20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FA cupen  (Lest 10442 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: FA cupen
« Svar #30 på: 07. Jan. 2009, 09:15 »
Tror det er jo ikkje Premier League tiltrekningskraft av ein 3 runde kamp. Dessuten er det lurt og henvende seg til barna med eit barn følger ofte minst ein voksen også.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #31 på: 13. Jan. 2009, 23:35 »
Millwall vant 3-2 borte mot Crewe, så vi møter de når vi forhåpentligvis har slått ut Hull.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 14. Jan. 2009, 22:45 »
14. januar 2009 - Sesongen er herved ødelagt og vi er der Ashley vil vi skal være.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 14. Jan. 2009, 22:50 »
Vi skulle ha vunnet denne kampen, vi hadde flest sjanser og spilte best. At spillerne ute på banen ikke setter ballen i mål på sine enorme sjanser kan Ashley desverre ikke gjøre noe mer.

Noen av dere klarer faan ikke å skrive en eneste setning uten å grine over Ashley.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 14. Jan. 2009, 22:51 »

Noen av dere klarer faan ikke å skrive en eneste setning uten å grine over Ashley.

Enig.

Jeg er på ingen måte fornøyd med verken Ashley, sesongen eller tapet i dag. Men hver ENESTE JÆVLA setning innholder oppkast om Ashley, finn dere en ny hobby!!!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 14. Jan. 2009, 22:53 »
14. januar 2009 - Sesongen er herved ødelagt og vi er der Ashley vil vi skal være.

Hehe og når vart dette noke nytt? Eg kan ikkje hugsa ein jevla sesong sidan Sir Robson sine dagar som ikkje var øydelagt...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 14. Jan. 2009, 22:54 »
Holdt ihvertfall ganske lenge under Souness, utrolig nok! ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 14. Jan. 2009, 22:56 »

Hehe og når vart dette noke nytt? Eg kan ikkje hugsa ein jevla sesong sidan Sir Robson sine dagar som ikkje var øydelagt...

Jeg var ganske fornøyd når Roeder tok oss til en syvende plass.. Utover det har det vel vært mer eller mindre skuffelser hele veien.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 14. Jan. 2009, 23:18 »

Enig.

Jeg er på ingen måte fornøyd med verken Ashley, sesongen eller tapet i dag. Men hver ENESTE JÆVLA setning innholder oppkast om Ashley, finn dere en ny hobby!!!

Jeg har en hobby. Det er å slenge dritt om Ashley og jeg trives egentlig jævli godt med det. Hva er din hobby?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 14. Jan. 2009, 23:22 »
Å synes synd på tafatte jævler som ikke klarer å skrive en setning uten å klage.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #40 på: 14. Jan. 2009, 23:25 »
Å synes synd på tafatte jævler som ikke klarer å skrive en setning uten å klage.

Takk for omtanken, men det går bra med meg. Finnes heldigvis andre verdier i livet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 14. Jan. 2009, 23:25 »

For en trist hobby :P

Jeg føler med deg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 15. Jan. 2009, 00:43 »
Hehe, har faktisk gått lang tur for å roe meg ned, og kan jo i ettertid innrømme at sakligheten i det innlegget ikke var helt perfekt.
Men, iblant må det være lov å få litt ut, fotball er følelser ;D

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #43 på: 15. Jan. 2009, 12:39 »
I kampens hete slenger vel noen og en hver ut usaklig dritt som der og da kanskje føles å være på sin plass.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #44 på: 15. Jan. 2009, 13:35 »
Uansett hva som skjedde, jeg så ikke kampen.
Men han skal ikke greie å bli sendt på tribunen igjen å igjen. Det holder bare ikke mål. Uansett hvor bra en manager du er, så skal du bare ikke kunne oppføre deg slik. Det er ikke proffisjonalitet.
Jeg mener dette ikke er bra, han burde holde hodet kaldt, å trukket seg unna. Dette uansett hva som skjedde.
Det er vel heller ikke bra å la dette smitte over på spillerene, å ha en manager som ikke har kontroll.
Ja, vi har noen gode resultater, men dette godtar ikke jeg. (hjelper ikke det heller da)

Kansje Kinnear er det nye Barton. Alle skal\vil ta han ;D
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.