20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 6/12: Newcastle - Stoke 16.00  (Lest 39014 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 6/12: Newcastle - Stoke 16.00
« Svar #180 på: 06. Des. 2008, 18:01 »
cacapa er god da, var kaptein på Lyon, living legend. soperfaen
lt;3 Newcastle <3

Lauritz

• Gjest
« Svar #181 på: 06. Des. 2008, 18:02 »
Helt utrolig at det går ann! FYTTI HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JK har ingenting i en managerstol å gjøre.. Faen for noen latterlige bytter den gnomen gjør.. og at han ikke lærte etter forrige gang, viser at han er TOTALT IDIOT!!

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #182 på: 06. Des. 2008, 18:02 »
3 bytter, alle kan kritiseres.

Du setter standaren når du tar ut Guthrie og setter inn Taylor etter pause. Vet ikke om han var skada eller hva han var, men å sette inn Taylor er jo som å be om at Stoke får mulighet til å komme tilbake.

Uansett er det jo jævlig svakt av laget å miste en 2-0 ledelse hjemme mot Stoke.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 06. Des. 2008, 18:03 »
Utrolig frusterende. Når sant skal sies så har vi heller ikke marginene med oss. Stoke skapte nesten ingenting bortsett fra målene. De hadde mye ballen i 2. omgangen med ikke en fet sjanse.

Det jeg overhodet ikke skjønner er hvorfor vi byttet innpå capapa i stedet for geremi. Var sikkert for å få tiden til å gå. Men det var jo et idiotisk trekk. Vi ble alt for baktunge etter at Guhtrie ble byttet ut. Skulle ha satt Owen ned som offensiv midtbane og brukt Vidula og Oba på topp under hele kampen. Kinnear ble alt for feig. Hadde vi spilt slik ville forsvaret til Stoke fått mye mindre arbeidsro. I stedet ble det omvendt.

Og at vi har mistet over 10 poeng fra det 80 minutt og utover er fafo meg ikke lite sannsynlig. Begynner å bli lei av å miste alt i siste sluttdel av kampen

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #184 på: 06. Des. 2008, 18:03 »
Byttene var rævva, men hele 2.omgang var faen ikke PL verdig. De slutter jo å jobbe alle mann. Synes ingen var gode i 2.omgang. Owen jogger rundt og midtbanen vår er helt elendig. Det er ikke vanskelig å finne rom bak midtanen vår.

Dette er så jævla tragisk så til helvete med alle sammen. Selg hele dritten og få inn noen som beveger beina. Tok litt av dette her, men faen heller.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 06. Des. 2008, 18:05 »
Hva faen er dette for noe?
Hva FAEN er det Joe Kinnear tenker med? Vi lar Stoke styre andreomgang, vi inviterer de inn i kampen. Istedet for å peise på i andreomgang, så legger vi oss bakpå. Martins er fortsatt frisk, men vi tar han ut mot Viduka. Bra å sette inn Duke i seg selv, men skulle faen vært noen andre, Owen om så. Jeg ville tatt ut Jonas og putta Owen bak Martins og Viduka. Dette var søppel, jeg gidder ikke bry meg med at frisparket var billig - vi fortjener det. Søppel, jeg blir så jævla provosert.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #186 på: 06. Des. 2008, 18:08 »
Ikke faen om Owen gidder å være på et slikt møkkalag. Eneste JK kan er å banne og det er han god på. Synd det har lite for seg i en fotballkamp. Faens møkkamann!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 06. Des. 2008, 18:08 »
nei det er ingen vits å skylde på dommeren. når man leder 2-0 til pause skal man vinne uansett mot et sånt lag. KINNEAR har skylda.la martins være på banen hele kampen for hælvete
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 06. Des. 2008, 18:09 »
Faye er btw en dritt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #189 på: 06. Des. 2008, 18:11 »
Noen burdte seriøst gitt hver og en av spillerne utpå der en rettelig smekk over kinnet og sagt klart fra hvordan det jææævla skapet skal stå. Glem byttene, glem forhåndssituasjonen. Nok en gang er det kun generell udugelighet, latskap og vilje som ødelegger alt og øser salt i det enorme HERPESSÅRET som er Newcastle United om dagen. AMEN!
ancs and Scousers, go to H***!!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #190 på: 06. Des. 2008, 18:13 »
Dette var jeg sikker på kom til å gå veien på to null, men da går det bestandig galt, BESTANDIG!

Hvilken drittplassligger vi på akkurat nå? Satser på at SCUM knuser SUNDERSHITE
Who else...... Alan Shearer

Lauritz

• Gjest
« Svar #191 på: 06. Des. 2008, 18:13 »
Faye er btw en dritt.

Passe fint det, ettersom en god del av de spillerne som er der nå også er dritt!
Den største dritten heter Joe Kinnear, med en evneveik Cacapa på 2.plass!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 06. Des. 2008, 18:14 »
Newcastle svindla meg for 11 rette på overtid!!!!!!!! Nå skal jeg saksøke Kinnear!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvordan kan man ansette han ut sesongen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????????????????????????????????????????????

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #193 på: 06. Des. 2008, 18:15 »
Noen burdte seriøst gitt hver og en av spillerne utpå der en rettelig smekk over kinnet og sagt klart fra hvordan det jææævla skapet skal stå. Glem byttene, glem forhåndssituasjonen. Nok en gang er det kun generell udugelighet, latskap og vilje som ødelegger alt og øser salt i det enorme HERPESSÅRET som er Newcastle United om dagen. AMEN!

Lagets prestasjoner passer godt til mitt enorme munnsår nå iallefall.
Who else...... Alan Shearer

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 06. Des. 2008, 18:17 »
Mi rykke ned. No gidde eg ikkje utsetja meg for slik tortur lenger. Like før eg grine her eg site. Guthrie var skada, mi hadde jo ikkje ein jevla midtbanespelar å setja inn? Vi var pissdårlege heile 2 omg. Frå START til SLUTT. Det skjer BERRE NUFC at to tidlegare stoppara scorar fleire minutt på overtid!!! Mi fekk ikkje til ein DRIT heile omgangen....Snakk om å spela som eit toplag i 1 omg for så å spela som eit Championship-lag i 2 omg.
Og det er ikkje byttet martins-viduka som gjer at mi taper denne kampen. Vi sugde jo frå start til slutt. Var det eit bytte som øydela noke so var det at Guthrie gjekk ut og det skjedde omrokkeringar...
HERE WE COME CHAMPIONSHIP!!!!!!
« Siste redigering: 06. Des. 2008, 18:21 av lgrinde »