagt 2. omgang ja. Hadde vi fortsatt med en offensiv innstilling i andreomgang hadde vi vunnet. Det er jeg brennsikker på. Vi er et såpass bra lag at vi ikke skal begynne å trygge hjemme mot Stoke. Vi skulle istedet spilt på oss mer selvtillig gjennom å gått for en større seier.
Resultatet var heller ikke urettferdig. Vi lot Stoke komme mer og mer inn i kampen, Stoke spilte seg bedre og bedre, og jeg så at det kom tidlig i 2. omgang.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 07. Des. 2008, 21:42 »
For all del, når vi leder 2-0, så skal vi ikke ta unødvendige sjanser. Men det er jo en enda større sjanse å ta å slutte å spille fotball.
Når vi leder 2-0 så skal vi spille ball, gjøre trygge valg og opptre som en enhet. Når Stoke i tillegg er motstander, skal vi ikke slippe oss bakpå og "ri" på ledelsen. Da skal vi kjøre på, om enn i et noe mer behersket tempo enn før.

Men når det står 2-1, det begynner å gå mot slutten og vi blir presset bakpå, så skal vi ikke under noen omstendigheter ofre kontringene for å "holde på ballen". Da skal vi satse 120% på kontringer, om ikke 220.
Da må vi heller sette innpå en spiller som vil flytte laget lenger frem på banen, enn en som vil gjøre oss enda mer defensive i tankegangen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anthony

• Gjest
« Svar #251 på: 08. Des. 2008, 13:42 »
Når Stoke i tillegg er motstander, skal vi ikke slippe oss bakpå og "ri" på ledelsen. Da skal vi kjøre på, om enn i et noe mer behersket tempo enn før.

jævlig bra sagt. Amen

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 08. Des. 2008, 14:59 »
Joa, jeg mener ikke at vi burde kjøre gung ho, men vi burde absolutt fortsatt å kjøre kampen, turt holde ballen i laget. Det var jo det vi gjorde i førsteomgang, og Stoke virket helt udugelig da.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #253 på: 08. Des. 2008, 16:06 »
Men til syvende og sist fikk vi vist hvem som er mest udugelige. Tror MK Dons med Flo på topp kunne slått oss.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 08. Des. 2008, 16:52 »
Men til syvende og sist fikk vi vist hvem som er mest udugelige. Tror MK Dons med Flo på topp kunne slått oss.

uavgjort!
lt;3 Newcastle <3